Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PÁPÁ - hvězďouš vám odlítá

03. 07. 2007
1
21
1669
Dává se na vědomí, že malinka_hvezdinka (mořská hvězdice) odlétá letadlem Airbus Industrie A320-100/200 dne 9. července na daleký sever do Norska do lokality Hurdal (80 km na sever od Osla), kde si bude nelegálně užívat a pracovat až do 22. srpna,  kdy z této krásné země uprchne Boeingem 737-400. Je možné, že po dobu pobytu bude mít občas přístup k internetu, pač si s sebou bere noťas, takže se tu eště asi objeví ;).... - tzn. URČITĚ ;) ale sporadicky... Takže se tu jako mějte hezky a nezlobte!!! ;)


Je čas udělat dětem pápá!

pápá malinkáááá *

21 názorů

jt
03. 06. 2008
Dát tip
..

jarouch
07. 07. 2007
Dát tip
jujdá :) tak jo, to jo :) se měj tam pěkně a pozdravuj nějaky krásný fousatý nory

zdjr1976
04. 07. 2007
Dát tip
Pá Pá já ve středu před týdnem taky přistál doma :o)

volkov
04. 07. 2007
Dát tip
Ahoj malinka_hvezdinka a pozdravuj Luleáčika. to je ten sob, ktorého som v tých končinách stretol v roku 1980 :o)))

Baziiii, neboooj, vrátim ;)... a jinak ta Zahrada asi nevyjde, nějak na to nemám penízky a časově to nevychází moc dobře... Zuzu, dík, snad se nepolámou ;)

Baziliška
04. 07. 2007
Dát tip
měj se po norsku krásně a vrať se zase zasvítit nad našimi lukami a bory:)))

Zuzulinka
03. 07. 2007
Dát tip
ščastnou cestu, dobrý křídla....:-)

To bude mít Norsko radost....

jejky jejky, zlatíčka moje, děkuju vám!!! Smíškulíšku, je tam nádherně, už se těším a teplooo!!!! díky za obrázky ;))) papuč

maracaibo
03. 07. 2007
Dát tip
Tak to se tam měj krásně, holka naša a přivez nějakou múzičku :-) m.

Smíšek:-)
03. 07. 2007
Dát tip

Smíšek:-)
03. 07. 2007
Dát tip

Smíšek:-)
03. 07. 2007
Dát tip
malinka_hvezdinko, mořská hvězdice, páááááááááá páááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! měj se náááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááádherně a nezapomeň se teple obléknout :-)))))))) líbí se ti to tam velmi? musí opět vracíš na sever... užíííívej si !! ...třeba i Severní ledový oceán :-) měj báááááááááááááááááááááááááááááááječně a určitě se brzy zastav na Písmáku! zatíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím pááá pááá zdraví "norka" smíšek :-)

sidonia
03. 07. 2007
Dát tip
paa paaa

Oldjerry: on se někdo najde ;))).... šak já se stavim, pac ;)

díky vám, taky se mějte! :-)

Oldjerry
03. 07. 2007
Dát tip
Nezodpovědnost - kdo tu bude hvězdit ? Užij si to. Arrivederci e presto ritorno !

dadik
03. 07. 2007
Dát tip
užívej si všecko co přijde...:)

Milly
03. 07. 2007
Dát tip
Měj se...... :-)

Skafararix
03. 07. 2007
Dát tip
Pa pááááááá vole! A pozor na ten toluen:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru