Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomeň na ty starý časy

26. 06. 2007
1
11
2203

Třeba si někdo vzpomene na hipíky a jiný věci.. Na první pohled staré železo do sběru šrotu nepatří!

Rozeběhněte zastaralé stimulátory,
shoďte ze stolu špatně rozdané karty,
nahoďte ty zadřené motory,
seberte své kamarády
ze staré známé party.
Zabodejte si do paží,
životanosné kanyly,
vpusťte do éteru
nejstarší kapely.
Nechte si narůst
ty nejhorší vlasy,
zdobte se květinami,
choďte bosi.
Do žil až vám připlave,
starý známý pocit,
už neuslyšíš, "Ave!".
/fuck off,metale.../
..........
Oldchool!
Just do it!

11 názorů

Milly
19. 07. 2007
Dát tip
V jakým ovzduší?? :-)) Dobře. (jo, tady se to nehodí.. pod dílem)

Osobně probereme někde mimo,nechci svoje názory ventilovat v tomto ovzduší.

Milly
19. 07. 2007
Dát tip
Jaká zkušenost, smím- li se ptát? :-)

(Ále,to bych snad ani neřešil...prostě už životní zkušenost hovoří jiným směrem..)

Milly
19. 07. 2007
Dát tip
Poper se...... :-) (co máš proti metalu? ;-))

Baziliška
02. 07. 2007
Dát tip
důležitý už jste si řekli s Honzykem, co dodat:)

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
jasny)

No já sem myslel,že to pak ještě předělám,ale to většinou nedělám,už sem to nechal,tak jak to bylo... ještě se s timhle tématem někde poperu..

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
ale ale.....tak proc to v textu vyraznejc neni....to by bylo teprva maso...!!!!...a zelenej hreben v zadni kapse...mj, krasna povidla o tom podnmSkovreckyho KONEC BULLA MACHY )POTAPKA TENKRAT)... ve sbirce povidej HORKEJ SVET................)

Nemyslel sem to tak úderně,jak si to psal,spíše jen taková sranda a takovej pohled do mejch vnitřností.. ani k těm hipís to moc nebylo,spíše jen takovej potřebnej návrat k těm starejm věcem (mohl sem uvést třeba kotlety a čiroké kalhoty:-),který nepatřej do starýho železa..

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
......... mne hipisaqci dycky sympa....ale todle na ne pripada mi az moc uderny, sorac....je vidim spis, jak zivaj a balej speka, kdyz todle na ne volas a zpod deky nebo zpod pomalovanyho auta se vozve: hubu drz, vole, tady se spi...!"))) zil jsem jeden cas v takovy komune, ale, jak nadsenej sem tam sel, tak vypad nasranej, protoze takovej bordel na mne halt, moc...na pomentruovany prosteradlo sem neleh a neleh...la pardon, ale bylo tak:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru