Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehaiku

27. 06. 2007
3
14
2005
Autor
Nečech

Je to takové evropské haiku, které nesplňuje náležitosti tvaru haiku. Takže to není opravdové haiku, nicméně víc haiku než cokoli jiného.

už zase vstávám
s úmyslem uspořádat si život -
ale do večera pak...


14 názorů

Nečech
16. 07. 2007
Dát tip
Ok, bod pro tebe. Tak si představ "vstávám" a všimni si změny.

Paulart
10. 07. 2007
Dát tip
Haiku zpracovává okamžik. Jeden. Nejde o to, že každý den vstáváš, jde o tento jediný den, ba co víc, jediné ráno, oka - otevření. To si lze představit. "Každý den" si představit nejde.

Nečech
09. 07. 2007
Dát tip
Nemáš oči? "každý den vstávám" - to si nic nemůžeš představit?

Paulart
09. 07. 2007
Dát tip
Vidíš - vysral ses, a už je tu obraz, už se můžu něčeho zachytit - i kdyby to bylo jen čichem :-). Ale co si mám představit pod "uspořádáváním si života"?

Nečech
04. 07. 2007
Dát tip
Navíc myslím, že chyba tkví především v nedostatku představivosti na tvojí straně - jistý neúplný obraz totiž v textu "nehaiku" je.

Nečech
04. 07. 2007
Dát tip
Ohledně požadavku obrazovosti, který samozřejmě odmítám, odkazuji na svoji úvahu o tvorbě českých haiku č.3: vyseru se na imaginární papír - obraz něčeho

Paulart
02. 07. 2007
Dát tip
Myšlenka ano, ta tam nechybí, ale haiku si vyžaduje jiný obsah - obraz. Tohle je spíš jen takové moudro. Nepřekvapí. Jen konstatuje, co všichni známe :-).

Nečech
01. 07. 2007
Dát tip
Mě připadá naopak, že obsahu tam je pro haiku tak akorát.

Paulart
29. 06. 2007
Dát tip
Nejde o tvar, ale o obsah. Ten tam pro haiku nějak chybí.

jorel
28. 06. 2007
Dát tip
hmm PS: jorel@pismak = joreru@nyx

jo ;)... tip*

jarouch
27. 06. 2007
Dát tip
já mám ty periody možná trochu delší, ale přecejen je to takovy jednoduše vystižny :)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
.mluvis z my potluceny, ale vesely duse...!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru