Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 2007

04. 07. 2007
0
71
10615
Autor
papouch
písmácké setkání tak jako každý rok:

Medlov 07
pište si:


19. - 22.7.

Medlovský rybník se nachází ca. 12 km severně od Nového Města na Moravě
je tam příjemný autokemp, žádná noblovka
kdo tam byl tak ví, kdo nebyl pozná, nebo se mě zeptá
stánek s občerstvením
vůlkol les a krrásné výlety
a tak, no

vše o kempu je tu
http://www.aa.cz/taboristemedlov

já tam budu, no...

71 názorů

Gorgona
01. 08. 2007
Dát tip
Haš a Kač: Děkujiii - to je zásluha Tynica:)

hašigora
31. 07. 2007
Dát tip
gor:o) dik za avi:o) souhlas s kacirkem...ta fotka hraje prim!:o)

Kačírek
29. 07. 2007
Dát tip
Gorgi, díky moc za fotky :) krásný (jen by mě zajímalo proč jsem na fotkách ode všech lidí v předklonu) :) geniální fotka je Gorgi a malej v profilu :)

JiKo
28. 07. 2007
Dát tip
G: fotky dobrý :)) no holt hezký lidi... tam nejde nic zkazit :))

Gorgona
28. 07. 2007
Dát tip
Jo a doufám, že se mi povedlo poslat avi všem co tam byli - kdyby náhodou ne, omlouvám se:) Gor!

Gorgona
28. 07. 2007
Dát tip
Nikdy jsem tomu nevěřila, ale nakonec se mi to povedlo ... dát fotky na net. Příště možná zvládnu i popisky:)) Omlouvám se za kvalitu, ale nejsem nadšená fotografka, už vůbec ne nadšená fotografka na digitál, ale jako dokumentární foto myslím stačí:)) Omlouvám se taky za občasné - spíše pravidelné - chybějící rohy - ale mám rozbitej foťák, který toto prostě dělá a nejde to opravit, takže pokud někdo touží po lepší kvalitě, nechť si to spraví ve fotoshopu:)) Tak těch pár fotek: http://gorgie.rajce.idnes.cz/Gorgiefoto/ Pap: Ta motorka je specielně pro Tebe

JiKo
26. 07. 2007
Dát tip
photos: http://jikous.rajce.net/medlov

jt - jo, byli jsme tam ještě v pátek, koupali se celé odpoledne a vyčkali příchodu Tynica, leč příchod dalších jsme si již museli nechat ujít :( sou ňáký fotos?

jo bylo to tam fajne:)...pocasi slo a vubec bylo dobry pivo...

Gorgona
23. 07. 2007
Dát tip
JJ bylo to super ... i když jsem byla jen chvilku:)

jt
23. 07. 2007
Dát tip
já viz. fronta ( zdravím - byli jste tam pak ještě o víkendu ? :-) )

Milly
23. 07. 2007
Dát tip
Já nejela. Nějak jsem se necítila.... a tak.

Tak co, kolik se vás tam slezlo? Mně nejvíc mrzí, že jsem propás Vellu s Armandem jak táhnou povoz z Pelhřimova. To muselo být poetické až hanba :))) (za hnusný osobní a zavádějící útok se rovnou omlouvám, plus se omlouvám ještě jednou navrch, do foroty... :))) )

bylo to fajn! rádi jsme se zajeli podívat!

maracaibo
21. 07. 2007
Dát tip
škoda, termín nedobrý, v Boskovicích je festival... :-/

Rabb
20. 07. 2007
Dát tip
hmm.. ..se teda omlouvám.. ..ale mou přítomností raději osvěžím mou drahou milovanou na fes%táku.. ..tím jako nechci říct, že na vás prdím, ale drahá polovička je pro mne důležitější.

papouch
18. 07. 2007
Dát tip
z prahy nevím, ale z Pejřimoua jede na Medlov písmácký povoz, tažený krávou a volem ;-)))

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
Hm.... možná bych přijela........ Místo v autě z Prahy jest dosud volné? ;-)

jt
18. 07. 2007
Dát tip
mabi> na vysočině je mnohem líp jak u moře .. a teploty srovnatelný v poslední době .. ;-)

Mabi
18. 07. 2007
Dát tip
Takže místo důvěrně znám, narodila jsem se v Novém Městě... Myslím, že ten, kdo tam nebyl, by měl určitě vyrazit, protože Vysočina je nádherná. Já už kvůli tomu, že je to na Vysočině, bych i přijela, leč odjíždím v tom termínu k moři. A pokud budete mít čas, vyražte do Nového Města, na náměstí mají v Horáckém muzeu úžasný vodní mlýnek.-)

jt
17. 07. 2007
Dát tip
v pátek bude kulečník v hlinsku a na víkjend mi ze světa přijedou sestřičky, tak budu asi spíš s nima doma. a ve čtvrtek se budeme s rebeccou máchat na dářku nejspíš, takže to celý nejspíš nedopadne - škoda škoda - třeba morasten bych viděl moc rád ..

jikouš
17. 07. 2007
Dát tip
ávie sám sobě

Zuzulinka
17. 07. 2007
Dát tip
já neplkám, jen jsem řekla,že rybník je hezkej i na podzim a nemusím se v něm nutně koupat:) ..a přijela bych, kdyby to nebylo v době naší rodinné dovolené:-)...

to víš pappouchu to sou ty kecy těch so jim nic nevoní a umocněj to tím, že stejně nepřijedou :))

papouch
16. 07. 2007
Dát tip
Zuzulí dybys tu neplkala raději přijela! :-)) Medlov je náhodou čistý .-)

Zuzulinka
16. 07. 2007
Dát tip
ne v rybnících....když je voda špinavá...ženy pak maj potíže:)

a koupeš se ráda? :))

Zuzulinka
16. 07. 2007
Dát tip
nemám nic proti rybníkům na podzim:-)

Gorgona
16. 07. 2007
Dát tip
Tak já teda se tam mihnu - abych netrhala partu. Ale jen ze čtvrtka na pátek - v pátek navečír budu muset zmiznout - fňuk Tak si tam ten zbytek užijte páč já si zbytek večera budu nacvičovat pocit dobré zábavy na sobotu:)))

mno po tom divadle minule si raději zvolím "zaručený způsob dopravy" ;-)

Mám teď zablokovaný účty :-)

Rabb
12. 07. 2007
Dát tip
Stando, ty máš z tunelů peněz dost, néé? :-)

pošli na účet 3000 a dojedu pro tebe až před barák :))

Rabb
12. 07. 2007
Dát tip
stando, nechceš to vzít přes jih moravy?

Chystáte se tam někdo z Prahy autem/vlakem? (auto kdyžtak mám)

Zuzu: no děti možná, my pracující moc v čudu nejsme.. a taky přemejšlím kde sou ti lidi v čudu když sedíme furt u těch compů:-)) a vono jet k rybníku na podzim... :)))

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
to je rozum plánovat takový vjeci vo prázdninách, vím, že jako pohoda a tak a počásko...ale prázdniny jsou fakt dost blbej termín, většina populace je v čudu

Prokletí
11. 07. 2007
Dát tip
papóšů... kreje se mi to s malováním v klášteře :(((

:o) jsi uložen

papouch
10. 07. 2007
Dát tip
se ňák najdem :-) 723113081 můj stan je zelený trubkový domeček z roku asi 1966 :-)

rebka

hej, to vypadá letos reálně na opětnou návštěvičku. doufám jenom, že nebudu už mít tak akutní dépu jako minule, to jsem moc nefungovala, to uznávám. Ale se SER-OUKEJem už se nebojím, to je fakticky vynález tisíciletí! Jak poznáme tvůj stan? /kdybys byl huvnitř/ :o)

Rabb
10. 07. 2007
Dát tip
bró, tak já se dostavím.. asik v pátek..

ch_34
09. 07. 2007
Dát tip
inu.. stopovalo. .ve vzpomínání bych ti mohl pomoci... docela hezky se tam šlo, jenom bylo vedro, ratlíci trhali kalhoty, opět vedro, nikde žádný auto... vedro... a čerstvý kazatel toužící po odpovědích na intimní otázky cesta tam byla zajímavá

Vojtek
09. 07. 2007
Dát tip
opet potvrzuju, že Vojtek 1ks...leda, že by to neklaplo .)

Shammann
08. 07. 2007
Dát tip
Bych docela jel, akurát si budu muset vzpomenout kterak se tam vlastně stopovalo...

Morasten
07. 07. 2007
Dát tip
no já určitě dorazim,ale 21ráno musim vypadnout,máme koncert s kapelou:) těšim se na vás!

Rabb
04. 07. 2007
Dát tip
však ono se hukáže.. jakože podle času.. ..ale jako vždy to nevýjde, že..

kolik už jste natočili filmů? ;-)

Jakubisko
04. 07. 2007
Dát tip
Taky na vás budu myslet z lfš...:D

Celebrian
04. 07. 2007
Dát tip
Mno a já su nejspíš na letní filmový škole, tak užívejte v medlově, budu na vás myslet :))

Pišta nepojede, Pišta je zmazanej :)

papouch
04. 07. 2007
Dát tip

jt
04. 07. 2007
Dát tip
možná se zastavím .. :-)

Já se ptal pokolikátý už říkám, že bych tam chtěl :)))

Pokolikátý už?

papouch
04. 07. 2007
Dát tip
:-))) děkuju

papouch
04. 07. 2007
Dát tip
2001*, 02, 03 nebylo, 04, 05, 06 nebylo... Takže popáté myslím :) ( *- to nebyl medlov, ale Lhotka, kousek vedle)

papouch
04. 07. 2007
Dát tip
ono se to díky posledním bouřlivým událostem odrolovalo a upadlo v hlubinu zapomnění, tož...

papouch
04. 07. 2007
Dát tip
avíva

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru