Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...mozaikou...

22. 06. 2007
18
18
3926








...mozaikou
z barevných sklíček
prosvítá
silueta
tvé tváře
tak trochu nebesky
vznášíš se v odrazech
a mně zatím
stydne
čaj...












18 názorů

Rad_o)))
11. 09. 2007
Dát tip
:o)*

palino8
09. 07. 2007
Dát tip
*

Skafararix
01. 07. 2007
Dát tip
Ty vole...tip.

Candy
23. 06. 2007
Dát tip
Zase další jemná, hezká, citlivá...moc se mi líbí*

Oldjerry
22. 06. 2007
Dát tip
No jo hvězdí - já jsem taková přízemní potvůrka a v nadlidské bytosti nějak nevěřím... a jen ze zdvořilosti ji tady výjimečně nevylučuji jako eventuální možnost, úkaz, zjevení (:-D)

avox
22. 06. 2007
Dát tip
*/

myslím, že toho zrovna měl Oldjerry na mysli...

některé mé básně nemusí být adresované výhradně chlapům ;)... no, ale co nadělám... chápat to můžete. jak chcete ;)...

sorry, překlep: nemyslím ;)

hm, hm... a co když to, Oldjerry, není chlap? :-D neymslím tím, že je to ženská... ale třeba je to někdo, kdo vůbec není člověk :-)... proto nebesky ;) alfonso: jen si chrochtni, děkuju ;)

kromě spokojeného zamručení si dovolím i pochvalně chrochtnout :o) takovéhle se mi moc líbí...

Oldjerry
22. 06. 2007
Dát tip
Vypij čaj a pak rozvažuj, co to vlastně vidíš... tvář v nebesích určitě nebude tvář normálního chlapa... o tom něco vím. Já jsem nejhodnější mužský na světě a ještě i já stojím za hovno.

IVO
22. 06. 2007
Dát tip
"Nech přeludů, jež v oblacích tě šálí..." a vychutnávej si ten čaj! *T

lízátko: smíš, proč by ne? :-) děkuji, jsem potěšena ;)

Smíšek:-)
22. 06. 2007
Dát tip
milá čajovnice... taky budu muset čajovnu někdy navštívit měj se roztomile a příjemné čajování...nemusíš děkovat naopak já děkuji Tobě...smíšek :-)

no, dneska jsem byla v takové roztomilé čajovničce ;)... tak mě tohle napadlo při příchodu na privát, když jsem si zrovna dělala čaj, kterej mi mimochodem stydnul mezitím, co jsem to psala... ;)... děkuju, Smíšku ;)

Smíšek:-)
22. 06. 2007
Dát tip
příjemná miniaturka zajímavý závěr (kupodivu čaj mi už stydne taky) přidávám dílek do mozaiky..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru