Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouře v Ománu

05. 06. 2007
1
7
1334
Autor
Perchta

Dnes jsem to četla, Omán je pod vodou

Asi jsi slyšela o Sindibádovi,

Irenko,

tak už je na cestě,

už pluje

A konečná stanice je pod Troskami,

právě tam vzniká námořní přístav.

 

Královna planety brečí,

moře stoupá,

říká se, bude to o dvě stě metrů,

ale já vím své,

bude to maximálně 195, 5

a pak

padesátimetrové vlny.

Čechy budou tím rájem na Zemi, i pro Sindibáda.

Tak kde jsi, Siindibáde?

P.S. Včera už ho viděli na Pohořelci v oranžovém turbanu, má před svým mořem náskok.


7 názorů

stanislav
23. 06. 2007
Dát tip
pěkné dílko

Perchta
17. 06. 2007
Dát tip
Díky všem, zejména chápající Nataše. Chyba tam je, je tam jedno i navíc. Prostě já jsem šla zase na besedu se spisovateli a tam pan Doctorow, co přívítal moje narození tím skvělým dílkem Vítejte do zlých časů a pak ještě jeden mladej chorvatskej autor z USA, co vypadal něco mezi Panem Tau a Pirátem z Karibiku, a ten se nám pochlubil, že zítra de demonstrovat proti základně. A na fotkách z demonstrace na Pohořelci byl ten pirát úplně v civilu a pak takovej starší člověk v oranžovém turbanu a ten vypadal jako Sindibad. No, tak jsem vám tu napsala, co si o tom myslim. Normálně by se řeklo, že tu Sindibad nemá co dělat, jenže jestli má přijít ta potopa, už tu prostě být musí. A on tu je.

Natasha_
08. 06. 2007
Dát tip
Já to chápu.

Ay´Le
06. 06. 2007
Dát tip
ja to chapu ze jde o tani ledovcu a zvedani se morsky hladiny ale ten styl se sindibadem..pise se to tak vubec?:))

Tom
06. 06. 2007
Dát tip
me to prijde celkem svezi napad, na Sindibada by clovek zapomnel. Mozna by mohl bzt v te basni jeste vic videt ...

Vaud
05. 06. 2007
Dát tip
taky to nechápu

uniká mi smysl, ale to se děje celkem často... takže tak :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru