Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas dětí

Výběr: Print, silence
20. 06. 2007
26
63
4819
Autor
Honzyk

...bydlím vedle školy...:))

Nic prostšího (zdá se)

Než pravítko atlas
... a běž

Ale...
...do času dětí
nestrčíš (jen tak)
zasranou sedačku linku a věž

Ty lstivě tě ze stopy nesvedou

Nemusí

Čas dětí jen jednu jejich (asi) má vteřinu
Tak cennou....a plynulou...!
Tu svoji


Tam nesmíš


...mi, prosím, věř....






(ale některý jsou teda spratci děsný, si nevodpustim dodat....:)))

63 názorů

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
DDDDDDDD.................. pravdu niz..!!!!)))))))))

houmles
07. 07. 2007
Dát tip
jo mrdky fotrovci voe si furt myslej jak utahnou parchanty materiaaalem na vareny nudli, ale deti si daleko vic vazej prakem rozstreleny lampy, podpalenyho drabanta nebo potaji vybafany startky.. atlas, pravitko a mer!

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
..no ja:))))))))))))trocha...

lukášj
26. 06. 2007
Dát tip
:) a záver to celé otočil

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
...a rano:)

Baziliška
25. 06. 2007
Dát tip
není zač a pěknej večír přeju:)))

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
..diky, bazilis.:))))

Baziliška
25. 06. 2007
Dát tip
perfektní, s tím koncem:)*

silence
23. 06. 2007
Dát tip
úžasně zasněné a PRAVDIVÉ :) *V

Honzyk
22. 06. 2007
Dát tip
,,no to teda, nekdy jen cumim:)

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
...no jasny....ty jen oznamis a stahnes se do ustrani topolu, kde nyve si budes delat mlejnek svymi jiste pestenymi prstiky, ... ...a pozvanka pruhovana prijde od policie Praha 3, kde jsem mel tu cest trikrat sedet, kdyz jsem ztratil obcanku, a to ja zase porad, takze jeste nez da polis papir do stroje, rekne "ale ale" - a uz se povezu na Pankrac....doufam, ze mi tam daj slusnou garsonku s peknym vyhledem na Zizkovskou vez:)))))))))

Print
21. 06. 2007
Dát tip
:-))) Neboj, ode mě ne, já už v tu dobu se budu letnit, daleko od pošt a jiných spojů:-))

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
...jo, zname....a za tejden mi pride vobalka s modrym pruhem...viz prolog...)))

Print
21. 06. 2007
Dát tip
:-)) Však víš - s humorem a s láskou*

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
...no dovol!!!!)))))))))))

Print
21. 06. 2007
Dát tip
Bože, já se bál, že nějaká pedofilie...:-)) A ono to není ani infantilní, ale nežný a moudrý!:-) *!!!

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
dekan!betik...:D

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
-:)))))))))))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..diky, od "pseudovily" pochvala jak bic.))

Armand
20. 06. 2007
Dát tip
:)

Honza_Princ
20. 06. 2007
Dát tip
viděl jsem tvé několikanásobné učůrnutí pod ním :) má něco do sebe, chrlí toho v tom svém planetárním pořadu docela dost a furt mě to baví :)

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..Princ- vazim si - ja jsem zaese cet asi 10x Smrtaka...ten mi dal teda ranu...uplne se bpojit to zase cist....trest zpriosneny poslechem dechovky potrasl mou zdecimovanou nervovou soustavou-...)) JDT....jo, na tom je dost pravdy...treba hry na nedostavenym sidlisti, bunkry ve krovi, smajdani na prvnich bruslich...a tak....ale halt, \"pokrok":)))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
Rabb, ja byl silenej froc...a porad jsem ve skole neco rozbijel....na brade mam jizvu, na hlave...sutry litaly, to vis, Cheb...do toho fotr, kterej ze mne chtel mit, snad, dokonce vojaka(!!!), jo....ale ze bych VZPOMINAL jako ze to bylo neco uzasnyho, ani ne...

Toscana
20. 06. 2007
Dát tip
chytrý - líbí moc *

Honza_Princ
20. 06. 2007
Dát tip
bez té poslední věty říkal jsem si...moc vážný, krátký pevný slova a vykřičník dokonce se tam mihl a pak :) ... každé přečtení mě posunulo okousek k tipu (četl jsem asi 2*:))

Rabb
20. 06. 2007
Dát tip
vzpomínáš na své mládí, honzy? :-)

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:))))-------------dikec Romane)))DDD

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...jo, tak jsem to myslel...a spis tomu dospelymu se to snazil sdelit...mozna tam navic, nevim...)

Natasha_
20. 06. 2007
Dát tip
Aha, no mně to přišlo jako vyjádření toho, že ten svět je pro dospělé uzavřen...což je pravda.

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...ja , Natasho, vis, nemam rad imperativy moc...sam jsem si jich jako dite uzil vod fotra i v decaku dost...no a vysvobodila mne az babicka, ktera byla teda uzasna...proto asi tak, jak je...:)

Natasha_
20. 06. 2007
Dát tip
Hmmm, kdyby to končilo "Tam nesmíš", bylo by to pro mě lepší, poslední verš je takové doplnění navíc, které to ředí.

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:)))

Duchové
20. 06. 2007
Dát tip
no jo, Honzyk. ... se trefil. :))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
a take podekovano Ultra...jinak mi pripada trapny vas tahat znona na svuj zahon, ale kocovina je halt kocovina:))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...zajimavy, horcikovka!))..diky !))

Pirka
20. 06. 2007
Dát tip
Zrovna včera jsem říkala spolubydlícímu - ale lidi z tebe to dítě nakonec vytlučou .. a on, že prý ne, když se ho nepustíš - a že i když jo tak to není definitiva - no a abych se k tomu dostala - není mi jasné to tam nesmíš .. a taky zasranou sedačku linku a věž bych potřebovala vysvětlit .. a s ohledem na tu potřebu (jako že to neprošumělo) *** .. :)

avox
20. 06. 2007
Dát tip
souhlas s thalinou, když povídám vnučce o svém dětství, nechápe, jak jsem mohla žít bez internetu, PC, videa, mobilu, dokonce bez TV dost dlouho... možná nám jednou děti vyčtou, že jsme jim nedopřáli tak hezké dětství, jako jsme měli sami...?

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...ne, to ani omylem...!!!!!!.......jiny jo, ale lepsi? Kdo by to mel rpozsoudit? Urcite bych tak nestavel, nene...

Petrusha
20. 06. 2007
Dát tip
neviem boli sme iní to určite ale fakticky neviem, myslíš, že aj lepší? :)))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:DD-----------

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...verim a mas muj obdiv, ze rada....zalezi na tom, jakej s nima mas vztah, a esi takovej ten partnerskej, a ja se vo to snazil teda, tak je to moc OK...jqa vim podle sebe, ze treba z vejsky si nepamatuju poradne skoro zadnyo...a z gymplu uplne vsechny...!!!--))--

salomesr
20. 06. 2007
Dát tip
vidis, tazky zivot maju ucitelia, ale mam tu pracu rada :)

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...ja vim, ale vis, ja ucil teda na Vyssi odborny skole publicistiky, to uz jsou "deti" po mature, a stejne mi z toho malem jeblo...moje mama i tata byli ucitele!!:)----ale je fakt, ze dneska, a treba tak dobre, si deti dovolej daleko vic, nez treba my, ja nevim....a na ten gympl, nevim, esi bych se viodvaztil...tady v ty skole jsem se byl ppodiuvat, ze bych tam ved nejakou tvurci dilnu psani, no a jako ze teda jo, ale bylo to asi pred trema rokama v lete, ja mel jen trenky, to je falt, ale u tech velkych dveri jsem strcil do nejakyho , no, tal deevataka, a vcon rika, teda mne:"Kam cumis,m ty poico?"..takl jsem se votocil a sel do reditelny, a ze teda radsi ne:)))---navic doma jsem si s nasima, jak sem si uvedomil, taky sileny kousky:)))

salomesr
20. 06. 2007
Dát tip
nastastie ucim na gympli:)))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..jo, "skolnice" - todle by vas mohlo zajimat...tak pred rokem byla v priloze v Lidovkach teda reportaz, a tam jako ze se reporterka skamaradi s detma ze sesty tridy...napred ji malem umlatily mobilama...proste dala se jim vsanc, at si s ni delaj, co cxhteji...nechapu dodnes, jakej to melo for...a nakonec ji vomotali toaletnim papirem tak (byla tam fotka), ze se fakt nemohla hnout a malem se udusila...:)))))))(((...SILENY!!:)

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:DDDD

salomesr
20. 06. 2007
Dát tip
nemáš zač, klučina :))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
diky, divky me:))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:D diky, dadik..vcera jsem zkousnul teda sest kousku desitky Starobrno Svijany nebo co, se Semtexem tady nbaproti, a na tu kocovinu snad slusny....ja vim, ze pit bych nemel, ale kdyz ta nalada byla utzasna - a hlavne nebyli v hospode zadny trampove a nezpivali ty svy rikatada...to je k posrani...)))

salomesr
20. 06. 2007
Dát tip
pracujem v skole :))))

dadik
20. 06. 2007
Dát tip
zasranou sedačku linku a věž ani do mýho času...:)

dadik
20. 06. 2007
Dát tip
povedlo...**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru