Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysypu ti...

02. 07. 2007
16
25
4701
Autor
Zvrhlík
Vysypu ti z pytlíčku
kluka nebo holčičku
Jenom musíš pustit z úst
co má s tebou pevně srůst

25 názorů

Eleriana
19. 07. 2008
Dát tip
hej, fakt krásná pikantka :) T+

Fairiella
05. 09. 2007
Dát tip
* :)

IVO
08. 08. 2007
Dát tip
Tahle je vtipná i milá a vůbec ne zvrhlá, huš, estéti! *T

Pan Bukkake
30. 07. 2007
Dát tip
První řádek trochu evokuje Santu... takže je to ještě vtipnější :-).

opět výborné :-)

No tohle je vážně moc dobré, zlepšuje se to člověče, omlouvám se že jdu takhle pozdě, ale čekal jsem aviza a zjistil sem že sem si tě zapomněl dat do oblíbených :-D *

jarouch
04. 07. 2007
Dát tip
no jedna vec je jak to clovek bere, druha jak zije no... nebo taky o tom kdy trochu zmoudri, a to uz je pak pozde. Jako musim uznat ze ma zvrhlik tady u te dobry napad, ale nevymluvis me to, ze me to prijde jako nizsi poezie... proste kdyz to vidim na takovych tech nejvic hnusnych hajzlicich na vsech zdech a tak.

Jarouch... pochopila jsem dostatecne:) Ale nesmis to tak brat.. Na co dnes neexistuji narazky.. Tohle musis brat castecne jako prijemny vtip.. Samozrejme, ze souhlasim, ze sex patri jen do vaznyho vztahu, i kdyz obcas.... hih:)

martinez
03. 07. 2007
Dát tip
jaroucu, tys mě /mile/ překvapil Zvrhlík je šikula - je to vtipný :o)

jarouch
03. 07. 2007
Dát tip
Zvrhlík: Krchovského neznám (stydím se), a Baudelaire v tom myslím viděl trochu něco jinýho ne... Zuza Horáková: A jestli nemám rád sex? Odpovím - mám, kdoby ne. Ale abych ti vysvětlil, jak ho beru jinak já než ty, to by sme si museli jít někam sednout. Neboj nejsem nějakej fanatik. Přijde mi to... úpadkové kvůli tomu, že narážky na sex vidím všude - vtipy, básně, reklamy - cokoli, lidi to potom berou čím dál normálněji a jako běžnou věc v začínajícím vztahu, ale zde musím přiznat svůj konzervativní názor - sex patří až do opravdu silného vztahu. Nevím jestli jsi to pochopila, vzal jsem to alespoň z jedné stránky trochu stručně... teď určitě budeš oponovat, protože takhle rychle to nejde vubec vysvětlit :)

:)*

Jerry_Shit
02. 07. 2007
Dát tip
Zvrhlíku, tys můj člověk! Krchovský a Baudelaire jsou podle mě nejlepšími z básníků (+ pár dalších jmenovaných na mé stránce). ******T+K

Winter
02. 07. 2007
Dát tip
Perfektní uchopení tématu, jak je u Tebe zvykem že. *

LaMouette
02. 07. 2007
Dát tip
si Zvrhlik!! ;-)) le pismenkama se zvrhavas usmevne..:-)*

dadik
02. 07. 2007
Dát tip
* :)

Nevidím v tom žádný úpadek. Je to skvělé:) Má to kouzlo.. ale to je jen věc názoru.. Navíc Jarouchu.. Ty nemáš rád sex??:) Promiň, intimní, nemusíš odpovídat.. :)

Zvrhlík
02. 07. 2007
Dát tip
Jaká pak pornopoezie, prosím tě? To by se o některých "nízkých" tématech nemělo psát vůbec? Krchovský a Baudlaire jsou asi podle tebe úpadkáři, co?

jarouch
02. 07. 2007
Dát tip
no tohle má aspoň šťávu troščiku tady se nějak množí pornopoezie achich to je upadek

Zvrhlík
02. 07. 2007
Dát tip
Tak jsem toho tam vysypal moc.

A co když to budou dvojčátka??:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru