Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AŽ ZÍTRA

23. 02. 1999
0
0
2948
Autor
snoopy

Zítra, až budeš pryč řekni si, že byl to jen sen zítra, ty už budeš pryč nech mě spát a něco si vem Tichý kroky v ranním šeru u dveří zastavíš se ohlédneš se Poslední pohled za všechny ty roky v mlze vyvstávají a v mlze mizí co více nevrátíme A už víš že nevrátíš se odcházíš a za tebou všechno co nebylo ti cizí Teď -- tichý cinkot to tvé slzy už tě nenajdu až probudím se mrtvý Zítra, až budeš pryč řekni si, že byl to jen sen zítra, ty už budeš pryč nech mě spát a něco si vem A venku prší díky tvý slzy nikdo neuvidí už se neohlížíš nemůžeš víš, že nesmíš A každý krok chladnější a lehčí teď zas já vrývám si tě navždy A jen šeptám "Jak ti je?" je tu taková zima kluci přece nebrečí a déšť stejně nic nesmyje (Dobří holubi se prý vracejí ale ti rozumní ti rozumní nikdy) A proto zítra, až budeš pryč řekni si, že byl to jen sen zítra, ty už budeš pryč tak nech mě spát, nech mě spát..
lilideli
04. 02. 2004
Dát tip
hmmm mě se to líbí a proč ? běhá mi mráz po chrbtě a proč? čtu

Valeriee
04. 12. 2003
Dát tip
Je to hezke... ale mohlo to byt lepsi... Ty pejsku jeden ;)

Valeriee
04. 12. 2003
Dát tip
Je to hezke... ale mohlo to byt lepsi... Ty pejsku jeden ;)

Rivka
12. 07. 1999
Dát tip
Ale ano, to slovo ti (pří)sluší...:-)

snoopy
12. 07. 1999
Dát tip
ještěže kdybych se červenal, tak by to nebylo vidět.. : )

snoopy
16. 03. 1999
Dát tip
to slovo jsem tady eště neslyšel a myslím, že mi ani ne(pří)sluší

AHED
10. 03. 1999
Dát tip
Snoopu jsi genius, i když říkáš že za to nemůžeš..

snoopy
25. 02. 1999
Dát tip
k čemu bych ti byl, unavenej východem slunce, a na řasách rosa jako zavaží
ztracenej v ranní mlze, od tmy krvavý ruce, na cestě do snovýho nádraži, k čemu?
k čemu vzhlížiš, když ranní ptáček pípá ti svůj umíráček, a pomalu umrzá?
k čemu trhat noci nit, noc kdy neměl jsi kam jít, noc kdy zněla píseň tvá?
k čemu se probouzet, probouzet žalem, a znova umírat?
k čemu to, když jediné, co potřebuju, jsi ty? a ty tu nejsi!
printíku, potřebovat znamená riskovat, i když to za to většinou stojí..

Print
24. 02. 1999
Dát tip
Nech mě spát, ale ty v noci piš! Já tě ráno potřebuju!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru