Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Korálky

10. 06. 2007
9
22
2219
Autor
oerdnj

Jedna taková z minulého roku (a mého blogu)... Je to na hudbu Jarka Nohavicy z písničky Kometa...

Korálky

Viděl jsem korálky
na noze visely
chtěl jsem je zachytit
prsty mě zradily.

Zradily, zradily,
jak vlnka na řece
možná se sejdeme
zase až po roce.

Po roce stráveném
bez tebe uhynu
ty budeš tady a
já někde v Dublinu.

V Dublinu za mořem
budu teď pracovat,
a přitom má milá,
chtěl bych tě milovat


22 názorů

oerdnj
12. 09. 2007
Dát tip
děkuji mnohokráte :-)

romale
10. 06. 2007
Dát tip
jak jsem si přečtl že je to na Nohavicu tak už jsem si to nedovedl odmyslet spíš jako napodobeninu... no písnička

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
dobře ti tak :-), nonamebeast: no jo, ono je totiž nejlepší, když je to opravdu ze života... a díky za tipy

nonamebeast
10. 06. 2007
Dát tip
kometa je jedna z mých nejoblíbenějších písniček ale ty tvoje motivy jsou taky povedené..a obrázek bezkonkurečně skvělý...a ty korálky!!tip!!

ta fotka je krásná ;), líbí se mi víc než ta báseň, ale aj tak tip ;) a ta nefunkčnost html kódů mě taky naštvala...*

Ay´Le
10. 06. 2007
Dát tip
jako ja pisu o trpelivosti ale sama ji mam takrka nulovou pac velle jsem o tom taktez psala jenze neim no..jak dlouho to muze trvat a jestli takovyhle vzkazy kdyz se tim vecne musis probirat a resit spis nenastvou..:)

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
Nene, žádná trpělivost. Já jsem pro občanskou neposlušnost :-)... nebo alespoň napsat adminům. Budu parafrázovat kampaň, co teď má AI: Napiš dopis, zachráníš písmáka. :-)

Ay´Le
10. 06. 2007
Dát tip
jo i kdyz chces mit nekde mezeru nebo jinou barvu pisma jak jsem mela na strance ja:) se mi tam ukazovalo jen na pet radku dlouhy zadani toho ale jako me uz tady asi jen tak nic neprekvapi..kdyz se vloni stehoval pismak tak to pak taky bylo vesele holt musime byt trpelivi a doufat..

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
Ono, jak jsem právě zjistil, tak si rozbili i zprávy například při přijetí do klubu - ukazuje mi to syrové HTML... klasický programátorský syndrom... poslední změna před víkendem a jdu domů... a takhle to dopadá.

Ay´Le
10. 06. 2007
Dát tip
jo snad to pujde co nejdriv z my holy stranky je mi na nic jsem zrovna v den kdy to prestalo fungovat chtela vymenit obrazek za jiny:) mno nic diky za info;)

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
Havranek: Děkuju... Motivem je v podstatě jen melodie a struktura... nejsem takový pisatel, aby ze mě poezie padala jen tak, takže každá pomoc je dobrá :-).

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
V prologu jsem to právě zkoušel a nefungovalo to. Ale psal jsem Velle (či jak se jmenuje Admin Šéfredaktorka), ať to opraví... Tak to snad dají dokupy brzo.

Ay´Le
10. 06. 2007
Dát tip
ach tak myslis ze by to fungovalo v prologu??

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
Ay'Le: uvnitř samotného textu to jde, ale všude jinde je to rozbité... (i v tom textu, když jsem nevyplnil kategorii, tak se to rozbilo)

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
s.p.,J.: mnohé díky za tipy...

Ay´Le
10. 06. 2007
Dát tip
žjó tobe jdou vkladat obrazky!!! chjo:( zrada

Jezuita
10. 06. 2007
Dát tip
:-)


oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
S tím "já" máš pravdu...opraveno. Tenkrát nevyšla ani nožka, ani korálky a ani ten Dublin... Ale zpětně zhodnoceno...je to jen dobře :-).

avox
10. 06. 2007
Dát tip
V poslední sloce je "já" navíc... takže už jsi zpět, když je rok stará? Našel jsi tu nožku? a co korálky? :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru