Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špuntíkovi, láska a dospělost

08. 10. 1999
1
0
2064
Autor
slavek

lístky padají ze stromu, a kapky rosy chladivé, v té dnešní noci mrazivé, šeptají do hromu. Ne vítr neslyší, ač stromek opadal, a sníh mu kabát dal, slova se nepíší A prosíš vlaštovky, ať sebou tě odnesou. vždyť bílá pole jsou, umrzly dešťovky. A vlaštovka jak v pohádce, umrzá samou dobrotou. přikryta bílou samotou, malého prince, bez rádce.
šroubek
16. 10. 2000
Dát tip
smutný, ale krásný

kačka
17. 10. 1999
Dát tip
Slávečku zase jedno krásné zimní přitulení, nejvíc mě oslovila poslední sloka - mám ráda malého prince, vlaštovky je mi poeticky líto, tobě přeju radost pro radost, ať se ti natřeseně vrátí od každého, komu jsi ji slovem lásky dal cizí nevyjímaje.

Bibša
14. 10. 1999
Dát tip
Že já to vždycky všechno ocením s několikadenním zpožděním :-)

Špuntík
14. 10. 1999
Dát tip
jééééééé, slavku, ty jeden, já si tohohle tvýho dílka všimnul až náhodou, to se mi líbí, teda počkej, už si mi měl zase volat, a nevoláš...děkuju a omlouvám se, že sem si to přečetl až dneska, když to bylo pro mě...děkuju...

slavek
14. 10. 1999
Dát tip
Špuntíku, neděkuji, to je naprosto v pohodě.

AHED
12. 10. 1999
Dát tip
Běžím pro indukční přikrývku, aby nám Slávek nezmrzl a deku a kabát a kožich a rukavice a lidskou dlaň a vlídné slovo a už nevím...snad mu to bude stačit...jistý si však nejsem...

slavek
12. 10. 1999
Dát tip
AHEDÍKU.. Ty mě děláš ještě náročnějším než jsem. :-)

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
já pro změnu umrzám..

Print
08. 10. 1999
Dát tip
Snad se milej Špuntík neurazí, že tu kvákám jako první..., ale nedá mi to, abych tě nepohladil, Slávku...

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Printíčku, děkuji za to pohlazení....

Tynic
08. 10. 1999
Dát tip
Takové podzimní až zimní. Já bych to ale s takovým citem napsat neuměl....pěkné

Merle
08. 10. 1999
Dát tip
Velice se lepšíš. Docházejí mi pochvaly.

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Merle, děkuji Ti moc. Docházejí-li Ti pochvaly - nechval. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru