Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

05. 06. 2007
2
9
1417

Lidi, pojďte do Vertiga! Chci, aby to bylo jako dřív!!!

Pamatuješ?

Seděli jsme ve Vertigu, kolem červenooranžové stěny, upatlané stoly, kouř z cigaret a plno hluku! Nebylo skoro slyšet vlastního slova!

A možná to bylo dobře...

Smáli jsme se spolu a vedli i vážné rozhovory. Překřikovali jsme tu řvoucí hudbu, která se valila z repráků, bouřlivý smích dalších hostů... a bavili jsme se.

Možná to tak mělo být - hluk, chytání slov ve vzduchu jako chytání motýlů...

 

A teď?

Sedíme tam skoro sami. Stůl je pořád stejně ulepený, ale toho hnusného nikotinového dýmu, který byl pro mě součástí Vertiga, toho ubylo...

Najednou se slyšíme a to ani nemusíme křičet. Najednou rozumím slovům, které Ti vycházejí z úst. Znám je, dokážu si pod těmi jednotlivými kousky představit obrazy...

Ale nerozumím Ti... Nedokážu vytvořit z těch známých kousků nějaký celek. Tvoje myšlenky jsou pro mě najednou tak zmatené...vzdálené...

Sedíme tam teď skoro úplně sami. Přesto mi připadá, že jsme každý dál... já na Dolním náměstí, Ty ve Ztracené ulici... já v Lyonu, Ty v Huzové...

Že by to bylo tím, že do Vertiga chodí míň lidí? Že už nemusím dávat pozor na každého motýla, aby nezaletěl jinam, neuletěl bez povšimnutí?

...

 

Lidi, pojďte do Vertiga! Chci, aby to bylo jako dřív...


9 názorů

Laura: a ono se nakonec přijde na to, že se nemění jen okolí... Ale i Ty sama... Ale asi to chvíli trvá...

Palino8: Vertigo je v Univerzitní ulici, je to tam teď opravené... ale dlouho dlouho jsem tam nebyla... není čas... a mrzí mě to...

palino8
14. 11. 2007
Dát tip
nepoznám, hoci do OL chodievam

Marguerite:...ale co kdyby náhodou... :) (děkuju za písnutí!)

Marguerite
04. 10. 2007
Dát tip
do veritga, moc pekne jde vyborne poznat to odcizení..chapu, ale neni ot temi lidmi, ale vami dvemi..:bohuzel..m*

marrpa: jů, to je od Tebe milé! Díky!!!

marrpa
06. 06. 2007
Dát tip
Hned bych tam zasla abych ti udelala radost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru