Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 434 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+14 neviditelných
Událost - došlo k dalšímu mazání Písmáků! Výzva vedení Písmáku!
datum / id01.07.2007 / 250955Vytisknout |
autorInduan
kategorieOstatní nezařaditelnéDalší dílo autora
zobrazeno4747x
počet tipů2
v oblíbených0x
Prolog
Kategorie UDÁLOST je správně, jedná se o komentář události mazání nepohodlných nicků vedením. Dále předem říkám, že pokud mě, který jsem se zatím ničím neprovinil a který se smazaných zastávám z principu aniž bych k nim nebo k daným událostem měl jakýkoliv vztah, smažete, uděláte ze mě jen dalšího mučedníka a po mě přijdou další a další a jejich nápor pak už nikdy nezastavíte. Jediný způsob, jak tuto situaci vyřešit je ukončit násilí a snažit se přejít od vynucené autority k autoritě morální. Já jako 5 let na tomto serveru publikující autor, vždy slušný a nikdy nikoho neurážející, vyjadřuji svůj názor a dosud jsem žádná - obzvláště žádná morální - pravidla serveru neporušil a jestli mě nebo můj příspěvek smažete, je to zcela v rozporu s pravidly, která sami hlásáte při zakládání uživatelského účtu, ale zejména s pravidly slušného chování a morálky a nemůžete pak po řadových uživatelých serveru vyžadovat, aby je sami dodržovali! Takže vás jménem všech morálních a nevinných Písmáků, kteří sice nejsou v celé věci angažovaní, ale jsou dostatečně odvážní zastat se ostatních i když to není jejich věc a "hasí co je nepálí" vyzývám: Přestaňte, dokud to jde a obnovte neprávem smazané účty jejichž autoři pouze kritizovali současnou situaci a obnovte všechna "nezávadná" smazaná díla - i ta patřící autorům, jež se nějaké "urážky" dopustili (jejich neutrální díla s tím nemají nic společného)! Začíná to totiž být vážný problém! Při rychlosti, jakou se tady tak bezhlavě maží nicky, to půjde dál geometrickou řadou, protože každý, koho smažete, má zde několik dalších přátel! Jakmile začnete mazat nejen za urážky, ale i za názory, je to začátek konce Písmáku a to se právě teď děje. Třeba vám to i vyhovuje - třeba jste se rozhodli Písmák úmyslně zničit - to já nevím, ale zatím to tak rozhodně vypadá. Pochopitelně při takovémto množství smazaných nicků se během několika dní Písmák začne zaplňovat nekontrolovatelně příspěvky kritizujícími současný stav v takovém množství, že už to nebude dále udržitelné a server se stane nepoužitelným a zdiskreditovaným a vy už svoji pozici nikdy neobhájíte, takže pokud vám o Písmák opravdu jde, jediná možnost je smír a obnovení smazaných děl a autorů a to co nejdříve. Jestli vám na Písmáku opravdu nezáleží (zatím to tak podle vašeho arogantního způsobu zacházení s jeho uživately vypadá), pak jej prodejte někomu, kdo zde nebude stavět osobní zájmy nad zájmy celé komunity.
Událost - došlo k dalšímu mazání Písmáků! Výzva vedení Písmáku!

Toto není osobní útok, ale oprávněná kritika! Uživatelům dochází trpělivost! Vyzývám vedení Písmáku: Přestaňte mazat a začněte obnovovat! Dříve nebo později to stejně budete muset udělat a jen to všechno zhoršujete! Písmáci nejsou zase takové ovce, aby si to nechali líbit. Tři nicky smazané pro skutečnou urážku by možná vydrželi, ale tohle už je skoro "genocida" a navíc jen na základě vyjádřených názorů. Jak chcete, abychom vám věřili a nekritizovali vás, když se chováte takovýmto zavrženíhodným způsobem?

Jinak je vidět, že se věci trochu pohnuly kupředu, nicméně obnovení děl smazaných autorů (s výjimkou příspěvků, ve kterých se vyskytla nějaká přímá urážka někoho konkrétního) je základ pro obnovení normálních vztahů tady na písmáku. Reaktivace nicků je věc jiná, tam připouštím, že admin má právo nick zablokovat, pokud se i přes varování autor dopouští urážek konkrétní osoby, ale zablokovat díla na serveru, kam lidé s důvěrou svoje práce svěřují je naprostý nesmysl a urážka všech písmáků jako celku. Server Písmák není jen nějaký software běžící na nějakém hardware. Redakční system umí dneska nainstalovat každý hlupák. Písmák je především kolektivní dílo nás všech, kdo na Písmáka svoje práce po léta publikujeme a podle toho by s těmito díly mělo být zacházeno. To my jsme Písmák! A Písmák si ztracenou důvěru nás uživatelů získá jedině tehdy, pokud obnoví nezávadná smazaná díla a omluví se za svoje chování k uživatelům v posledních dnech. Myslím, že vedení, majitelé i partneři serveru mají nyní písmácké obci hodně co vysvětlovat a mazání nicků ani blokování IP adres (což je naprostý nesmysl, protože lidi můžou psát ze společných IP adres, takže by došlo k blokování celých internetových kaváren, kolejí nebo obecně jakýchkoliv přípojných bodů se společnou adresou a zakázaní uživatelé by se stejně dál připojovali přes proxy servery) nic nevyřeší. Jediným lékem na tuto situaci je oboustranná slušnost, protože snažit se násilím zastavit kritiku vedení serveru uživately na otevřeném literárním serveru je naprostý nesmysl. Jediná cesta vede přes profesionální přístup a dialog s uživately. Nikdy neblokovat nevinná díla, pokud něco blokovat, pak jedině urážlivé příspěvky a dočasně jejich autory a redakci dát právo přístupu k takovým příspěvkům pro revizi, zda nedošlo ke zneužití. Jedině tak se Písmák zase stane sám sebou a ne totalitním policejním státem, který nesnese kritiku a zkouší ji řešit násilím a nepohodlných hlasů se zbavovat!




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

02.07.2007 17:59:32dát kritice tipdadik
já to nečtla, nemůžu posoudit
02.07.2007 17:54:35dát kritice tipVitex
No - a tohle bych si právě chtěl přečíst. Ale už radši nic..
02.07.2007 17:49:42dát kritice tipInduan
No ono taky to, co jsem napsal je vlastně všechno. Nic jinýho se neudálo. Padali urážky na hlavu jejího manžela a různé posměšky a nevybíravě se kritizovala Literární akademie. Rozhodně to bylo na napomenutí a řekněme dočasné zablokování vkládání příspěvků, ale ne na smazání děl.
02.07.2007 17:25:51dát kritice tipdadik
spíme
:)
02.07.2007 17:12:48dát kritice tipVitex
Odpověděla mi :
"no, na jednu stranu to chápu, ale jsem teď dohodnutá na nějakém postupu s jikem, pozorovatelem i pištou (přes Armanda), mám se ještě sejít s Pozorovatelem. Nebudu teď dělat nic jinýho, než jak zní dohoda, ke které jsme došli. Kromě toho - já tohle nedělala nikdy. Nevytahuju věci z databáze a nezveřejňuju je. I když to pak vyvznívá v můj neprospěch."


S odpovědí jsem relativně spokojen a dál se už nepídím, bo to zjevně asi nemá smysl.
02.07.2007 17:03:34dát kritice tipVitex
Šlo mi o to, aby byly zveřejněny ty texty, které daly onu záminku ke smazání svých autorů - aby si je písmáci mohli přečíst a posoudit, jestli šlo opravdu o pomluvy a tudíž jestli smazaní porušili nějaké pravidla nebo ne. To je vše, co jsem chtěl.
O informace o financování Písmáku mi nešlo.
02.07.2007 16:46:02dát kritice tipInduan
Vitexi, nevím co se chceš přesně dozvědět, ale skoro všichni, kdo četly příspěvky smazaných tady vědí o co šlo - například o důvěrné nazývání Velina manžela Krištůvkem Robinem a podobné ne zrovna zdvořilé oslovování no a samozřejmě o komentování a na základě reportáže TV NOVA kritizování záležitosti s pronájmem budovy nějaké školy Literární akademii "za hubičku" díky tomu, že Vellin manžel je spolumajitel Literární akademie a současně místostarosta pro záležitosti školství pro Prahu 4. Tolik co o tom vím já a většina lidí, kteří ty články četly. Kde je pravda ví každopádně jen zůčastnění a kritika střetu zájmů byla jistě oprávněná, nicméně ne zrovna vhodně formulovaná a objevili se v ní i výroky o sponzorování Písmáka "z kradených peněz", címž samozřejmě dali záminku ke svému smazání a taková reakce se dala předpokládat a Vellu chápu, i když se spůsobem provedení nesouhlasím a samozřejmě ani mě se situace okolo Literární akademie nelíbí a jak jsem už říkal - tato záležitost nevrhá ani na samotný Písmák příznivé světlo. Vedení by v každém případě mělo přijít s nějakým prohlášením a vysvětlením a k této záležitosti zaujmout zde na Písmáku nějaký postoj a tím nemyslím mazat kritiky a odsouvat mimo pozornost příspěvky, jež se tématu týkají, ale spíše zabránit dalším spekulacím tím, že celou věc vysvětlí.
02.07.2007 13:43:06dát kritice tipVitex
Dobrá, dobrá - necháme to spát :-)
02.07.2007 13:39:37dát kritice tipVitex
Vella : Takže se písmáci pravdu nedozvědí. Dobrá. A dozvědí se aspoň, z jakého důvodu je jim to odepřeno ? Nebo se mají spokojit s tím, že se k tomu prostě nechceš vracet ? (respektive to chceš "nechat spát" - i když možná by bylo lepší užít výrazu "vyšumět" či "ututlat")
01.07.2007 22:55:28dát kritice tipCornelie
Souhlasím s tím,že je potřeba vést dialog,jinak to nikam nepovede.Jinak celkově souhlasím s obsahem tvýho článku,je objektivní a konstruktivní. :)
01.07.2007 22:54:47dát kritice tipVitex
Vella : Já myslím, že by klid byl. My taky nepotřebujeme, aby se tu uživatelé vzájemně odsuzovali. Potřebujeme zveřejnit ty texty, abychom konečně poznali, kde je pravda.
Mazání nicků a jiné věci si řešte klidně v soukromí mezi vámi pěti – o to mi teď přece nejde. Já se sám za sebe ptám : Bude někdy mít řadový uživatel Písmáku možnost podle oněch textů objektivně posoudit, kdo byl na začátku celé té věci v právu ?

Jinak gratuluju (je-li to pravda), že ste věci dostali do pohybu a přeju, aby další rozhovory též vedli ke spokojenosti všech zůčastněných stran.
:-)
01.07.2007 21:46:37dát kritice tippozorovateI
"Věřím, že to povede k nějakým rozumným a oboustranně přijatelným závěrům." přesně tak

jestli jsem to správně pochopil, tak žádná ze stran v tom už nechce pokračovat.. naopak to jednou pro vždy ukončit a rozumě se domluvit

ještě dáme vědět, o čem jsme se domluvili a na čem shodli

já se ještě sejdu s vellou a snad se domluvíme

myslim, že neni problém
01.07.2007 19:48:55dát kritice tipVitex
Vello, chtěl bych se znovu zeptat na to, proč nemohou být zveřejněny ty texty, kvůli kterým tohle všechno vzniklo ? Ukázalo by se přece, že jsi od počátku v právu, písmáci by pozorovatele, Jika a Pištu odsoudily jako lháře prolhané a byl by klid. Hm ?
01.07.2007 19:21:46dát kritice tipInduan
No tak jim ten přístup neber, ne? Stačí, když nemůžou psát, ale dostat se ke svejm dílům snad můžou, ne?
01.07.2007 19:11:53dát kritice tipbajron
Vdaka za odpoved!
01.07.2007 18:39:19dát kritice tipbajron
chcel by som sa opytat:
preco ked bol zmazany Fouckault a jeho klub ZOOM odstraneny z hlavnej stranky ak sa predsa da najst na pismaku(nechcem tym nabadat adminou aby zmazali tento klub,len som chcel poukazat nato ze to mohol byt nedomysleny cin konany v afekte)...

neberte to ako utok na nikoho!len ma to zaujima kedze kritiky ktore som si tam mal moznost precitat ma velmi zaujali!
01.07.2007 18:09:11dát kritice tipInduan
V množném čísle oslovuju pro jistotu, abych zůstal neosobní ;) Ale vedení zde máme jen jedno, takže ona ví :D
01.07.2007 17:41:57dát kritice tipWinter
Určitě přes Vellu :)

Ne to by vtip, abych neprovokoval.
01.07.2007 17:21:19dát kritice tipNicollette
mimochodem ten výběr u vellina prohlášení bych ráda vzala zpátky ale bohužel to nejde, i když mam za to že to nějak jít musí
01.07.2007 17:18:41dát kritice tipNicollette
proč oslovuješ v množném čísle?? :))))))))) nicky tady maže jen jeden člověk
01.07.2007 16:35:53dát kritice tipkrev
njn, nejhorsi je, kdyz moc lidi moc vi. ze vello? kdyby byl tvuj stit tak cisty a neposkvrneny, jak se nam tady stavis, tak by te prece nerozlobil nevinny odkaz. mozna se mylim, ale kazdy by si mel zamest pred vlastnim prahem, vella jaxi zameta se vsemi

smazat a uz nevpustit...to ale svedomi nevypucuje ma mila

za pravdu se lide i upalovali..tady se mazou

skoda
spanembohem
01.07.2007 16:32:37dát kritice tipkrev
njn, nejhorsi je, kdyz moc lidi moc vi. ze vello? kdyby byl tvuj stit tak cisty a neposkvrneny, jak se nam tady stavis, tak by te prece nerozlobil nevinny odkaz. mozna se mylim, ale kazdy by si mel zamest pred vlastnim prahem, vella jaxi zameta se vsemi

smazat a uz nevpustit...to ale svedomi nevypucuje ma mila

za pravdu se lide i upalovali..tady se mazou

skoda
spanembohem
01.07.2007 16:23:38dát kritice tipFallen Angel of Darkness
Citace
01.07.2007 11:44:52 g_morr
Jak myslíš. Jedno místo není. Tak ho udělej, posbírej všechny věci k tématu, nasyp je do jednoho pytle, okomentuj je stručně, roztřiď je do kategorií, všechno řádně prolinkuj...

A cokoli budeš psát zkrať ve finále na polovinu, udělej si z toho interní pravidlo. Pa a už žádná avíza


g.morr:Takze myslis neco co jsem udelal ja na zacatku tehle aferky??? -a to prosim ciste neutralne pasivne ohanej jsem se linkama a vubec jsem nikoho slovne ani jinak nenapadnul..bo stejne cekam ze po papouchovi pujdu tez do tartaru...
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=250408
01.07.2007 15:39:29dát kritice tipmalinka_hvezdinka
stupne_vitezu.jpg

stupně vítězů ;)
01.07.2007 14:51:13dát kritice tipg_morr
indulóňane, já si sice ledacos dokážu představit, ale

1. jsem tu po dvou letech podívat se; nebudu se do toho montovat
2. nezajímá mě to v podstatě, v jaké periodě se to opakuje a jak je to pořád stejné...
3. pro nakouknutído historie doporučuju klub kotelna, kotelna2... atd.

jak třídit materiál? na to snad přijdeš, určitě to nemusí být mezinárodní desetinné třídění; kdysi dávno bych to postě řadil do kubu, co je dneska za technické možnosti, to nevím; mám ale pocit, že s novým písmákem jich spíš ubylo... a že je ještě rozdraněší a uživatelsky nepřátelštější než kdy před tím.
01.07.2007 13:32:20dát kritice tippozorovateI
tos mi ukázal jeden citát nějakého alternicka
01.07.2007 13:21:40dát kritice tipNotreal
diskuse typu „Armande, nejsi kretén?“, medailonky podobného charakteru

jestli je to dost opravnene na muj nazor resit nehodlam jestli ti jde o tohle ... tohle mi pripadne jako padny duvod
01.07.2007 12:39:13dát kritice tippozorovateI
notreal: "vychazim z vyjadreni Velly v danem oznameni, kde sama citovala dane nevhodne chovani"
mohl bys mi to ukázat? já o žádných citacích nevim
01.07.2007 12:01:19dát kritice tipInduan
Cituji Vellu: "Pokud někomu zablokuju přístup, mažu i autora samožného a to ne proto, aby tu nebyla jeho díla. Ale proto, že autor tak ztratil ke svým dílům přístup a nemůže rozhodnout o tom, zda tu díla chce či nechce ponechat. Podle autorského zákona nemůžu mít na svém serveru díla někoho, kdo s tím nesouhlasí." (konec citace)

Tohle je prostý alibismus a stačilo by úplně autorům nedat možnost vkládat nové příspěvky, psát kritiky a podobně. Každopádně nebylo nutné mazat autory vůbec, jde jen o pouhé zastrašování uživatelů, aby nekritizovali vedení serveru a nekomentovali zajímavou situaci týkající se Literární akademie. Na jedné straně se oháníš zákony, které se Ti hodí do krámu, standartní interpretaci jiných odmítáš s tím, že v tomto případě neplatí. Bylo by dobré, kdyby součástí souhlasu s podmínkami při vstupu uživatele na server byl i "Vellin výklad autorského práva", aby uživatelé předem věděli do čeho jdou :)
01.07.2007 11:53:07dát kritice tipInduan
Ok, ale to stejné můžeš udělat i ty, když máš lepší představu, jak to udělat správně. Každopádně tenhle příspěvěk už nejde změnit, je blokovaný proti změnám, ale pokusím se z Tvých připomínek poučit. Někdy emoce převládnou a píšu neuspořádaně a taky už to bylo k ránu, když jsem to psal. No nic, každopádně něco je pořád špatně a ještě musím okomentovat Vellino vysvětlení, takže:
01.07.2007 11:44:52dát kritice tipg_morr
Jak myslíš. Jedno místo není. Tak ho udělej, posbírej všechny věci k tématu, nasyp je do jednoho pytle, okomentuj je stručně, roztřiď je do kategorií, všechno řádně prolinkuj...

A cokoli budeš psát zkrať ve finále na polovinu, udělej si z toho interní pravidlo. Pa a už žádná avíza
01.07.2007 11:41:35dát kritice tipInduan
Aha. A kde je to jedno místo tady? A proč bych nemohl takhle alespoň vyjádřit podporu a dát najevo, že i nezůčastněným to vadí a že nejsou všichni ochotni jen přihlížet a hrát si jen na svým písečku? Líp to holt neumím, ale alespoň něco. Že je to moc emotivní je záměrné. Všimne si víc lidí.
01.07.2007 11:38:23dát kritice tipg_morr
Nevím, jednak jsi hysterický, to nikdy ničemu moc nepomůže, jednak ti chybí schonost formulovat problém stručně a přesně... pak děláš jen plevel a rozesíráš diskusi, která by měla být soustředěná na jedno místo. To je první věc, na které dojíždějí revoluce: ty musí mít jedno centrum, jedno místo atd. Tím se liší od guerillové války...
01.07.2007 11:38:09dát kritice tipVitex
N : Aha..

:-)
01.07.2007 11:36:31dát kritice tipNotreal
pozorovatel - souhlas
Vitex - vychazim z vyjadreni Velly v danem oznameni, kde sama citovala dane nevhodne chovani
01.07.2007 11:34:23dát kritice tipInduan
Jj, máš možná pravdu a zdejší historii už taky trochu poznávám, jak mě tak lidi průběžně informují, ale lepší udělat alespoň něco než sedět se založenýma rukama, ne?
01.07.2007 11:31:41dát kritice tipg_morr
Námět pro starou páku už značně nezajímavý (kolikátá je toto vlna exodu?). Zpracování velmi nešikovné. Emotivní dlouhatánksý úvod. Dal by se shrnout o tří krátkých vět. Měl by sílu, tenhle je jako pes, kteý sice zuřivě štěká -- ale točí se jenom za svým chvostem. A tak dál.

Tohle bude číst jenom ten, koho se to zhruba týká. Jestli chceš, aby tě jednou uslyšela i mlčící většina té slavné komunity (o které já si myslím, že nikdy nefungovala a nikdy fungovat nebude), musíš se ještě hodně učit, jak se věci říkají.

Každopádně, mládenče, historia magistra vitae, hledej šmudlo.
01.07.2007 11:30:58dát kritice tipVitex
Notreal : Před chvílí jsi napsal, že nevíš, co kdo přesně řekl, napsal nebo zvolal - tudíš nemůžeš vědět, jestli ono chování bylo opravdu nevhodné..
01.07.2007 11:28:51dát kritice tippozorovateI
je dobře, že píšeš "nevhodné chování" a ne porušení pravidel

já bych to ukončil, je to tvoje věc a tvůj úsudek
01.07.2007 11:26:52dát kritice tipNotreal
ano :) protoze je pro me zasadnejsi nevhodne chovani nez nasledne zasahy ... nebyt nevhodneho chovani zadne by nebyly. Proto to bylo takhle podane :)
01.07.2007 11:26:45dát kritice tipInduan
Ha?! Já ještě žiju? Že by se věci opravdu začali měnit k lepšímu? No to byl taky účel tohoto příspěvku. Teď tedy opravdu nevím, jestli je to dobře nebo špatně, že jsem nebyl smazán. Jestli jde o tetrální gesto nebo skutečné uvědomění si, že násilí nic nevyřeší, či chladnou kalkulaci do budoucna a "nepřilévání oleje do ohně". Každopádně odstranění vedením z událostí je pořád ještě signálem obav z konfrontace a ovlivňování veřejného mínění na Písmáku odstíněním nepohodlných příspěvků mimo zvědavé oči uživatelů. Ale budiž, stejně si myslím, že to mělo svůj význam tohle udělat a že se třeba vedení zamyslelo.
01.07.2007 11:20:32dát kritice tippozorovateI
:)) mně jenom přijde vtipný, že na chybu admina, tudíž velly, upozorňuješ nepřímo a citací, ale na nevhodné chování uživatelů přímo a veřejně

o nic nejde, já se směju pořád:))
01.07.2007 11:18:46dát kritice tipNotreal
jen neprimo v tomtez prispevku citaci Induana
01.07.2007 11:16:04dát kritice tipVitex
Též věřím.. Uvidíme :-)
01.07.2007 11:15:08dát kritice tippozorovateI
a kde jsi vyjádřil souhlas s "a delaji se chyby i ze strany adminu webu."?
01.07.2007 11:13:45dát kritice tipWinter
V: Jistě, já některé z nich četl, nicméně taky nevím, proč by nemohly být vydány těm neimformovaným - kór když by se třeba zjistilo, že se jedná o ouplné blbosti, které najednou nabyly mýtického charakteru. Ale což, pořád věřím, že se to ještě rozumně vyřeší...
01.07.2007 11:04:27dát kritice tipNotreal
pozorovateli ja jsem jasne rekl ze : " ... a i kdyz nemam prehled co kdo presne rekl protoze tyhle "krize" nejradeji ignoruju ... " ja jsem jen vyjadril nazor na obecny fakt ze pokud se tu jedna neslusne a sproste pak se neni cemu divit ze to tak dopada a delaji se chyby i ze strany adminu webu.
To je vsechno.
Nevim co kdo presne rekl, napsal nebo zvolal :) proto je to jen kratkej nahled na vec obecne normalniho autora a takzvanyho redaktora...nic vic.
01.07.2007 11:03:56dát kritice tipVitex
W : No jo, samozřejmě. Chtěl jsem jen poukázat na to, že oni tolik agresivní, vulgární a kdovíjací "rebelové" původně nechtěli nic než jen znovuzveřejnění oněch údajně pomluvačných textů. Kdyby je Vella hned zveřejnila (mimochodem : stále nechápu proč to nemohla/nechtěla udělat), žádná krize Písmáku by nebyla (respektive by "pohár nevím čeho" nepřetekl již teď).
Nevím jak vás, ale mě stále zajímá, co v těch textech vlastně bylo a kdo v této první fázi byl v právu a kdo ne.
01.07.2007 10:53:35dát kritice tippozorovateI
notreale, tak mi pověz, kde jsem osobně útočil
mně stačí vážně málo
01.07.2007 10:48:33dát kritice tipWinter
Upřímně řečeno, si myslím, že na začátku nestáli jen naši tři výtečnicí - ostatně kolik rozhořčených diskuzí se zakládalo mnohem dříve. Ona reportáž byla jen pověstnou poslední kapkou, po níž přetekl pohár nevím čeho (nechci zase tak moc soudit :).

Nicméně ono umístění oznámení do zlatého výběru je fakt zrůdnost, to bez diskuze. Poslední kousek místa, kde nebylo nic z krize, jen čistá literaturam, a ejhle. Teď bude trvat týdny než to "přebije" nějaká báseň. Notabene, když je to umístěno ještě v dlouhodobých odkazech.
01.07.2007 10:46:50dát kritice tip
Prosím i touto cestou Vellu o odblokování, abych si mohl stáhnout vše, co jsem nestihl.
Díky
papouch
01.07.2007 10:44:43dát kritice tip
no moc pocta to není :-)
Vella bohužel blokla nejen IP a nick, ale vymazala i díla (která, jak správně píšeš, za nic nemohou).
Požádal jsem ji (slušně) aby mi umožnila si je stáhnout. Doufám, že to udělá. Jinak je sedm let psaní blbůstek v háji.
01.07.2007 10:43:27dát kritice tipNotreal
napsal jsem svuj nazor pod tento prispevek - doufam ze srozumitelne
nedivim se jen se ptam "a?" protoze nevidim zadny smysl v jeho prispevku ... kdyby se aspon ptal proc to tak je, mohl bych se obhajit ... tak se ptam "a?" zda li nechtel neco dodat.
01.07.2007 10:36:41dát kritice tippozorovateI
notreal: a? a že bys jako redaktor měl dokázat i víc než vyjádření podpory
např. umět napsat srozumitelnej argument
pak by ti lidi možná nepsali takový komentáře

divim se, že se divíš
01.07.2007 10:03:54dát kritice tipNotreal
ano jsem takzvany redaktor
ano "nakydal" jsem toho vice nez v kritikach za posledni pulrok "ucinkovani" v redakci
ano dal jsem Velle neliterarni vyber na oznameni abych zneuzil tuto moznost a vyjadril ji verejne podporu
a ?
01.07.2007 10:01:30dát kritice tipsilence
peachus: a co ty jsi v posledni dobe udelal tak naramne literarniho, krom jednoho, ku stesti, podareneho dilka? Zamet u sveho prahu, nez budes loudit u jinych ...
01.07.2007 09:51:27dát kritice tipPeachus Ksheery
stejně je směšný, že takzvaný redaktor notreal toho v těchto dnech na diskuzních fórech nakydal několikanásobně víc, než za půlrok svýho účinkování v redakci u regulérních literárních děl..a korunu jeho účinkování nasadil nesmyslnej výběr, udělenej vellině strohýmu a nikterak literárně hodnotnýmu prohlášení..ať žije redakce!
01.07.2007 09:51:01dát kritice tipVitex
Já bych se zamyslel, jak celá věc vlastně vznikla : Tři všem dobře známé nicky podiskutovaly o jakési repotráži odvysílané v TV Nova. Majitelka je posléze bez varování smazala s odůvodněním, že pomlouvaly její rodinu nebo co. Smazaní použili svých alternicků, aby se dožadovali znovuzveřejnění oněch textů, kvůli kterým byly odstraněni, přičemž se dušovali, že nikoho nepomlouvali a obvinění je tudíž křivé. Co se dělo dále všichni víme. (Je to zjednodušené, ale tak nějak to, myslím, bylo.)
Tak tedy : Proč ony texty nebyly už dávno zveřejněny, aby usvědčily smazané nicky z pomluv a dokázaly, že Vella celou dobu jedná správně ?
Neútočím, jenom se ptám :-)
01.07.2007 08:19:05dát kritice tipUmprdentální_Kandelábrdelismus
Induan napsal: být zde mezi smazanými se stává poctou.

To už tu bylo několikrát.
S každým dalším mazání odešlo vždycky pár pozoruhodných osobností.
Ta nabubřelost majitelů se asi dědí - první a poslední rozumně reagující majitel byl Olda.
01.07.2007 07:46:44dát kritice tipdadik
věřím, že tohle bude brzo za náma, tak
01.07.2007 07:45:52dát kritice tipdadik
dobře indu..
věřím tohle bude za náma...:)
01.07.2007 07:42:41dát kritice tipInduan
Tak se s vámi loučím a na závěr jen dodám, že být zde mezi smazanými se stává poctou.
01.07.2007 07:31:48dát kritice tipInduan
Jinak promiň, že používám metaforu, ale tak to prostě vidím a se mnou spousta dalších lidí. Písmák je jejich virtuální domov a nežije se jim v něm nejlépe v takovémto prostředí zastrašování.
01.07.2007 07:23:10dát kritice tipInduan
A hlavně někdo, komu na komunitě záleží.
01.07.2007 07:22:45dát kritice tipInduan
Pokud ji nevede, pak ať nemaže. Mazat by měl někdo, kdo komunitě rozumí a po poradě s redakcí.
01.07.2007 07:21:59dát kritice tipInduan
Navíc tento příspěvek má ukázat jedno - jelikož vím, že za něj budu neprávem smazán, je mi už všechno jedno a říkám nahlas nepříjemné věci. Pokud se tedy Písmákům vyhrožuje a používají se proti nim represe, jen je to rozdráždí a situaci to v žádným případě neuklidní. A jak víme víc včel se chytí na med než na ocet.
01.07.2007 07:20:21dát kritice tipNotreal
Vella vede komunitu ? Ja myslel ze to dela Armand...
01.07.2007 07:18:38dát kritice tipInduan
V pořádku. Akceptuji. Každopádně Písmák je opravdu především jakýmsi živým tvorem - komunitou, který tvoříme my všichni a bez nás by to byl opravdu jen bezcený kus SW a HW. A jeho vedení si projevovat "lidské slabosti" dovolit nemůže, to pak nemůže vést komunitu lidí. To je jako když policista začne podezřelé rovnou bez soudu střílet a pak na to někdo řekne, že je to jen člověk se svými slabostmi. Vlastnit server a vést komunitu jsou dvě rozdílné věci dva rozdílné závazky. Starat se o server je závazek zejména technický, ale vést komunitu a zacházet s duševním vlastnictvím někoho jiného je velký závazek morální a nikdo, kdo se takovýmto způsobem zdiskreditoval už nikdy důvěru uživatelů nemůže získat.
01.07.2007 07:10:13dát kritice tipNotreal
Chtel jsem prestat cist kdyz jsi to nazval jako genocidu. Docetl jsem ale a i kdyz jsou tak prvky se kterymi souhlasim jako

". Jediným lékem na tuto situaci je oboustranná slušnost ...", "Jediná cesta vede přes profesionální přístup a dialog s uživately. Nikdy neblokovat nevinná díla, pokud něco blokovat, pak jedině urážlivé příspěvky a dočasně jejich autory a redakci dát právo přístupu k takovým příspěvkům pro revizi, zda nedošlo ke zneužití. "

ale to je vazne vse, dohoda a ustupky se nedaji delat jednostranne a pokud nekdo vyjadruje nazory tak ze osobne utoci, pak jdou stranou jakakoliv dila, protoze pokud se autor neumi slusne vyjadrovat kdekoliv na tomto serveru je to to jasny podnet k zasahum. A pak uz se to jen veze ... proc by mela brat Vella nejake vetsi ohledy, je to jen clovek a i kdyz nemam prehled co kdo presne rekl protoze tyhle "krize" nejradeji ignoruju to ze sahne k temto zasahum je zcela normalni nekde jinde.
Pokud budes davat Pismaku status ziveho tvora, ktereho tvorime mi vsichni, prosim ... ale syrovy fakt je ze nekdo se o nej stara, nekdo jej vlastni - je to server kde se registruji uzivatele, ti posilaji dila a kritiky k dilum ... atd ... pod temito fakty je prece jasne ze nekdo vidi stav veci jinak a vytvaret zde jakysi stat a imaginarni bludy o totalitnim rezimu je smesne.

Tolik kritika tveho prispevku tolik tebou ocekavana :D a pridani meho nazoru na vec.
01.07.2007 07:08:11dát kritice tipInduan
A vás Písmáci vyzývám: Nebojte se a braňte nejen svoje vlastní práva, ale práva všech nevinných. Jak jinak by jste nadále mohli na tomto serveru publikovat, aniž by jste se museli stydět, že jste se nepostavili za své přátele a lidi, jenž měli odvahu nemlčet k páchanému bezpráví?


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.