Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jazdec the beginning

05. 06. 2007
8
13
1960
Autor
rudko
Autom. Rád ním jazdieval. A nahý.

Vzrušujúci pocit voľnosti, mierne provizórnej prihliadnuc ku skutočnosti nachádzania sa v plechovej škatuli nalepenej väčšinou v kŕdli podobných. Minifúkačmi vzduchu, ktoré mal všetky namierené na miesto 10 cm pod ťažiskom tela, spôsoboval svojmu telu jemné a šteklivé prívaly šťastia.

Najťažším krokom, teda dvomi bolo dostať sa nahý z auta a do auta. (Pár krát skúšal vyzlečenie sa priamo v aute, ale roztrhol si košeľu.) Vyvinul špecifickú metódu, pri ktorej sa zabalil do deky a precupital ako japonská gejša k zelenomodrému favoritu. Posadil sa na miesto vedľa vodiča a prešupol sa za volant, pričom deka zostala na mieste.

Dotyk s pochrómovaným plynovým pedálom.... Extáza.

Neexistenciu šiat si nevšimol nikto, pretože v zásade chodil s otvorenými oknami a hlasným rádiom. Tutovka.

Až raz...

Dievča.

Stopovalo na ceste od nikiaľ  nikam.

Fuuuf. Pretrel si oči.

Ešte stále stálo... tam stálo... dievča...

Prešiel okolo. Prudko zabrzdil. Nacúval sto metrov dozadu.

Usmialo sa, dievča, nastúpilo.

KONIEC (prvej časti)
Ako to celé skončí?
Je dievča slepé? Vymyslelo sa? Zistí Frančeska že ju ChoseAntonio podvádza? Všimne si dievča nahotu jazdca, ako zareaguje? Kam ju vlastne odvezie? Prečo zastavil? Je to psychopat? Myslím, je psychicky narušený? Budú to dvojičky? Zistia, že sú to súrodenci?

A nakoniec: Bude druhá časť?

13 názorů

Háber
06. 06. 2007
Dát tip
:))) dúfajme

maja babička vravieva: potom sa prudko zobudil a ruku mal v šerbli. môj otec: hladná sviňa o žaludi sníva. inak t*p hlavne za ten kinky pocit privolaný dotykom bosej nohy s pedálom.

kawa
05. 06. 2007
Dát tip
Jako jeden můj kamarád nedávno. Nakonec ale nenašel odvahu. Byl bílý den a jeho cesta vedla přes město. Zbabělec;-)) :-)

obluda
05. 06. 2007
Dát tip
:)

Lakrov
05. 06. 2007
Dát tip
Začíná to zajímavě. Vzbuzuje zvědavost - tedy co se týká nápadu. Jeho zpracování se mi zdá poněkud... do tohoto rozboru ať se pustí někdo jiný. nerozumím cizím :-)) jazykům. Mohl by to být hezký příběh, což je zde mezi spoustou citových výlevů celkem vzácnost. Prosím nespěchej, ať ho nepokazíš. TiP (ztím bez tlačenky) jako záloha

rudko
05. 06. 2007
Dát tip
Deepness: hmm softeroticka dievcenska poviedka... Salome von SR: never mind...

záver, pseudozáver - to je jedno. a pokračovanie si prečítam, len mi daj k nemu avízo, nech nezabudnem.

Deepness
05. 06. 2007
Dát tip
:-)))))) je to dosť inteligentný humor...

salomesr
05. 06. 2007
Dát tip
:))) ja som salome, to SR oznacuje, ze som zo SR :)

rudko
05. 06. 2007
Dát tip
nepotrebujem: to neni zaver, je to pseudozaver, kde apelujem na citatelovu fantaziu... a (ne)chcene asociacie... pokracovanie bude... zajtra... salomesr: TO Prudko bolo akoze to rudko zabrzdil auto... mozno... no fuj... Baziliska: ako inak...

zrejme som nepochopil záveru - paródia na telenovely?

Baziliška
05. 06. 2007
Dát tip
:-DDD hovadinka:-)

salomesr
05. 06. 2007
Dát tip
pRUDKO zaujimavy namet:) aj ked si v zavere jasne narazal na telenovely, prve, co mi napadlo, bol Falesny autostop od Kunderu... a ptom nahy Rudko za volantom :) (pardon, vlastne zabaleny v deke) :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru