Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři hřebíci

13. 05. 2001
32
2
8236
Autor
papouch

                            TŘI                          TŘI                          TŘI                               h                              h                              h                               ř                               ř                               ř                               e                              e                              e                               b                              b                              b                               í                                í                               í                              c                               c                              c                               i                               i                               i POTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKA LIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRK NOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOTKALIPRKNOPOT                                               toříkákladivo?                                          natoříkákladivo?                                   aconatoříkákladivo?                                                  BUM!                                                  BUM!                                                  BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                                   BUM!                                        

2 názory

Enek
15. 01. 2009
Dát tip
blbůstka, ale hezká (přemýšlel jsem jestli nenapsat čárkované Ú, ale tohle není zrovna orální projev :-)))

geminida
18. 06. 2006
Dát tip
skvely. pobavilo, coz se nestava casto. :c)

Chiméra
01. 06. 2006
Dát tip
taky potěšilo:-)

papouch
28. 03. 2005
Dát tip
       no?

kecyblil
15. 09. 2002
Dát tip
Tohle je milý. Nejvíc se mi líbí potkávání prkna :-)

Adriana
08. 06. 2001
Dát tip
Skvělej nápad. TIP jak vyšitej. ;-))))))

Jinaja
29. 05. 2001
Dát tip
trocha konkretni poezie:o)Tip

papouch
21. 05. 2001
Dát tip
Albi, cos to vyrobil za pitomost?

Anonym
21. 05. 2001
Dát tip
BumbumÓtyjsimialehravyexot:-)

Vio
18. 05. 2001
Dát tip
Brášo, já chci být taky u toho ;-)))

Davidek
18. 05. 2001
Dát tip
klaaasa

Albireo
18. 05. 2001
Dát tip
Podle mě je nejjednodušší na začátek dát <pre> na konec </pre> a všechny mezery se vypisují, navíc je to v neprororcioním písmu:
TTTTT   AAA    K   K
  T     A   A  K  K
  T     A   A  K K
  T     AAAAA  K KK
  T     A   A  K   K

Albireo
18. 05. 2001
Dát tip
No, úplně mi to nevyšlo, ale princip je vidět

Miroslawek
17. 05. 2001
Dát tip
kykyryký na hřebíky volám jsem kus - - vola

Oceanus
17. 05. 2001
Dát tip
papouchu, tohle recitovat je děsně o HUBU !!! :))))))))))))))) nejlíp trojhlas, ze začátku unisono, na druhou sloku střídavě, třetí postupně a čtvrtá unisono NAHLAS! :))))))))))))))) pojďte mi někdo pomoct s nastudováním, nejlíp ještě se zvukovou podporou basy!!!!

Wopi
17. 05. 2001
Dát tip
Basy a bicích!

papouch
17. 05. 2001
Dát tip
hééé hehe chňá chňááá :-)) já ani nepředpokládal, že si to bude chtít někdo přerecitovávávat :-))) Některá dílka prostě nahlas ne-e .... např. Morgensternovy -Trychtýře-.. ostatně .. jak už jsem byl pravil .. Morgenstern je má inspirace... (česky : vykrádám ho :-)))

papouch
17. 05. 2001
Dát tip
ale teď mne napadlo ... díky Wopi ..... sakra .... to by se DALO ZDRAMATIZOVAT ...scénicky .. už mám aranž v palici ... Ťjóóó!! To bude bomba!!!!!!! :-))))

Oceanus
17. 05. 2001
Dát tip
NO SAMOZŘEJMĚ ŽE BICÍ :))))))))))))) :)))))))))) (zapomněl jsem to tam napsat, samozřejmost..!) papouchu: nejen recitace, ale i pohyb, samozřejmě :)))) jak jinak, než s pilkou v ruce :))) :)))))))))))) U TOHO CHCI BÝT!!!!! :)))

Popelucha
17. 05. 2001
Dát tip
Oceáne, vím o jedné kontrabase. Je v Brně, pokud by to mělo hrát roli.

Oceanus
17. 05. 2001
Dát tip
Popelucha: To bude chtít nějaký srázek, hezky obětovat večer či několik večerů na nácvik a pak se hezky předvést :) papouch nám dodá zbytek, určitě :))) jestli si to neprovede sám :)

Wiki
17. 05. 2001
Dát tip
Už se těším na představení, zamlouvám si místo v první řadě a videokazetu...:-))))))))))))))

suva
17. 05. 2001
Dát tip
SUPÉÉÉR, teda, ne že bych ho četla, prostě mi to tak připadá :c)))

Merle
16. 05. 2001
Dát tip
:-)))

Kytička
16. 05. 2001
Dát tip
*

Popelucha
15. 05. 2001
Dát tip
to je prostě kůl, chci říct cool.

Spvrivs
15. 05. 2001
Dát tip
Prsky prsk! Pučte mně kladivo, ať mužu přibít hřebít, rlrlrlrl teda tip.

Vio
14. 05. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůů to sou ti moji hřebíci ;-))))))))))) Není zač, brášo. Krásně Ti uzráli ;-))) MTR TIPík

Pája
14. 05. 2001
Dát tip
;-)))*

Albireo
14. 05. 2001
Dát tip
Jsi klasa, papouchu! TIP

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
přišel suk a pak přišel suk suk suk prostě suk přišel prostě suk prostě přišel suk zavolejte kleště kleště zavolejete kleště kleště zavolejte zavolejte kleště zavolejete kleště kleště zavolejte kleště kleště

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
já to zkusím zvovu: ....................přišel suk ..............a pak přišel suk ...........suk...................suk ...........suk....................suk .............prostě přišel suk ..................přišel suk zavolejte.......................................................kleště kleště ..........zavolejte.....................................kleště..............kleště ..................zavolejte zavolejte zavolejte kleště ..........zavolejte.....................................kleště..............kleště zavolejte.......................................................kleště kleště (já ty tvrdé mezery tady zatím neumím, časem se to třeba naučím)

Oceanus
14. 05. 2001
Dát tip
:))))))))))))))))))))) nááádhera :))) Bacil: ampersand & nbsp středník ; udělá tvrdou mezeru prostě & nbsp ; (psáno dohromady) :))) stáhnu papoucha z netu :) xobě na disk :)

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
Oceanus: mě to někdo někdy psal, já to někde mám... teď se mi to akorát nechtělo hledat.... ale díky.

Vojtek
14. 05. 2001
Dát tip
třo hřebíci :-))) *!

papouch
14. 05. 2001
Dát tip
Bacíí zkus 170                                                                                         a     můžeš     mezerovat       :-)

papouch
14. 05. 2001
Dát tip
alt170

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
Tak jo, já to někdy budu nacvičovat, ale dneska ne, ne moc stíhám...

Ženatej
14. 05. 2001
Dát tip
:-)))

papouch
13. 05. 2001
Dát tip
(díky brášo za inšpiraci, dlouho to ale zrálo :-)

Bix
13. 05. 2001
Dát tip
Tak tomu hovorím Appolinaire ako vyšitý !! Akurát oveľa hravejší - potešilo !

papouch
13. 05. 2001
Dát tip
...no já spíš ... vykrádám Morgensterna, myslím... :-)

Cody
13. 05. 2001
Dát tip
tip

blbjenka
13. 05. 2001
Dát tip
ježýš ! :o))))))))))))) vykrádáš, papouchu, ale héééézkyyy *

Uáááh, ty máš ale trpělivosť!:))) K tomu Morgensternovi... někdo holt musí bejt první... ale Herr Morgenstern je už tak dlouho po smrti...:)))) Někdo musí pokračovat v jeho šlépějích...:))) Tip, selbstverständlich!: *

Wiki
13. 05. 2001
Dát tip
Při deklamování Tvé básně jsem se poprskala - skoro - jazykolamem i smíchy --- hezký.:-))) *

Tynic
13. 05. 2001
Dát tip
Tys měl být malířem !

Valkýra
13. 05. 2001
Dát tip
Nádhera :-)))))) při potkali prkno se mi zamotal jazyka - a už se asi nerozmotá :-)))))))))))))))

Wopi
13. 05. 2001
Dát tip
Ta poprskaná Wiki mě zase předběhla... :o))) *

ulita
13. 05. 2001
Dát tip
HODNĚ DOBRÝ !!!!

Pablb
13. 05. 2001
Dát tip
Yes, to je frajeřina, super!

Danny
13. 05. 2001
Dát tip
vynikající! *

Astalavista
13. 05. 2001
Dát tip
To je kaligram!...:-) Akorát, že ty hřebíky jsou poněkud křivý (Ale to je asi větrem).*

Krahujec
13. 05. 2001
Dát tip
Parádní věcička!

myrinda
13. 05. 2001
Dát tip
:_))) tip

farokh
13. 05. 2001
Dát tip
Tak tohle mi nepotvrzuje názor z díla Tulipány......dobře udělaný,pádný.....jako kladivo

ruby
13. 05. 2001
Dát tip
asta jojo fici to tady:-))) papi ono je to takove jednoduche a pritom takove dobre...:-))

AZALIN
13. 05. 2001
Dát tip
Che.. ;-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru