Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zákon evoluce i přikázání boží

02. 07. 2007
8
12
3692
Autor
Zvrhlík
Je to úkol mužů věčný
ukecávat k sexu slečny.
Velké jejich poslání!
... trávit svůj čas hopsáním

12 názorů

Milly
22. 07. 2007
Dát tip
Tahle se mi libí! :-) -t-

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
ze mne taky vypadlo pár šílených blbůstek co byly jen pro pobavení, chápu tvou tvorbu jako zábavu, hraní si... ale proč si žádáš hlubší kritiku?! to snad ani nejde! :o)

Jerry_Shit
02. 07. 2007
Dát tip
Vidím to jako Winter... ****

Winter
02. 07. 2007
Dát tip
Vtipné, chytré, rytmické, "blbůstkovské" *

Něco na tom ale přece jen pravdivý bude:)

Zvrhlík
02. 07. 2007
Dát tip
.

Zvrhlík
02. 07. 2007
Dát tip
.

Zvrhlík
02. 07. 2007
Dát tip
Přetvářka je ošklivý slovo. Ale jinak hodně mých básní vyjadřuje názory, které ve skutečnosti. nezastávám. (Básnická licence je moje druhé jméno.) Spíš si občas jen tak hraju se slovy a občas z toho něco vyleze. A nad tím, co z toho vznikne fakt nemám kontrolu. Určitě nepíšu tak, že si řeknu: Teď složím něco o tom a o tom. Moje múza je taková zvrhlá. S tím se nedá nic dělat. Zas na druhou stranu: Lepší zvrhlá nežli žádná.

Rabb
02. 07. 2007
Dát tip
když si tak čtu tvoje texty, začínám zjišťovat, jaký pohled máš na svět.. vulgární.. ale hlavně.. hlavně je ženská jenom sexuální mašina. co? :-) ..ale možná je to jenom umělecká přetvářka.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru