Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnusná statistika

26. 06. 2007
6
17
2087

První stránka děl:

26.6. 2007 21:10

30 děl

z toho 8 se věnuje nejnovější aféře a nemá tudíž s literaturou nic společného.

Pokud zde ovšem platí pravda, že spolumajitel instituce, která je uvedena na úvodní straně jako jeho oficiální partner, nemá nic společného s tímto serverem, pak jsou zmíněná díla vysoce literárními příspěvky...

z 22 ostatních nemá 9 ani tipa podle přečtení většiny z nich asi právem....

Ano, paní vellitelko,

Dílo bylo dokonáno.

Literární tvorba je, zdá se, definitivně v prdeli ( o kvaliltní literární tvorbě nemluvě). Tedy pryč z tohoto serveru.

Otázka na závěr: Cui bono?

Ano, příspěvek je poněkud vytržen z kontextu celkového obrazu nebo podobně debilně formulované konstrukce případných kritik mého příspěvku, ale to je metoda, která je zde používána naprosto běžně. Jinde bych se za ni možná i styděl, ale tady si trošku demagogie rád dopřeju...

Nemím moc rád latinské citáty, ale skončím dalším

Quod licet Iovi non licet bovi.

Váš Umprdentální vůl 

 


17 názorů

sisi35
27. 07. 2007
Dát tip
a sakra,,,,, taky si dám majzla,, a to sem tu chvilinku,, já sem ještě kuře neopeřené... :-))

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Ono se toho nedělá... Kupříkladu takové dloubání v nose. To je vám hrozný nešvar. A přes veškerou osvětu, ano, i přes veškerou neziskovou snahu, jsou takoví lidé, co se dloubou. A nedosti na tom - kdyby se dloubali doma, jeden si řekne, budiž, jsou doma, nejsou vidět, ať si dloubnou, ale oni dloubají často veřejně, no vážně, nedávno, budete si to jistě všichni pamatovat, takoví tři naši rádobyspoluobčané dloubali, a jak! To nebylo jenom takové to společenské dloubáníčko, takové to co přejdete s mírně zdviženým obočím, oni do toho rypce narvali celou hnátu! atd atd atd

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
we shall see, W.----)))

Winter
26. 06. 2007
Dát tip
Já bych to neviděl tak žhavě. Do pěti dnů, se to přežene. Pár lidí bude nadávat, ale nakonec si stejně každý přisadí svoje dílko. Věřte mi, člověk má krátkou paměť. Sice to zase bude o něco horší než doposavaď, ale pojede se dál. Člověk bude muset jen víc cedit a přebírat. Písmák neumře v jediném okažiku, zajde v dlouhé agonii někdy v daléké budoucnosti. Kolik já znal podobných projektů, co se takto pokládaly. Nicméně doufám, že Honzyk dostane zpět svého redaktora a naši tři provokatéři svá díla a identitu, protože tohle se nedělá: mazat někoho a ještě se ohánět spravedlností a nepřiznat angažovanost, která by jinak byla pochopitelná.

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
TIP!!!!!*

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
...teda na voboji: zalohovani, a hlavne to druhy:)))))))

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
...ja to neumim....:)))))))))))))))))))))))))---ja sem na todle moulaDDDDDDDDDDDDDDD

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
:)

Jezuita
26. 06. 2007
Dát tip
No, pomalu máme na krku medián.

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
...nehlede k tomu, ze nemam nejmensi chuti cos sem vkladat....a cekam, ze prave pro tyto kravoviny zdanlivy, ktery sem TED PISU, mne zablokujou ....a bude. Vzdyt ja s vellou , jak opakuju, mluvil velmi seriozne v jednu asi, a za deset minut mi prisel ten nesmyslnej (i cestinarsky spatnej) motak vod Armanda...

Tak, teď jsem tu statistiku zlepšil na 21:9....

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
..jo, vono se "to" prezene, myslim jako bourka, ale kdy prijde na radu dalsi , la pardon, picovina, a dalsi zvule tech, ktery tu , ted budu konkretni, treba se mnou jednaj jak s kusem hadru a nevazej si, a nestydim se rict, za svy basnicky ani nazory..? kdo prijde na radu dalsi....a jakou my budeme mit vydrz to v soíbe dal dusit.., ja jsem uz skutecne uvazoval o tom, ze proste Armandobvi a Velle prdne v bedne, smaznou mne...a bude...nejen po ptakach...a to muzou, kdy chtej...za minutu, zaq tejden, za mesic...

Jezuita
26. 06. 2007
Dát tip
Díla věnující se aféře jsou částí velkokolektivní kontinuální performance.Nastupujeme k výkonu dramatu přímo z našich vypelíškovaných fotelů.Myslím, že od včerejška je to heroický výkon.Honzíka jsme málem ztratili, tož tvořme dále!

Honzyk
26. 06. 2007
Dát tip
...zel........ale ja zvolil jen obranu, byt prave sicilska nebyla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru