Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Točit se za sluncem

27. 05. 2007
3
7
2165

trochu úvaha (popírání holocaustu se mi fakt hnusí)

Krásná
se zlatými vlasy,
zkroucené tělo,se zbytky své krásy..
Stojí
tak akorát,
vzpřímena,
zatím nezlomena.
Zástupy šedi,okolo ní,kráčí,
nikdo na ní nehledí.
Trochu zmatena,nenadálým teplem,
co točí tělo,okolo,do nebe vysoko.
Občas na ni,prosebně hledí, bezrasé(nebo bezřasé)oči,
oči, co žádnou bolest nevypláčí.
Svou hrdost,si neustále hlídá,i když kolem ní,jen samá šeď a špína.
Jako podkůvky klapou těžké boty,
co kolem ní pospíchají do roboty.
Hromada hadrů vedle ní,nadlouho slunci stíní
....A kde jsme byli my????????????????????????
Zapomněli jsme, nebo jsme jiní??
********************************************************
V zahradě,
hlídané jedovatým hadem,
nikdo se nedozví,
kdo umřel hladem
..-...-..-..-..-..-..-..-
... komín.. pec.. prázdné duše..,šedí,co jim vzali vše.
********************************************************
Zkus obraz popřít,zkus klidně napsat knihu - ZAŽIJ TO!!! budeš chtít umřít a modlit se k Bohu...

7 názorů

a2a2a
19. 07. 2007
Dát tip
Tento text má z hlediska hodnocení dvě polohy, ale velmi úzce souvisí. Tou první je téma, chce se říct, že je sympatické, má-li někdo potřebu o tom psát, či jen, že ho nenechává chladným. Ovšem obsah a způsob zpracování je spíše medvědí službou. Tento text má řadu nedostatků. 1) forma se nedá nazvat ani volným, ani vázaným ale ani ne smíšeným veršem, je to velmi neuspořádané a rytmicky zcela vykolejené. 2) Použité obrazy či spíše popisy nejsou ničím nové, výrazně v nich dominuje úzkostnost a v závěru působí mentorsky, což z mého pohledu znásilňuje čtenářovu mysl tam, kde on sám má jasno, a dokonce podvědomě působí opačně. 3) Ten text se žádným působem nepromítá do současného myšlení, jen suše konstatuje, dopovídá všeobecně známé. Usuzuji, nerad bych se mýlil, že autor je velmi mladý člověk a naprosté většině i mnohem starších autorů, dokonce i těch z osobní zkušeností, toto téma dělá problém. A proto není důvod ke smutku nad mou kritikou, sympatické je tvé myšlení, a ač tě to v tuto chvíli příliš nepovzbudí, znamená docela hodně.

domin.go
19. 07. 2007
Dát tip
ta myšlenka je chvályhodná ale dílo je slabý....škoda

Milly
19. 07. 2007
Dát tip
Nevím. avi ku kritice

tak bolestné...já viděla film "Pianista" o židovském vynikajícím umělci,bylo to tolik smutné,ale alespoň ten pianista přežil,jinak nikdo *T*

Honzyk
28. 05. 2007
Dát tip
*

Honzyk
28. 05. 2007
Dát tip
------nase rodina, bohuzel, zkusenost....ani se mi nechce tady bejt...esi neznas...Deborah E.Lipstadt(ova) : "Popirani HOLOCAUSTU"...A ESI BUDES MIT TU SILU TO CIST... ja nemel..

Vaud
28. 05. 2007
Dát tip
tip to si ani nikdo z nás neumí představit tu hrůzu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru