Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Morava

10. 06. 2007
3
16
1732
Autor
oerdnj

Napsáno a vyfoceno minulý rok na LFŠ v Uherském Hradišti

Ta řeka Morava
líně se vine
když se jí napiješ
tak bídně zhyneš.

16 názorů

oerdnj
17. 08. 2007
Dát tip
Chtěl bych jen poznamenat, že chorvatské řeky jsou pitelné, zkoušel jsem to pod dvěmi splavy a nic mi nebylo (teda kromě té rozražené brady :-).

:D...

Jakubisko
09. 07. 2007
Dát tip
no fuj, tak to si užij...:)) stan nadevše

oerdnj
09. 07. 2007
Dát tip
letos to vidím na velký sál Sportovní haly

Jakubisko
09. 07. 2007
Dát tip
dá :) taky sem byl loni poprvé...kde budeš bydlet?

oerdnj
09. 07. 2007
Dát tip
minulý rok jsem byl poprvé a družit se snažím se všema, ale specificky s lidma z databáze ne... takže se asi neznáme... ale to se dá napravit, ne?

Jakubisko
09. 07. 2007
Dát tip
a družíš se tam i s lidma z databáze, nebo se neznáme? :)))

oerdnj
09. 07. 2007
Dát tip
Jedu, jedu... už se těším :-)

Jakubisko
08. 07. 2007
Dát tip
milé, tenhle pohled z UH znám :)) jedeš i letos?

oerdnj
11. 06. 2007
Dát tip
Nepil a ani se nechystam:-). Jen v lete se budu macet v chorvatskych rekach... Snad to tam maji vodohospodari vic v maliku.

Madrigal
11. 06. 2007
Dát tip
tos ještě nepil vodu z Berounky....myslím, že vodohospodářství zhynulo už před sto lety...ale když pak Bedřich Ludvík hledá cesty zpět k pramenům, myslím, že není ještě nic ztraceno :-)

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
příšer(k)o bez jména: tak pojeď letos... já jedu znovu a dík...

nonamebeast
10. 06. 2007
Dát tip
on už to někdo zkoušeel??:-))ten fotka je moc hezká a navíc..no..ošklivě ti závidím tu přítomnost na lfš...mno..couž:-)

avox
10. 06. 2007
Dát tip
s tím "zhyneš" mi nepřipadala moc pro radost, tak jsem to rozvinula :-))

oerdnj
10. 06. 2007
Dát tip
Díky za tip i za pokračování... On to není ani tak návod, jak uhasit žízeň, spíš kritická zpráva českého vodohospodářstí :-)

avox
10. 06. 2007
Dát tip
Možná, že nezhyneš, možná jen, kdo ví? Poběžíš vyhledat nejbližší křoví... Copak na Moravě se pije voda? a ještě z řeky?! */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru