Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč byly smazány nicky dva_karlove, Norsko 1, červen, Fouckault, Papouch, Noe 1, eowi a pohřební_služba ? (a proč má Honzyk zablokovanou IP adresu ?)

30. 06. 2007
5
130
3418
Autor
Vitex

Tato diskuse není myšlena jako útok - na nikoho a na nic. Diskutující žádám, aby se vystříhali vulgarismů.

Údajně byly zablokovány i některé IP adresy (Fouckaultova nejen údajně, ale opravdu). A tož tak.. Diskutujme.


 


 



130 názorů

JeanJoche
10. 07. 2007
Dát tip
Tohle všechno...

Vitex
08. 07. 2007
Dát tip
JJ : Co ?

JeanJoche
08. 07. 2007
Dát tip
Hmmm...a to mě taky trápí...

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..no, slusny...hele, ja du na vecu, zase prindu...cau cau!!!!!!

dadíková
05. 07. 2007
Dát tip
hele :)

Vitex
05. 07. 2007
Dát tip
Kurňa, Cere, neblbni - dyť už je skoro po všem :-)

celer
05. 07. 2007
Dát tip
Myslím, že se pro jistotu taky smažu.

Já bych psal pod svym nickem, ale vzali mi ho, a ještě nevrátili :(

Nová opice: Já jsem Pišta Hufnágl, já jsem na každýho hodnej... :)

inu..tos dlouho promyslel? ale nechme radsi toho, nemam naladu na picoviny

Ližpaktotak, ližpaktotak....

tak vidíte, že není až tak zlá, jak se někdy někde povída, jaj ji některá vzkreslují média /písmacké energie/.. což je dobré, neníliližpaktotak?:)

Jerry_Shit
03. 07. 2007
Dát tip
Nežádoucí: Myslíš? Já si žádný zadnicový dýchánky líbit rozhodně nenechám... Res loquitur diras, cum quis fervescit ob iras.

Jerry: No já nevim... Nechat si represe dejchat na záda... Máš hrozně divný tužby :))

Jerry_Shit
03. 07. 2007
Dát tip
Mimo těch prvních tří smazaných (pozo, JiKo, Pišta) je můj seznam sedící s Tvým. Kéž by byly represe za námi! A Honzyk zpátky! :)

A jináč těch proxy je doost, nebojte :))

No, proč asi...

dadik
01. 07. 2007
Dát tip
ať žije pokrok vivat

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
No jo, je to tak - tady už není nic věc nikoho, ale je pokrok, že už nejsou uživatelé pro své názory mazáni, ale pouze ignorováni :)

Vitex
01. 07. 2007
Dát tip
Induan : A pod tvým dílem pro změnu zase mlčí - na mou otázku, jestli znovuzveřejní ony problémové texty prvních tří smazaných nicků, odpověděla, že to mám nechat na nich..

dadik
01. 07. 2007
Dát tip
všimla jsem si....zdržuju se komentáře

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Už nemlčí - viz pod Armandovým dílem: Všem kterých se to týká. Už je to zase stará dobrá Vella - posuďte sami: LaMouette: Vello... si myslim.. ze dyz Te papousek slusne pozadal.. aspon tedy wo navraceni del. ze to docela jako se chce dohodnout bo se nejak pletu?..:-) 01.07.2007 19:24:50 Vella ADMIN redaktor Mou, to se tě netýká :) Prostě arogantní jako vždy.

Vitex
01. 07. 2007
Dát tip
viz "Událost - došlo k dalšímu mazání Písmáků! Výzva vedení Písmáku!" na stránce autora Induan. Zatím mlčí, ale třeba tady zrovna není..

Vitex
01. 07. 2007
Dát tip
Náhodou už docela komunikuje - ale pod jinýma dílkama. Zrovna jsem se jí znova zepral, jestli zveřejní ty texty, kvůli kterým to všechno začalo. Uvidíme, jestli mlčí..

komedie
01. 07. 2007
Dát tip
a Vella mlčí...kdo by to byl řekl..

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
aha, díky:))...se nesměj, jsem celou noc vzhůru, už mi to tak nemyslí (pokus o únik z tíživé situace nebohého počítačového nedovzdělance;)

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Ha, ještě žiju, byl jsem jen odstraněn z hlavní strany! Že by na Písmáku změny k lepšímu?! O-o

jo, Bazi, vždycky máš ten hlavní odkaz a pod tím odkaz Archiv a Podobné stránky, tak klikneš na ten archiv ;)... no asi tak ;)... nic složitýho ;)

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
já nevím, mně se to nepodařilo najít, tam je nějaká možnost hledat v archivu či co? zasvěť negramota;-) njn, pořád jsem sžitější s knížkama...:))

jo, není zač ;) eště, že tu ten google je ;)

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
díky Hvězdinko:), uznávám že s technikou jsem trochu na štíru:) hezký parte:)

já to parte našla, doufám, že půjde ;) zde: http://64.233.183.104/search?q=cache:iw2FnJuM2K0J:www.pismak.cz/index.php%3Fdata%3Dread%26id%3D250590+parte+poh%C5%99ebn%C3%AD_slu%C5%BEba&hl=cs&ct=clnk&cd=1&gl=cz

Winter
01. 07. 2007
Dát tip
Tak to je škoda. Ve vší té šedi milé pousmání způsobilo to parte. No nic

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
nenalezeno

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
tak to chápu, dohledatelný to asi už nebude, zkusím google, ale pochybuju:(

Winter
01. 07. 2007
Dát tip
No prostě se na hlavní straně objevilo jeho parte s textem jako že "už mě to tu nebaví" - nebo něco na ten způsob. Víc říct nemůžu, víc ani nevím, zkus najít to parte - uveřejnil ho nick pohřební_služba, který, jak víme, je už taky v pánu. Jinak ještě chvilku po té nabízel Saša, že vyhotoví parte všem, co se smažou, zcela zdarma :)

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
a proč konkrétně se smazal? souvisí to nějak se současnou situací nebo prostě jen zatoužil odejít (hádám jen načas, jako většina zdejších "kmenových" autorů) z písmáka?

Winter
01. 07. 2007
Dát tip
Není zač; dokonce pokud pohledáš (a pokud nebylo smazáno) najdeš tu jeho parte - tak čtyři pět dní zpátky :)

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
proto se ptám, neznám ponutky, jen jsem si udělala inventuru v oblíbených a ve svých kriticích...díky za informaci:)

Winter
01. 07. 2007
Dát tip
Tak co je se Springem netuším, ale Saša se smazal sám, dobrovolně.

Vitex
01. 07. 2007
Dát tip
Aby nedošlo k omylu : romále se smazal sám už před několika týdny a funguje nadále na svém starém nicku romale. Jinak ale o zmizení ostatních nicků nevím nic bližšího. Kdo ví víc, informujte..

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Tak se s vámi loučím a na závěr jen dodám, že být zde mezi smazanými se stává pomalu poctou.

Milly
01. 07. 2007
Dát tip
avi

Milly
01. 07. 2007
Dát tip
Baziliška: No jo, kde je Spring a Saša Gr??? :-((( Noe se smazal dnes sám? Ach jo..... :-((((((

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Problém je, že jak mažou nicky, půjde to dál geometrickou řadou, protože každý, koho smažou, zde má zde několik dalších přátel. A jakmile začnou mazat nejen za urážky, ale i za názory, tak to je začátek konce Písmáku a to se právě teď děje. Ale pochopitelně při takovémhle množství smazaných nicků se během několika dní Písmák začne zaplňovat nekontrolovatelně příspěvky kritizujícími současný stav, že už to nebude dále udržitelné, takže nakonec jediná možnost je smír a obnovení smazaných děl a autorů dokud to ještě jde. Vyzývám vedení Písmáku: Přestaňte mazat a začněte obnovovat! Stejně to dříve nebo později budete muset udělat a jen to všechno zhoršujete!Písmáci nejsou zase takové ovce, aby si to nechali líbit. Tři nicky smazané pro skutečnou urážku by možná vydrželi, ale tohle už je genocida a navíc jen na základě vyjádřených názorů. Takové chování pak lecos vypovídá o charakteru zůčastněných!

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Čím více lidí smažete, tím více si uděláte nepřátel a pak už to půjde všechno ráz na ráz. S takovou vám nakonec zbyde jen ten server!

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
a Alexei_Wroncki...ale zase nevím, jak dlouho už je pryč...kdy naposledy byli pohřešovaní spatřeni?

Baziliška
01. 07. 2007
Dát tip
kromě již zmíněných (+ romále) nemůžu najít gr_4you...:´((...můj oblíbený autor... pak spring...:(( pak múm (ale nevím, jak dlouho už tu není) a září_2005 a dunaj... tohle je horší než zlej sen..:´(((((( tenhle způsob utnutí diskuze považuju za značně podpásový způsob vypořádání se s oponenty...

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Je vidět, že se tu lidi už začínají bát a to je hodně špatný, to tady nepamatuju a to jsem tu 6 let!

Vitex
01. 07. 2007
Dát tip
Přesně tak ! Žádám vás, abyste se o takových věcech v mé diskusi nerozšiřovali. ;-)

LaMouette
01. 07. 2007
Dát tip
Smarjaaaa.. Indu.. takhlenc nahlas to tu rikat.. co dyz si to negdo precte.. a zacne wo tom premyslet.. ;-))

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Mimochodem tak mě tak napadá, že možná úplně nejlepší ochrana Písmáka od nežádoucích příspěvků by byla ho prostě odpojit od internetu a dát si ho do vytrínky. To už by žádní drzí uživatelé Písmák svými názory neohrozili ;)

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
Naopak blokace IP adresy ohrozí další uživatele, kteří by se chtěli k písmáku připojit a zrovna mají tu smůlu, že jsou na stejném uzlu.

Induan
01. 07. 2007
Dát tip
jj, ale jak rikam, jsou i jina reseni. Dulezite je vedet, ze blokace IP je strasak na uzivatele, ale ze je to ve skutecnosti nesmysl a kdo bude chtit postupy na Pismaku kritizovat, cestu si najde a nejde mu v tom zabránit a to je dobře.

Yann
30. 06. 2007
Dát tip
Induan, ale najst funkcnu rychlu verejnu proxy je dakedy o nervy. mne osobne sa to este nikdy nepodarilo. akurat som raz rozchodil tor a privoxy.

Induan
30. 06. 2007
Dát tip
Pro všechny, jejichž IP adresy byly nebo budou zablokováný. Existuje takzvaný proxy server - servis na internetu, který umožňuje se připojovat přes obecnou a měnící se IP adresu. Přes takovýto server je možné se znovu připojit. Jinak blokování IP adres je naprostý nesmysl a pokud uživatel píše například z internetové kavárny, zablokuje to přístup do Písmáka celé této kavárně a podobně. Takže s blokováním IP adres je to obzvlášť na hraně. Navíc u internetového providera je možné si někdy zažádat o proměnnou adresu. Případně se lze připojovat například přes mobilní telefon, kde je IP většinou dynamická.

blues_fay
30. 06. 2007
Dát tip
Tak já byla např. smazaná a zablokovaná za to, že mě níže jmenovaná slečna redaktorka před několika dny písemně nepřímo označila "umělotinou" a "bývalou prostitutkou" a já o tom dnes napsala: Za Nicollette!!! Prolog "Vážení Písmáci, během uplynulých pěti dní se ... velmi vyostřily osobní výpady ze stran některých uživatelů ... Vzhledem k tomu, že smazaní uživatelé nebyli schopni a ochotni ustat ve svém útočném jednání, nebudou jejich účty obnoveny. Nadále již nebudu tolerovat osobní výpady ... a ani útoky v kritikách. U uživatelů, kteří nebudou schopni se zdržet nadále výše uvedeného rovnou přistoupím k blokaci jejich účtů či ip adres a to i s rizikem, že poklesne návštěvnost serveru... Děkuji za pozornost, Vella" Výše zmíněná redaktorka se před několika dny v diskusi k Pištově Anketě vyjádřila "...to se má ta tvoje umělohmotina na co těšit..." a pak také "...tys to byl, kdo řekl, že je to bývalá prostitutka..." (bohužel nemohu citovat doslova, diskuse i dílo byly zabity). Když jsem si to přečetla, zalila mě limbickosystémová první vlna emocí a chtěla jsem si to s výše zmíněnou vyřídit růčo mezi čtyřma pěstma. Ale pak jsem si přečetla pár jejích dalších reakcí a uklidnila se. Ne, nejde o mě. Dnes, po uveřejnění Prologu, se o ni bojím. Aby nám tu ještě dlouho mohla dělat společnost a nebyla taky zablokována. I s rizikem, že pak jistě poklesne návštěvnost serveru... P. S. Píšu z Ruska, neb sdílím domácnost, zvířata a PC s jedním rebelm, který nepouživ zdaleka takové výrazy jako slečna výše, byl dnes zcela zablokován. LIDÉ, BDĚTE!!!

ach jo :(

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Nebuďte sprostí, doprčic..

zas to tu vypadá na kurvu

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
;-)

Skafararix
30. 06. 2007
Dát tip
Ale tak toto uz nie! Je to hnus, zacina to tu smrdiet cimsi velmi velmi fekalnym a netreba ani vella premyslat aby clovek zistil odkial to vanie. Fuj fuj fuj. Esteze som sa sam zmazal. Nothing to lose situacia hahaha...Drzim palce odbojarom! Som sa Vami chlapci a dievcata, ak bude najhorsie prinesiem kavu a buchty na blokadu:)

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
No jo - Armand potěšil :-)

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
jo ten je fuč, zapomněla jsem na něho....:)) jinak poslední zprávy OK

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
soco_hk : Je to jisté ? V tom případě bych to musel přidat do názvu diskuse..

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Ale né.. cosi se rýsuje. Četls poslední zprávy o zítřejší slezině znepřátelených táborů ?

soco_hk
30. 06. 2007
Dát tip
také byl smazán nick pohřební_služba, který nabízel vyvěšení parte nickům, které se smažou. V jeho dílech ani kritikách nebylo nic osbního, takže vella nemá pravdu. Zkrátka kdokoliv vyjádří jakýkoliv nesouhlas nebo jen zavtipkuje o nynější situaci, je smazán.

romale
30. 06. 2007
Dát tip
za úsvitu město padlo bude žrádlo skřížené meče vítězí

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
přeškrké to :)

romale
30. 06. 2007
Dát tip
sorry

romale
30. 06. 2007
Dát tip
přečtl

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
romi : přečetl sis prolog ?(!) (ale jinak jako.. jo)

romale
30. 06. 2007
Dát tip
hnus zkurvený zapičený!

Winter
30. 06. 2007
Dát tip
Vždycky, když jsem přijdu, tak někdo zmizí. Uf.

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Vella : Děkujeme za odpověď :-)

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
ano

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Ha ! Zdálo se, že se blýská na lepší časy - a přitom smázli Noeho 1, jak se zdá. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. . dadik : Má zablokovanou IP adresu ?

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Ha ! Zdálo se, že se blýská na lepší časy - a přitom smázli Noeho 1, jak se zdá. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. . dadik : Má zablokovanou IP adresu ?

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
jes, poslal sms

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Co Noe ? Noe je taky pryč ?

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
Noe

Winter
30. 06. 2007
Dát tip
a držím je z avízem :)

Winter
30. 06. 2007
Dát tip
Honzyk, Papouch...hm...tak to už by byli skoro všichni ze staré gardy. Doufám, že se to v ten pátek vyřeší. Pozorovateli, držím palce.

a protože je třeba si dávat pozor na hubu, tak snad jen toto :( a pomalu si začnu balit.

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
už odjel....příště...

LaMouette
30. 06. 2007
Dát tip
ze tez zdrafim.. a drzim palecki..:-)

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Honzyk : děkujem :-) :-) :-)

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
ještě od Honzyka, pro vás: o, diky, pusu, bude dobry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ze zdravim!!!!a sem s vama, jo??..cau!!!!§

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
no, asi toho nějak ale není vědoma... aspoń doufám

Vella tady rozjíždí virtualní fašismus. To jsou věci

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
jak říká Honzyk - stane se

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
ach jo, to se nám ta legrace pěkně zvrtlla

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
dadiku sem jak vomamanej, ale to vis, hned k pocitaci a chtel poozdravit, ale jsem na poismaku zablokovanej...!.........pro tzo ta |vella, dela? ja jsem si prijel jen pro nejakly veci, budu este tak 1/4 hodiny, vis... cau, Semtex pak hned odveze mne,,,,a bude to lepsi...vcera sileny teda. .GFF

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
dadí: a jak je jenykovi jinak?

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
Honzyk má taky blok, psal ted

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
jo, dejte mi výběr, mám to v dílně

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Přečtěte si pozorovatelův "Návrh" - Vella se snad konečně otevřela k jisté seriózní diskusi..

LaMouette
30. 06. 2007
Dát tip
pozo.. ja zasejc chapu vas, ze se ozyvate.. sak to tu dela vits lidi si myslim..:-)) a je to tak dobre..

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
hele u piva by bylo gut a tady zas ne, to je mi jasný...

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
lamů, já tim myslel, že neni důvod, abychom se neozvali a že chápu i některý, u kterých převládnou emoce dal jsem Návrh, přečti si ho

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Já bych viděl jisté řešení (nebo aspoň pokrok) v tom pivu (viz diskuse pod peticí) - kdyby vedení a "rebelové" skočili na jedno, dvě a vyříkali si to. A pak by o tom obě strany napsaly taždý svou reportáž, aby i řadoví písmáci věděli (tušili), jak to proběhlo a co se pořešilo. Ale : pije Vella pivo ?

LaMouette
30. 06. 2007
Dát tip
pozo.. ja su dle mych deti dokonce hnusnej woptymysta.. :-)) ale mam s tim dobry zkusenosti mno.. taxe je snazim jen predat dal. Je to jen otazka pohledu.. esliva urazky a lzi snasis.. bo esliva se nad ne dokazes povznest a mavnout nad nima rukou. Vella to evidentne neumi.. ses snad stejnej jako ona?.. A ja rozhodne hodlam vrazet a vyuzivat tyhle energyje kerou to tu kypi do jinejch veci.. jak jsou pravje ty odvety a msty. Sem si totis jista.. ze se to vyplati.

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
lamů, nejsi trochu moc optimistická?:)) nevim, proč snášet jejich urážky a lži a přitom být slušní

LaMouette
30. 06. 2007
Dát tip
pozo.. no.. momentalne nefim.. co by pomohlo.. le se snazim na netso prijit. ted fakt nema cenu cokoliv delat.. pac tim zmenis akurat to.. ze se sem nedostanes.. a jit hlavou proti zdi.. nema rozhodne cenu.. pac z teho mas akurat bouli. Lepci je v ty zdi najit vratka.. le hernajs.. v tydle se zatoulaly nekam desne daleko. Le urco je najdem.. tim sem si jista..

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Papouch ? Hm.. jde to tuhého :-(

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
Lamou.. třeba kolektivní žaloba? nebo kolektivní omluva? ale nevim za co..

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
a2a2a-ovi psal, že nemůže na svůj nick, hádám, že má bloklou i ip adresu snad je šťastná

elf_eins
30. 06. 2007
Dát tip
papouch byl též smazán ptá se proč, za co?

LaMouette
30. 06. 2007
Dát tip
myslim si, ze Yann ma naprostou pravdu.. ve vsem. je jen ciste na nas.. jaxe k temu postavime. svejma nazorama.. a nesouhlasem.. s tim asik nits nesvedem.. cili je tedkonc nutny vymyslet.. nakou jinou cestu..:-)) a je nas tu si myslim docela dost na to.. bysme dohromady na nesto prisli..

Milly
30. 06. 2007
Dát tip
bo se ptej Velly

Noe1
30. 06. 2007
Dát tip
Dalllší v seznamu ztrát je papouch !!!!

Milly
30. 06. 2007
Dát tip
ptej se třeba Armanda- třeba něco ví. mizím.

Milly
30. 06. 2007
Dát tip
nevim, tak F. asi ne....... netušim

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
P. K. : Zajímavý názor, ale nevim - snad zítra. Nebo někdo ví o dalších smazaných ?

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
možná to za chvíli taky uděláš Vitex...:)

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
tak Yann

pozorovateI
30. 06. 2007
Dát tip
asi se moc ptali a nikdo jim nechtěl odpovídat

Vitex
30. 06. 2007
Dát tip
Ano - přikláním se k názoru Milly, že odešli sami - Fouckault si navíc zablokoval IP adresu pro případ, že by měl někdy nutkání vrátit se.

Yann
30. 06. 2007
Dát tip
Okrem toho je arogantne zaradit vyhrazne "Oznamenie uzivatelom serveru", v ktorom sa oznamuje, ze kto si bude otvarat usta, bude vymazany do zlateho vyberu a nenechat moznost reagovat. Nenavist v takom pripade narasta. Teda aspon u mna takyto fasizmus nefunguje.

Yann
30. 06. 2007
Dát tip
Mazanim nickov a umlciavanim ludi sa podla mna nic nevyriesi. Zapchavat ludom usta vedie k vacsiemu odporu. Potlaca ho, ale neodstranuje jeho priciny. Je to podla mna neschopnost riesit problemy. Ale viem, miesto sebareflexie je jednoduchsie vymazat vsetkych, ktori vyjadria opacny nazor. Nemusim snad hovorit, ake mi to pripada... Bud to bude to takto trvat dalej... alebo sa zmeni politika a spravanie vedenia...

dadik
30. 06. 2007
Dát tip
majitelce serveru vadí, že říkají, co si myslí

Milly
30. 06. 2007
Dát tip
Třeba to tu nevydrželi a odešli sami?? Ale koukám, koukám...... kam se to tu řítí. :-( Doufám, že až se dnes večer vrátím, ještě tu někdo bude........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru