Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mylná prognóza

21. 06. 2007
0
0
1582
Autor
Ferrda

jak se netrefiti do potrefených

Ultrapolitologie je nový politický směr založený následkem zhroucení všech fragmentů koalic v českém parlamentu Tento nový směr vznikl 20. 6. 2007 v Praze. Rozpuštění a vypuštění parlamentu Následkem nedostatečné důvěry k jakýmkoliv politikům došlo v Praze k rozsáhlým převozům zhroucených zástupců lidu, na kliniku doktora Chocholouška. Podle poslední zprávy radia Jerevan, ovšem budova parlamentu zůstala v podstatě zcela zaplněna uchazeči na další volební období. V pozici čekajícího střelce. -:) Opozice totiž strategicky připravila dostačnou zásobu náhradních politiků. K zajištění tohoto státnického úkolu byla vláda nucena požádat ostravskou záchrannou báňskou službu o zabezpečení svého dosavadního sídla ve Strakovce, neb je ohroženo podtunelováním a tedy nedostatkem osob vhodných k postupu. Kanalizace ohrožena ! V následujícím období tedy lze předpokládat rozsáhlé nepokoje v Pražské kanalizaci. To by mohlo být způsobeno jejím ucpáním přemísťujícími se odpadlíky. Odcházení kanálem se bude nadále vyučovat jako nová sociologická nauka. Nová katedra se připravuje na další volební období v Albánii. Místní soustava nevyužitých bunkrů se k tomu skvěle hodí. Rozpočet na úpravu těchto zadarmo poskytnutých prostor vhodných ke skladování a výuce dalších politiků se bude kompenzovat našimi přebytečnými vládními letadly. Největším problémem se jeví prokopání dostatečně kapacitního potrubí skrze pohoří Biokovo v Chorvatsku, kde se předpokládá potíž s překřížením chodeb a opevnění vybudovaných v oblasti Paklenica. Toto opevnění je nyní používáno jako umělecká galerie pro obrazy z období reverze socialistického realismu po odchodu socialistů pozůstalých po maršálu Titovi. Rovněž se očekávají značné protesty ekologů, pro pravděpodobné znečištění horských potoků a řek. doplněk pro čtenáře na Písmáku : ta zmínka o Paklenici a galerii v bunkrech je 100% pravda, byl jsem tam !
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru