Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holyday B4

01. 07. 2007
1
11
2209
Autor
LastSamurai

škola- práce, a teď prazdniny.

Šťasten jsem,
na chvíli nejsme mezky.
Pohoda Jazz,

vytáhněte gramofon a desky..
Přeju si,
aby Nám všem bylo hezky..
Přeju Vám,
aby Bůh chránil Vaše stezky.

11 názorů

Temnorez
20. 07. 2007
Dát tip
Hej, tak za ty gramofonové desky ti dám tip :-))) poslouchám je totiž každý den a je to totální pohoda. Jinak Tobě taky přeju krásně prožité prázdniny a užij si to v Anglii.

T_O_M_
17. 07. 2007
Dát tip
souhlas - taky to tak mám, ale všechno má svá pro a proti

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
já jsem pak vlastně nedělala ani nic jiného, než že jsem chodila do práce a spala.. tak nevím, jesi nabourával fakt nočních, nebo fakt, že makám =))

LastSamurai
17. 07. 2007
Dát tip
Ty noční mi ale trochu nabourávají režim.. nebo spíše potvrzují režim nočního ptáka...

leenai
09. 07. 2007
Dát tip
jojo, taky jsem přišla službám v noci na chuť, nějak mi bylo míň líto toho ztracenýho času =)

T_O_M_
08. 07. 2007
Dát tip
kdo jednou noční zkusí už nechce jinak... :-))

LastSamurai
07. 07. 2007
Dát tip
No zítra jdu na poprvé na noční, ale celý týden jsem se flákal..

leenai
04. 07. 2007
Dát tip
checht.. =) mno až na to, že nejsem mezek (brigáda), bych se pod to podepsala =)) tyjo, cimrmana z desek už jsem dlouho neslyšela.. taky se tak nudíte, když zrovna nemakáte?? =)) a jinak dík =))

LastSamurai
02. 07. 2007
Dát tip
Díky ;-). Hezké prazdniny..ať jsou plné prazdnoty :-) (nikoli ve špatném slova smyslu..)Ono prázdno není občas k zahození...

T_O_M_
02. 07. 2007
Dát tip
Tak to díky za přání :-) ...jinak správně uvolněná veršovánka, která se mě prostě líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru