Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠÉFREDAKTOŘI ODEJDĚTE!!! - odkaz na odkaz na petici za odchod šéfredaktora.

29. 06. 2007
1
10
1626
Autor
papouch

až Armand vymete "Odkaz", tak aby tu byl "Odkaz na odkaz..."


http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=250781

10 názorů

Zvrhlík
29. 06. 2007
Dát tip
Senyoryta: od 25.6. P. vypadá jako ukázka autorativního režimu ve virtuální realitě. A to velmi zdařilá.

Senyoryta
29. 06. 2007
Dát tip
Ehm, možná vám to bude připadat trapně, ale..., co to vlastně ten písmák je?

dadik
29. 06. 2007
Dát tip
absurdno žije a bude žít, to určitě.....

dva_karlove
29. 06. 2007
Dát tip
Skvělé! Při "hlasování" o designu bylo takové číslo významnou většinou, a teď se nám to zdrclo na "pár". Hurá, hurá, hurá. Ať žije absurdno.

dadik
29. 06. 2007
Dát tip
myslím, že jsme se měli podepsat teda i z alternicků, ale chtěla jsem, aby to bylo čistý, no...

Teď do 14:00 cca se přihlásilo cca 500 lidí, ti zbylí mohou dorazit odpoledne. Kolik je lidí co se nepřihlašuje nevím, ale počítám, že vzhledem k tomu jak obtížně tu nepřihlášený člověk hledá informace, vyvozuji, že všichni aktivní či jejich většina je spíše zaregistrovaná... pak nám odpoledne má tedy ještě dorazit cca 1500 lidí... uvidíme večer

StvN
29. 06. 2007
Dát tip
Písmák dosud nebyl zpoplatněn a tudíž nelze vyžadovat jakékoli změny. Ubíjející logika. Vello, pověz - Návštěvník Písmáka je pro tebe: A) Nepřítel. B) Host do domu, Bůh do domu. Návštěvníkům serveru jde o: A) zničení serveru, který navštěvují B) to, aby se server rozvíjel pokud možno co nejlépe Mně občas přijde, že ty jedeš na vlně AA.

Myslím, že 65 je zhruba srovnatelné množství s tím, které se vyjádřilo při hlasování o designu serveru.

papouch
29. 06. 2007
Dát tip
Vella.: Tak odpověď v tomto duchu jsme očekávali :-)) Polopravda a naprčenost. 2400 originálních IP denně?? A kolik z nich sem chodí pravidelně?? Jakl víš, že 1 nick = 1 IP ??? Říká ti něco dynamické přiřazování adres?? A pak - tohle není vůbec argument... Kolik je tu lidí OPRAVDU AKTIVNÍCH?? 2400 jich URČITĚ není. Možná tak stovka, dvě. Tím "aktivní" myslím ty, kdož se zajímají o dění zde. Nepočítej ty, kdo sem čas od času plácnou blábol a je jim fuk, jestli to někdo čte... NEDĚLEJ Z NÁS (opět) STÁDO TUPCŮ prosím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru