Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mám ji vzrušující

10. 06. 2007
3
9
1114
Autor
mich

moje tělo mě vzrušuje víc než jsem si kdy uvědomovala.

často se posadím obkročmo kolem zrcadla.

a nezkoumám se, samozřejmě, že ne.

nechávám se unést touhou k vlastnímu tělo.

sedávám na gauči a mazlím se.

mám ji krásnou, ale kdo to ocení?

 

 

při venkovních hrátkách padá na mě pylová únava.

ale co už.

nenechávám se unýst jen sebou. i vzpomínkou na anděla a jeho křídla. už nebude jich víc. teď jen sama.


9 názorů

mich
18. 11. 2007
Dát tip
tak když je to jedno..

mich
15. 06. 2007
Dát tip
nene..asi jsem tě nejdřív špatně pochopila..pardon, omlouvám se, ale vážně mi to vyznělo jako výsměch.

Možná jsme se minuli. Mluvím sice ironicky často, ale rozhodně to není výsměch. To bych si zas nedovolil, čtu tě, protože se mi to nějakým (a přiznávám se, že lehce zvráceným) způsobem líbí. Nic víc. Mám k ironii blízko, to jo, ale znamená to odstup spíš než co jiného. Ale pokud ti to vadí, opravdu ti komentáře psát nebudu, o tom žádná.

mich
14. 06. 2007
Dát tip
no jak chceš..jenom jsem z tvojí první reakce pochopila, že je to ironie.. a vzhledem k tomu, že takhle píšu už nějakou dobu a jinak psát ani nebudu a ty mě čteš, štve mě, že se mnou takhle "mluvíš"..

ty, tebe to štve? Vytáčí tě to? Nemusím to dělat, samozřejmě že mě nikdo nenutí.

mich
13. 06. 2007
Dát tip
Marian: a víš, že tě vůbec nikdo nenutí mě číst?

ach ta tvoje poetika ta se nás tak mocně týká... :)

Ó
11. 06. 2007
Dát tip
...je "šokantní"...ale opět se mi líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru