Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dovolená v kosmu aneb Úvahy hospodského povaleče

16. 05. 2001
11
0
3614
Autor
Bacil

*13. 5. 2001 Po Jozipu Brozovi zas jeden Tito se zapsal do dějin... :-)) P. S. Není to o mně, abyste si nemysleli.

Až budu mít moře prachů nakoupím si pito vyletím si beze strachu tam co letěl Tito Možná bych měl povolenou místo pita osmu vzít si na tu dovolenou do pustýho kosmu. Bylo by tam málo vody no a hlavně nuda. Půjdu radši do hospody je tam Bert a Ruda.
Yfča
19. 06. 2001
Dát tip
Nemusím mít moře prachů, abych viděl mraky: když požiju kilo hrachu, tak se vznesu taky...

Mea
28. 05. 2001
Dát tip
:))) TIP

Davidek
18. 05. 2001
Dát tip
coool:o)

Wiki
16. 05. 2001
Dát tip
Po ránu osvěží ....-))) *

Wopi
16. 05. 2001
Dát tip
Na začátku 60.let letěl Titov. Na začátku nultých letěl Tito. Na začátku 40. poletí Tit? Na začátku 80. poletí Ti???? Ti určitě! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kytička
16. 05. 2001
Dát tip
Chicht :)

Popelucha
16. 05. 2001
Dát tip
Wopi: A za dalších štyrycet T a pak už lidi nebudou mít jména. Bacile: Myslím, že s pár lahvoňama se člověk může dostat do stavu bez tíže i na Zemi. Například tam, kde se dřív bydlela, bývala knajpa jménem Astra a to bys koukal, co se po zavíračce vyrojilo astronautů.

Wopi
16. 05. 2001
Dát tip
:o)))))

...to mi připomíná, jak letěl ten Remek do kocmu a s ním letěl jeden Rusák, byly toho plný noviny i televize a já, poněvádž jsem tehdy byla ještě dítě, jsem se zeptala strejdy, jakou barvu má Gubarev...

Wopi
16. 05. 2001
Dát tip
A jakou měl barvu?

Wopi: Uhm, pokud si dobře vzpomínám, tak těsně po přistání zelenou...:)

Vojtek
16. 05. 2001
Dát tip
chňááááááááá :-))) *

Regis
16. 05. 2001
Dát tip
:-)

Albireo
16. 05. 2001
Dát tip
Líbí, Bacile, tip. Wopi: Soudce Ti žil už v předminulém tisíciletí. Že by pouštěli na orbitu jeho popel?

Chi,chi,je to dobré.Zase si mě pobavil Bacile.Tip

myrinda
16. 05. 2001
Dát tip
:-))))))))))))

Jo, tak to se mi líbí, takové blbůstky můžu!:))) Tip!:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru