Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stačí krok

20. 06. 2007
0
12
1649
Autor
karmen
Proč jsou věci, které člověk nemá rád, ale musí je udělat? Proč existuje ponížení? Zůstávám na kolenou a strach semnou lomcuje, jako vichřice mladým stromkem. Stačí jen jeden krok a překročím hranici. Bezprostřední vztek pálí v žilách, jako roztavené železo. Nemít šanci dělat věci podle svého, zůstávat na jednom místě a nemoci udělat nic…..vůbec nic! A přitom by stačilo udělat jeden krok. Pohnout se z místa a otevřít chrám, který přináší úlevu, lásku, jistotu. Stačí jenom krok zpět a zřítit se do propasti. Tak proč nemohu udělat ani jeden pohyb a dostat se z místa?

12 názorů

jt
25. 06. 2007
Dát tip
to je blbost - můžeš všechno - neni nic, co by Ti mohlo v čemkoliv zabránit, pokud nejseš ochrnutej/tá - to se pak blbě běhá třebas nebo tak ..

Ay´Le
20. 06. 2007
Dát tip
Honzyk ma pravdu..je to denickovy ale proste to musis zkusit i kdyz mas pocit ze to nejde..nebo naveky zustanes tam kde jses a budes si jen stezovat..

Bossman
20. 06. 2007
Dát tip
To znam... ale vzdycky se mi to nakonec povede:))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...ja nevim... tohle text jak z deni/c/ku, sverovaci....neni zly takovy povidani do vrby, ale hozeny az moc ledabyle , kdyz uvazim, ze dulezita vec, ----

karmen
20. 06. 2007
Dát tip
Eunuch: celoživotní maraton? moje plíce !!! :) Vikivika: v tom pripade jsme na tom stejně :)

Eunuch
20. 06. 2007
Dát tip
A co takhle celoživotní maraton?:)

karmen
20. 06. 2007
Dát tip
jj možná na to narazím....si stejně procházím co tam vše máš :)

karmen
20. 06. 2007
Dát tip
díky :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru