Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnusná statistika II

01. 07. 2007
1
11
2321

Už dlouho se mi nepodařilo přečíst na Písmáku jednodenní produkci za necelou hoďku (včetně udělení jednoho tipu).

Včerejší den přežilo nesmazáno úctyhodných 28 děl.

Z toho je 6 děl, které se nevěnují literární tvorbě, ale současným sporům uvnitř písmácké komunity.

Jedno dílo má pouze nadpis a neobsahuje žádný text.

Z literární tvorby tak zbývá celých 21 děl.

Z těchto 21 děl jedno celé pojednává o zvratcích

V pátek vypadaly statistiky o něco líp  (44 děl celkem, z toho 12 "neliterárních") ale stejně je to bída .

Zcela náhodně jsem si vybral období od 24. do 25. dubna (páč mám 24.4. svátek)

24.4. 2007: 112 přeživších děl

25.4.2007: 71 přeživších děl

 

Reálný základ tvrzení, že jde Písmák do kopru je myslím zřejmý.

O atmosféře nemluvě.....

Pokud se z fenoménu Písmák stane jen halda bezcenných dat a něco málo plechu a drátů v serveru, půjde život dál.

 Ale zabít něco takového je minimálně blbost.


11 názorů

sisi35
27. 07. 2007
Dát tip
wau,,, je mi z toho smutno.... :-(

Marcela.K.
03. 07. 2007
Dát tip
...díky za tvůj PRD :-))

tak já myslel, že televizní sledovanost klesla kvůli tomu, že všichni koukají, co se děje na Písmáku...asi tedy ne. Co naděláme :o)

Jerry, bingo!!! Tady ovšem neplatí, že co tě nezabije, to tě posílí....

Oldjerry
01. 07. 2007
Dát tip
Jiří - sice jsi to nenapsal na plno, ale jedno jsem tu už vypozoroval za 18 měsíců svého působení hier : Jak se začne někdo hádat na této úrovni jde tvorba do kopru. Ono ať se hádá s vedením serveru kdo chce, vždycky se to týká všech a každý si mysl zaměstnává odhadem dsalšího vývoje, případně času a způsobu ukončení. Vždy je jistá obava, že by mohl opravdu Písmák jít taky do kopru (což bych zrovna já těžce nesl). Inter armee silent musae...

g_morr
01. 07. 2007
Dát tip
Jedou na prázdniny, vole.

Winter
01. 07. 2007
Dát tip
Tož, taky bych to neviděl tak bledě, jako že je fakt, ale až krize odezní, až skončí prázdniny, tak se to zase krapet vylepší, i když slavné jak kdysi to asi už nebude, nicméně jednou se vše zlé může v dobré obrátit :)

Avox, nejsem pesimista. Porovnal jsem si ještě 29.6. 2007/2006 Meziroční úbytek děl je 48%. Návštěvnost tak rapidně neklesá, to znamená, že lidi sem prostě NECHTĚJÍ PSÁT. A já se jim v současné situaci ani nedivím...

fajo
01. 07. 2007
Dát tip
proste kabaret,Umprdentál)))

avox
01. 07. 2007
Dát tip
Nebuď pesimista, taky začaly prázdniny, spousta lidí jaksi změnila rytmus... To se nedá porovnávat s jarním obdobím, kdy raší nejen stromy... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru