Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ezoterie

26. 06. 2007
16
30
5311

věnováno narozený_v_rybě ;)







Bloudíme v kruzích
ezoterie
naše barvy
se vpíjí do sebe
jako teplo Slunce
a chlad atmosféry

točím se ve spirálách
paprsků
a ty kreslíš
modrou křídou
na hladinu

svým rybím okem
uhranuls mne

proč ryby nemají víčka?

házím ti
duhový oblázek
a ruce mi voní
po voskovkách


















30 názorů

Patcheesa
11. 09. 2008
Dát tip
nádhera - básnička i mandala, balzám pro oči a duši. tipec*

palino8
12. 07. 2007
Dát tip
*

Baziliška: ale simtě ;), stačí se naučit v nějakým grafickým prográmku a zvládneš to hravě taky ;)... jinak děkuju za návštěvu, kritiku a tak ;)...

Baziliška
29. 06. 2007
Dát tip
tyjo, chtěla bych umět takhle malovat, závidím:)))

ROMAN_L máš pravdu, radostí překypuju ;) ale jakmile mě něco nebo někdo zasáhne tam někde hluboko, dokáže se ta radost změnit v úplný opak, ale zatím zpívám, dycky může být hůř ;) žejo ;) a co že najednou nepíšeš velkým? - to bylo jen takove šeptnutí? :-)))))) jinak děkuju :-)

jarouch
28. 06. 2007
Dát tip
juuuu :) jemnost sama. krásno a lehko jest*

díky maracaibo, hezkou noc :-)

maracaibo
27. 06. 2007
Dát tip
krasny obrazek! I BASNICKA :)

volkov
27. 06. 2007
Dát tip
Aj toto sa páči...

Sasak: velmi, velmi děkuji :-)

Sasak
27. 06. 2007
Dát tip
Velmi, velmi zdařilé :-)

:-)

Oldjerry, tak aspoň, že není jedovatá :-D.... dík :-)

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Já lyriku moc nemusím, ale tahle je jedlá...

Smíšek:-)
27. 06. 2007
Dát tip
fajn, tak už mám o trochu větší přehled:-) měj nádherně a příjemně po celý den! užívej si jej! musím již běžet zdraví smíšek :-)

Smíšku, v programu Microsoft PhotoDraw ;)...

Smíšek:-)
27. 06. 2007
Dát tip
malinka_hvezdinko a v čem to kreslíš?

Smíšek:-): moc děkuju, snažila jsem se :-)... sice jsem ji dělala na pc, protože nemám scanner, ale myslím, že se celkem povedla :-), v prográmku se dá hezky kouzlit :-)...

Smíšek:-)
27. 06. 2007
Dát tip
báječná mandala umocňuje zážitek skvěle působí nááááááááádhera! díky za ni, sm. :-)

i ty jeden ;) sis u mě šplhnul :-D

Smíšek:-)
26. 06. 2007
Dát tip
díky, už jsem to četl asi před půl druhou hodinou:-) je to tam moc hezký... sleduji totiž aktuality tvého webíku :-) páá smíšek :-)

smíšku, máš pravdu, něco málo už o tom vím ;) http://lenka.osoba.cz/mandaly-ruzne tady je to krásně popsané :-)... v článku pod galeriemi ;)... měj krásnou noc!

Smíšek:-)
26. 06. 2007
Dát tip
není za co děkovat, já děkuji mandaly jsou inspirativní obrazce... možná se na ně taky trochu zaměřím...:-) jsou velmi produktivní pro naši mysl, jak jsem si všiml relačním i tvůrčím způsobem barvy a symboly hrají klíčovou roli což se odráží v mysli měj se a dobrou, smíšek:-)

jé, smíšek mě odhalil, mě to totiž začalo hrozně bavit, až tak, že už jich mám asi 15, no, hraju si ;)... děkuju vám! a avi :-)

Smíšek:-)
26. 06. 2007
Dát tip
úžasný nápad.. připadá mi to jako písmenka v barvách mandaly líbíí..!! smíšek..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru