Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční stesky v květnu (proboha!)

16. 05. 2001
9
0
2157
Autor
Laďa

Loudam se ránem (pokolikátý?), zas mě někdo vykop´ ze svý duše, ale...! byla tak pustá a samý trny, jen jsem pobíhala a hledala o co se opřít, vzdušný zámky se už docela zhroutily a tak.... nezbyla než větev trnová, kterou přes prsty jsem dostala, snad korunu tomu chtěl nasadit, ale já se (proboha proč?) nedala. Ještě jsem měla nějakou sílu, držet se vzpříma bych dokázala. Chytla jsem to o zeď hrachu, poučit mě nesvedli, a proto.... nechávám si teď pouštět žilou, tak často, jak si vzpomene. Vždycky se kochá tím pohledem a já...? pokaždý čekam, že se ustrne. Už neni tolik zlej, on vlastně nikdy nebyl, (prej byl jen debil), už zase říká, že toho lituje (to už jsem někde četla), klekl si i na koleno (jedno) ke mně, abych snad uvěřila, že chce to stejný co já dřív. Možná delší loňský Vánoce, než blbejch čtrnáct dní.
Laďa
18. 05. 2001
Dát tip
Co to je ufff....? sidi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Že zase nezmisíš, že ne, že ne. Civilní komentovaný pohled - to je hezký. Řekni mi k tomu víc. Co je ti na tom blízké? He?

sidi
18. 05. 2001
Dát tip
Myslím tím co je v závorkách ale i "Chytla jsem to o zeď hrachu". Jakoby člověk šel po boji, který mu pustil „žilou“ a shazoval to co ho bolí v duši ironií trošku cynického diváka. Někdy musíme hrát sami sobě diváka (ono civilno) v hledišti, abychom dokázali přežít na jevišti.

Laďa
18. 05. 2001
Dát tip
Myslím, že ti už rozumím, co je to civilní komentář. :-) Jo, jo, bylo by to o moc těžší, kdybych se na sebe nedokázala podívat, s trochou nadhledu. Jsem ráda, že se neberu tak tragicky. :-)

Laďa
17. 05. 2001
Dát tip
No až někam do míst poučit mě nedokázali, je jich spousta takových, ale to další snad se nestává každej den. Ale co pak s tim, ze jo? :-)

Jochanien
17. 05. 2001
Dát tip
:-(( právě.... Mám pocit, že jsou všichni stejní...a my zase nepoučitelné..... ale Vánoce fakt nejsou naštěstí tak často.....

Laďa
17. 05. 2001
Dát tip
Udělala jsem jednu malou opravku.

pohlazení
17. 05. 2001
Dát tip
ufff.......

sidi
17. 05. 2001
Dát tip
Laďi, tenhle tvůj civilní komentovaný pohled je mi velice vzácný (blízký). Ahoj :))

Merle
16. 05. 2001
Dát tip
síla je s tebou... já to vím

Ber
16. 05. 2001
Dát tip
*

Ber
16. 05. 2001
Dát tip
*

clovrdik
16. 05. 2001
Dát tip
velmi pěkný a velmi sugestivní TIP

Print
16. 05. 2001
Dát tip
*!

Pája
16. 05. 2001
Dát tip
*

Laďa
16. 05. 2001
Dát tip
Kdo jsi ty anonyme? Zase mě překvapujete. :-)

Jochanien
16. 05. 2001
Dát tip
jejku...to tak dělaj všichni, nebo známe všechny jen jednoho?:-))) má to sílu... díky Ť!

myrinda
16. 05. 2001
Dát tip
ano...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru