Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První je nejlepší

30. 05. 2007
3
17
2289
Autor
Dáša
Něžnost nebo krutost
Milovala na kost
na holou
Bojovala do krve
Bylo to s ním poprvé
nad vodou
          
Lila mu vosk do uší
Žena muže ráda
ohluší
 
Oči často slyší
i tlapičky myší
za oknem
Ta chuť hořká sladká
Byla její jatka
den co den
 
Chtěla se stát Venuší
takováhle láska
ohluší
 
Byla mladá pružná
každému to možná
nesluší
Z jiného dnes něžně
dělá svého vězně
NERUŠIT!
 

17 názorů

Dáša
14. 11. 2007
Dát tip
a: děkuji r: děkuji, jsem poctěna! M: děkuji (i za povzbuzení,že jsem možná to nejlepší ještě neprožila ... ale šílené byly všechny ... ;o)

Mech
14. 11. 2007
Dát tip
první nemusí být zákonitě nejlepší, nejkrásnější bývá šílená..... T!

romale
21. 06. 2007
Dát tip
no lacinost a hravost jsou dost odlišné pojmy - toto mi trochu připomíná Zuzku Navarovou.. je to písnička!

lacinost je relativní pojem. Jsou případy, kdy "laciné" veršíky mají své místo, tady jich moc laciných nevidím...krutost/na kost je trošku "přes koleno", ale celkově se mi to docela líbí :o)

mperdik
19. 06. 2007
Dát tip
Prostě, zatím je to dost nevyzrálý styl. Těším se, že se to bude zlepšovat....

Dáša
19. 06. 2007
Dát tip
to je jen tvůj názor ... já sádrový trpalíky neprodukuju, za tím si stojím! alfonso, příteli, co si o tom myslíš?

mperdik
19. 06. 2007
Dát tip
poesie nemusí být kýč, jako třeba sádrový trpaslíci u cest.... Kýč v poesii je např. Krutost-Kost,uší-ohluší,slyší-myší

Dáša
19. 06. 2007
Dát tip
proč musí být zákonitě dvouverší laciné??? copak poezie musí být zákonitě složitá a nepřehledná ... a vůbec ... :o) díky ...

mperdik
19. 06. 2007
Dát tip
používáš laciné dvouverší, pak se to jeví jako laciná rýmovačka, byť to mohlo být dobré

kachlicka
04. 06. 2007
Dát tip
Zkus trochu použít zvukomalbu. Ale nápad dobrej.

Dáša
01. 06. 2007
Dát tip
Děkuji všem za zastavení ... napsala jsem jí tak,jak jsem jí chtěla mít ... aby byla taková ostrá, úderná ... skákaly mi tam slova a mně se to líbilo ... a líbí se mi stále. Uf, co to mám za vkus? :o) tak jsem zvědavá, jestli se najde někdo, kdo mě pochopí ...

Skafararix
31. 05. 2007
Dát tip
Hmmm...neviem nieco ano nieco nie. Trosku ozaj citit podriadenie myslienok ci basni rymom, co nie je spravne. Ja zastavam pravidlo najskor obsah potom forma.

Ay´Le
30. 05. 2007
Dát tip
ne me se to vubec nelibi kvuli rymum sekas radky rekla bych az nesmyslne a o rymech jako takovych se radsi ani nebudu vyjadrovat.. co takhle zkusit nerymovat??? ber to jako pratelskou radu:)

Dáša
30. 05. 2007
Dát tip
Deepness ... díky... násilné? no jo no, krutosti či něžnosti, to jsou v lásce běžnosti :o)

Deepness
30. 05. 2007
Dát tip
"Lila mu vosk do uší Žena muže ráda ohluší"... toto mi pripadá také násilné... Ale páči sa mi posledná strofa :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru