Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FRGÁL - REBE + KATASTROFANKA - pátek 22. června ve 20 h

14. 06. 2007
1
44
2519

srdečně zveme :o) r13


44 názorů

luk: myslíš antologii? ta vyšla pěkně :) ale na mě je to moc unylý. /zlatý hovory s b.

tak po půl roce koukám co sem prošvih. budu sem chodit a informovat teda taky, ale moc toho nebude, protože protože protože. A mě by teda zajímalo, jak je to s tou knížkou kde má rebecca ty díla, řekněte! luk banán

nehynoucí - tenhle folklór double... :(



Milly
27. 06. 2007
Dát tip
rebe, já přece vím, jak je v Táboře krásně.... ;-))

Kuk, dík že jste přišli, bylo to pro mě doslova a do písmene vytržení z pracovního procesu, stejně tak vystoupení v Táboře na druhý den... mimochodem opravdu krásné město po všech těch opravách z poslední doby, vřele doporučuju navštívit!

Evička
25. 06. 2007
Dát tip
byli jste dobrý, všici! :-)dík

Milly
24. 06. 2007
Dát tip
Nádherný to bylo!!! :-)

stanislav
23. 06. 2007
Dát tip
Reb byla okouzlující! :o))

:o) díky přátelé za zastavení - ale musím to uvést na pravou míru - Evičko, fronta tam hrát nebude, jenom jsem to sem vložila pod společným nickem. Jo, je to pod Zvonem, a nejsem ta rovnovlasá blondýnka v pozadí, jsem věrná svým kaštanovým kadeřím :o) JiKo - o mosty se neboj, třeba někdo tajně hloubí základy a skupuje parcely, aby jednou mohl stavět, to není kůlna, to může trvat i dýl. A vypařila jsem se kvůlivá nový práci, abyste mě nerozptylovali, ťutínkové, teď už mám po zkušebce a jak tak koukám, je načase se do toho zase vložit, zdá se mi, že ste se tu nějak rozvrkočili za těch pět měsíců :o)

Evička
19. 06. 2007
Dát tip
Nojo, U Frgála, to je ta hospůdka pod zastávkou U Zvonu?, tram 4, 7, 10, 18 .. kousek! banáni jsou skvostný, reb .. mělo by to bejt fajn, dojdu :-)

mozna se taky stavim

houmles
18. 06. 2007
Dát tip
kurvapyca hrajeme s OR na proseku :-( no i tak preju hodne zdaru.

Climaster
17. 06. 2007
Dát tip
zdravim rebe.. nezucastnim, porad to mam z ruky, rad od tebe vidim znamky poezivota.. :o) mej se krasne clim

Lásko moje, je mi líto, ale já v pátek pracuju, takže tě neuvidim mmchdm, to jsi ty, ta blondýna za obrázku? :-)))))

Nicollette
15. 06. 2007
Dát tip
minule to prej bylo úžasné, tak já přindu těšim se na tebe :)

Nojo. "Votevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi"...

Jiko: nene, zeď od manželky je rozvod.

JiKo
15. 06. 2007
Dát tip
zeť je od manželky matce syn

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
... a k čemu mu to bude pišto

Múr je slovensky zeť, to vim jistě.

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
a proto samý švarcenegr, múr a nevím, kdo ještě :-)

Pravda, chlapec je to křehký.

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
ty věci, které bych mu mohl psát, milý pišto by na něj asi byly těžké

Ale né. Ten embargo. Jestli na tebe uvalil něco z olova, byl by to problém. To je strašně těžký, takový volovo. Zvláště, je-li volovo, žeano.

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
fjord ?

N: No co, s tím se nějak srovnáš, no ne? Fjordy snad něco vydrží. Jak je těžký?

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
voda je vzala ... milý jiko

JiKo
15. 06. 2007
Dát tip
rebbeccaa žije?:))) kde máš mosty? výparnice jedna:))

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
... a to si představ, hufnágle že tento (nechci řešit, jestli spravedlivě) rozhněvaný mladý muž na mě uvalil embargo

Když on ten Pablo za to nemůže, on je to rozhněvaný mladý muž jaksi ne vlastní vinou. To dělají hormony...

Norsko 1
15. 06. 2007
Dát tip
milý pablo, proč ta nasranost ... kde jinde si s tebou mohu tak hezky psát ?

Pablo_honey
15. 06. 2007
Dát tip
BURÁCI, děte si krizovat vlastní pozvánky na vlastní akce. Jko obvykle, k tématu povíte velký hovno, ale keců máte tři prdele. pavlač. humus. screw you!

Todle dělal zkušený grafik, to se pozná na první pohled.

pozvánku jsem dostala mejlem, nevim kdo ji dělal, já nemám teď skoro na nic čas, ani na písmák, tak si budete musete poradit, nebudu mít možnost sem odpovídat. kdo má na mě číslo, tak ho má, kdo ne, tak má smůlu. Adresa a hodina je jasná, takže... v sobotu 23.6. to samé proběhne v Táboře, ale myslím že už v 7večer, v nějakém sklípku či co. Tábor snad nejni tak velkej. začínalo to na A, myslím. :o) páčko lidi, těšim, se že mě někdo překvapíte a dorazíte.

Norsko 1
14. 06. 2007
Dát tip
jestli jsou přezdívky pro jú tú a led cepelin ... tak nic

bude r13 + Katastrofanka. Co je na tom nejasnýho?

proto ho máš taky ještě jednou v nadpisu, moulo

Norsko 1
14. 06. 2007
Dát tip
a že to datum je tak dobře vidět ... :-)

Norsko 1
14. 06. 2007
Dát tip
a co bude

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru