Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč byl smazán nick Pišta Hufnágl, Jiko, pozorovatel...?

26. 06. 2007
3
11
3794
Autor
dee-dead

Autorka mohla manžela obhajovat, ale okamžité smazání nicků se mi zdá zbabělé.


11 názorů

dee-dead
30. 06. 2007
Dát tip
Neříkám, že by mě to nenaštvalo...jen bych to řešila jinak...tenhle přístup mi přišel trochu socialistickej...

Anetté
29. 06. 2007
Dát tip
Ba ne, mě by to naštvalo taky, kdyby mi někdo takhle mluvil o rodině:) Dopadlo to tu celý docela smutně.

dee-dead
28. 06. 2007
Dát tip
Kdyby četla to, co tu my dvě píšeme, asi by to hrozilo:D

Anetté
28. 06. 2007
Dát tip
Tak to radši Vellu moc nenaštvat, třeba umí i vraždit přes počítač:)

dee-dead
28. 06. 2007
Dát tip
A divíš se? Krom toho nemyslím, že by se přestalo psát, jen zároveň do toho probíhá spousta diskuzí a petic... Tu kouzelnou moc má asi jen Vella, ale ta na to dle všeho nemá žádný interes, takže si brzy asi přivlastní přezdívku: zlodějka děl nebo něco podobného, nepřekvapilo by mě to...

Anetté
28. 06. 2007
Dát tip
Tady už se, kouklám, fakt přestaly psát básně...;) A vůbec, má někdo tu kouzelnou moc navracet zpátky smazaný nicky nebo půjde velitelstvo Písmáka pravděpodobně sedět?:))

dee-dead
27. 06. 2007
Dát tip
Ukládala jsem to do diskuzí a zničehožnic v ostatním nezařaditelném a bez možnosti úprav? Srabi.

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Neboj, na to už jsme mysleli. Vždyť půjde v podstatě jen o pokračování té reportáže. A možná i potvrzení toho, že to vyhmátli správně. Kdyby to bylo celé vymyšlené, tak by Vellitelka takovýhle divadlo nedělala...

Jakubisko
26. 06. 2007
Dát tip
karlíci, zkuste to dát do občanského juda :D

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Tak jsem to kontroloval, a furt jsme smázlí. Včera to ještě byla švanda, ale už mi začíná docházet trpělivost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru