Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor Ad Absurdum

12. 05. 2001
2
0
1652
Autor
Day

Mohlo se to stát...

"Děláš si srandu, že jo?" "S takovými věcmi se nežertuje." "Dobře. Co chceš dělat?" "Já nevím." "Něco přeci musíš udělat, ne?" "Asi. Nevím." "Ty nevíš? To je teda super. A kdo to pak má vědět, když ne ty?" "Ty." "Já?" "Ano, ty. Zasloužil ses o to stejnou měrou jako já." Ticho. "A možná i větší." Nechápavý pohled. "Já jsem to přeci nechtěla." "A já snad ano?" "Jasně. Jinak by se nic nestalo." "Myslel jsem, že to chceš. Jinak bych..." "Nechtěla jsem to. Jen jsem se bála, že mě už nebudeš chtít. Že mě pustíš k vodě." "To bych nikdy neudělal." "Říkal´s, že si dáš bacha. Věřila jsem ti. Ale tys mě zradil." "Promiň. Já jsem...." "Proč bych ti to měla prominout? Nezasloužíš si to." "Já vím. - Ptám se znova. Co s tím chceš dělat." "Já nevím. Ale neměla by otázka znít spíš: Co s tím uděláme? Týká se to přeci nás obou." "Myslíš?" "Hm." "Já nevím." "Vezmeš si mě?" "Blázníš? Co by na to řekla moje manželka?" "S tou se rozveď. Stejně se nemilujete tak jako my dva." "Je mi líto, ale mám na věc jiný názor." "Fajn. Takže návrh na řešení od tebe neuslyším asi žádný, co?" "Pojďme pokračovat v našem vztahu jako dřív, než jsme se spolu..." "Poslouchal´s mě posledních deset minut? Jsem těhotná. Čekám s tebou dítě." "No a?" "No a?! Jak chceš pokračovat jako dřív? Máš manželku. Prostě to nejde." "Asi ne. Ale Helenka by možná neměla nic proti tomu kdybyses k nám nastěhovala. Mohli bychom žít pospolu..." "Jako jedna velká rodina. Seš na hlavu? Poraď mi, prosím." "Zajdi si do nemocnice. Tam to řeší." "Myslíš potrat?" "Jo. Tak se tomu říká. Nech si to vzít." "To? Snad ho nebo ji." "Když k tomu přilneš, budeš to mít těžší. Se ho zbavit." "Jsi odpornej. Fakt hnusnej." "Nespalas ještě z někým? Chci říct vážně je to moje?" "Zaručeně. Milovala jsem se jedenkrát v životě. S tebou." "Nevěděl jsem, žes byla ještě panna, když jsme spolu..." "Ve třinácti nebýt panna? Myslíš trochu?" "Co? Tobě je třináct?" "Ne. Teď už čtrnáct. Minulý týden jsem měla narozky." "No to je gól." "Nedělej, žes to nevěděl. Věděl´s to moc dobře." "Hm. Věděl. Dělal jsem si srandu. Pořád si myslím, že ta interupce je jediné správné řešení." "Pro tebe. Ne pro mě." "Nekomplikuj to. Jdi tam. Všechno zaplatím." "Potrat možná, ale následky těžko." "Komplikuješ to. Zbytečně." "Já že něco komplikuju? Paráda. Kdo to zavinil? Ty. Tak se starej." "Zaplatím potrat..." "Jiné řešení. Nebo mám navštívit tvojí ženušku a všechno jí povědět? Mám jí vypravět jak jste si to se mnou rozdával v kabinetě, pane učiteli? Ta by měla radost." "To neuděláš." "Že ne? To byses divil, čeho jsem schopná. Jestli se nerozvedeš dobrovolně, zažiješ něco, co jsi ještě nezažil. Už vidím novinové články: "Učitel spí s vlastní žákyní.", "Škola hradí potrat své malé studentce"... Já si myslím, že by ti napařili pěkných pár let." "Hloupost." "Spát s nezletilou je trestné. Hodně trestné. Doufám." "Přeci bys nešla na policii. Ne, to bys neudělala. To ne." "Záleží na tobě. Rozveď se. Pak už to nějak utajíme. Co děláš? Nesahej na mě!" "Udělám všechno co budeš chtít. Neboj. Teď mi ale dovol trochu potěšení. Prosím. Prosím" "Já nevím. No, dobře. Ale ne přímo... víš, jak to myslím, že jo?" "Jasně. Jenom se pomazlíme. Pojď kousek sem. Ano. Tak." "Co děláš? Nech mě. Ne. Pomoc." "Drž hubu, ty děvko." "Pust mě. Pomoc. Ne...." "Tak a je to. Nedýchá. To víš, já se budu kvůli takovýmu špuntovi rozvádět. Tůdle!" MF DNES : "Ve škole bylo zavražděno čtrnáctileté děvče, které jak ukázala pitva, bylo ve druhém měsíci těhotenství. Po pachateli se pátrá...."
Katerina
13. 09. 2002
Dát tip
Humbert Humbert mi teda byl o hodne milejsi :-)) dialog dobry, jak postupne vychazi najevo, kdo je kdo a o co jde, to se mi libi.... tip *

Katerina
13. 09. 2002
Dát tip
(ten tip)

Deltex
17. 05. 2001
Dát tip
Nelíbí - ale mohlo se to stát!

Danny
17. 05. 2001
Dát tip
....ty vole.... *

Spvrivs
15. 05. 2001
Dát tip
Hm, ten chlap by neměl učit. Jenže asi neměl jinou možnost, protože kdyby se to dítě narodilo, tak by měl stejně opletačky. A ten rozvod... vzít by se stejně mohli až v jejích 16. Ale po literární stránce se mně to líbí.

Day
15. 05. 2001
Dát tip
Prostě to byl šílenej učitel (navíc asi trošku pedofil)

Kandelabr
15. 05. 2001
Dát tip
výborně napsané dialogy, slečna je snad přiliš inteligentní na to že se nechá zbouchnout ve 13, ale budiž můžou být i takové. ale ten konec, toho je škoda, je strašně levný, a ten titulek teda úplně. chtěl bych vidět jak někoho zamorduješ a pak řekneš tůdle :-), mít to jiný konec je to jasný tip...

clovrdik
14. 05. 2001
Dát tip
Inu, mohlo se to stát, dneska se může stát skoro všechno. Dám to do klubu literatury o hnusu v nás a kolem nás.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru