Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vegetace snění

07. 10. 1999
4
0
2797
Autor
AHED

Slunce blíž nám nikdy nebude Pod palmou ananasů na půl zkrojíme ten déšť Zmokne nám deštníkům pestrobarevných obědů našich dětí A jejich pláč bude nám díkem všech probdělých nocí a inhalací heřmánků Dýchej a dýchej a dýchej a zas a znova Líbej a miluj a nepřestávej říkat ta slova Půlnoční mše a polední Otčenáš Marným stávat se nechce Půlnoční snění s každou hodinou Přicházet bude tak lehce Ať šály a šátky přikrývají jejich těla v lenivých vteřinách Ať šátky a šály odhodí ze sebe v našich peřinách Hodujte na šrámech pořezaných A buďte sami sobě pokáceným lesem Na řece neutonou vaše nejtajnější přání Jen my ... a my to snesem Zavřeme oči a ruku bude držet ruka I když kolem z břehů vystupuje pole lán Dýchej a miluj a líbej a čaruj Mně láska nestačí, chci oceán Chci ho celý Jen pro sebe Ale nač mi bude Bez tebe?
katugiro
04. 01. 2003
Dát tip
dokonalost ne, ale dobré ano...

ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
..........nenacházím slova.......***!

Rivka
04. 08. 2000
Dát tip
To já...spíš...

AHED
11. 10. 1999
Dát tip
Díky všem...

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Ahed nezklamal... Jako obyčejně.
Chci dýchat vůni heřmánků.
chci lásku nalít do spánků,
chci plně vnímat člověka,
mě nenávist už neleká,

Print
08. 10. 1999
Dát tip
Bože...!!! Tak takový ráno jsem nečekal...!!! Imhaluju tě, heřmánku...a cítím se po pár minutách úplně zfetovanej... Ale i když třeba někdy vystřízlivím, budu tě milovat stejně! Ne...! Víc..., pokud to vůbec je možný...

Tynic
08. 10. 1999
Dát tip
Co dodat k dokonalému ? Snad : děkuji.
Dýchej a miluj a líbej a čaruj
Mně láska nestačí, chci oceán

Chci ho celý
Jen pro sebe
Ale nač mi bude
Bez tebe?

To vystupňování je DOKONALÉ...

zkumavinka
08. 10. 1999
Dát tip
ja nevim, ale me to - krom konce - prijde dost necitelne...
co treba takhle interpunkce? snad by trochu pomohla...

leontynka
08. 10. 1999
Dát tip
Ahedku...dokonalost sama...

Rivka
08. 10. 1999
Dát tip
Dokonalost je slabé slovo...

Jean
07. 10. 1999
Dát tip
No tak to je dost dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru