Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...i to se stává, a nejen v našem zdravotnictví....

04. 07. 2007
18
55
4818
Autor
Honzyk
1. Býval dobrým kamarádem táborových ohňů, ale spáchal ten nejhorší hřích: slízal rosu z kolejí.    
    Motorovému vlaku selhaly brzdy a přejel králíčka.

    Jeho věrní se ho pokusili zabít, ale utekl. Zatracen kotlíkáři a králíčkáři, které miloval, bloudí  Ostravou.Psanec. Nechtěný vrah králíků...
Odpadlík.....



.
..a tohle by se hodilo na doktorku, peknyho zjeva, kterej musi , proste  MUSI delat vedlejsaka- Dominu po prazskych klubicich:


2. Bývala dobrým kobercem, ale spáchala ten nejhorší hřích. Nechala se pomočit zkorumpovanou fretkou. Snažili se ho(ji) vyčistit, vyklepat, ale zabili přitom fretku, kterou nejvíc miloval(a). Chtěli ho(ji) zahrabat na smetišti, ale narostla mu křídla. Od té doby létá nebem, poslušen vlasu peršana.
Psanec svých vlastních představ, kapaček a tužeb, lovec požitků.
 Odpadlík.



3. Býval dobrým psancem, ale spáchal ten nejhorší hřích - zastesklo se mu po lidech a svědčil proti nim.
Snažili se ho zabít. Místo toho zabili jeho lepší já, které nenáviděl. Obviněn ze sebevraždy , již nespáchal, bloudí krajinou...Lovec kolegů.
Odpadlík.



4. Býval dobrým fotbalistou, ale spáchal ten nejhorší hřích - odmítl prát svým spoluhráčům trenýrky-.....


atd.- byl by zajem, dodam dalsi... my delali s klukama na todle parodii...sme se teda smali jak nejaky vopice nebo co...!!:)




o)))

...moc vas vsecky zdravim, nemocnice narvany, vzorky odebrany -  diky za strávice.... a budte na sebe hodny, deti...hlavne dadikovi dekuju, a jak moc....(!!!)...ale vsem , a tak.
Vas honz-Ice...trochu pritvrdime, ne....?..:)))

p.s. a diky konecne za Ost blok:)))....Vello, Vello, co z tebe bude...???-)))

55 názorů

Sarrah
10. 07. 2007
Dát tip
muck...Jeníčku!!!

Honzyk
10. 07. 2007
Dát tip
...ja to tusil, a jak tusil, ale vcera, nekecam, v noci si psal s jednim klukem, s kerym pisu moc si rad a rikam, tedaq pisu mu, ja nevidel ani neslysel ho nikdy...ze mas rymu? A von jo, jaks to poznal...? Radkin Honzak, posychous-strejda rika, ze sem medioum, ze by me hodil do hypnozy, ale mja vo mne strach, tak pro zacatek ze EEG, a ja vykop pojistky v celym pavilonu v pakarne!!!! LOibam Saru, byt to pro,minspoiracvi malo, a nervi, sak vono to prijde tobe svet prinese, to citim ja...)))tobe jo:)))

Sarrah
10. 07. 2007
Dát tip
Jsem nějak bez inspirace :o))))))))))...:o(

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
no ovsem, ovsem....hned jak dal jsem sluzebnictvo spat, okamzite se mi vybavilo...:))))))

guy
06. 07. 2007
Dát tip
píšu nadávkuj proto, aby to tady průběžně pozvedávalo náladu :-)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...ja dal bych vice, avsak, jak vidis, Vella cetla, vcetla, a vursta si úpripalila....ach, ma mala...)))

guy
06. 07. 2007
Dát tip
o.k. - tak nám to příležitostně nadávkuj :-)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
----mam jich asi dvacet, neboj, zbytek te nemine:)))))))))))

guy
06. 07. 2007
Dát tip
dvojka mi sedla nejvíc *

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
cau, Sari a chlape muj.... Sari, kdy uz, promin, zase mi a nam napises nejakou sukavou erotickou basnicku...tak toto umios, ze clovek povokreje jak panvicka na varicku..?)))

***

Sarrah
05. 07. 2007
Dát tip
Jeny, to už si tu měl v minulosti, ne? :o) *** Zdá se mi to povědomé....zdar a sílu....

Winter
05. 07. 2007
Dát tip
Tohle je absolutní bomba! (nevím, jak to vyjádřit, aby to neznělo blbě)

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
...plne chapu, jak jen to jde, a to mi teda ver:))))...zabinec bez brcka neusmazis!!!:)

dadíková
05. 07. 2007
Dát tip
no to bude výborný, pokud nebude, nejsme na drámo zas až tak zvědaví, neboj... :)

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..ale jo, vono ze zacatku sileny, ale takovy dramo nebude...)))

dadíková
05. 07. 2007
Dát tip
a pozdravuje tě pupin - Dáša a moc....a drží palce...to víš..**

pozorovateI
05. 07. 2007
Dát tip
:))

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
hula!!!) )))

pozorovateI
05. 07. 2007
Dát tip
jasně, že zajdem.. stačí napsat:))

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..dekan...vpona uz bude schudnejsi...neska na ni nedelal sem Ransdorfa a rek ji pokrytecky teda, ze ma lepsi masli nez vcera...ma takovou sametku jen, ja ji rikal, pani doktorko, natupirovany, no dobry, ale proc mate tu velikanskou cervenou masli jako? To ze jsme na hematologii..? A vona uplne se na mne podivala pres brejle a rekla mi, "nononono"...a pak teda, vona prisna na mne musi bejt, ale vcera pustila mne domu, vona je jen takova vopusten, a taky je rada, kdyz ji clovek sametku pochvali, zejo:)))

Sarinka
05. 07. 2007
Dát tip
Máš skvelý zmysel pre humor, Honzyku :-)) najradšej by som ti poslala tipy tri, ak by to šlo. Jeden za tu blbůstku, ďalší za diskúsiu a ten najväčší za pristup k životu... Tak aspoň symbolicky *** A držím palce, nech s tou Dominou zatočíš a nech sa jej čím skôr zbavíš :)

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
...a ty nebud , pozo, smutznej, to ja poznam, mam tykadla takovy.

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
...priznavam bez muceni: ja poprve, kdyz sem tady videl dadika, a to vkladal, pamatuju si, Lampera, sem napsal, a byl tu podruhy "dadik - kultivovanej nick", a este jak je hodna a prakticka,,,jak jen dokaze toto? ja obdibvuji u lidi tyto vlastnosti, ale take snazim se byti zzzzpradetlivy!!:)))

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
jójo, sestricka tady to taky zika...vis...Domina sla na grilovany kuze, to mame vycihnuty...ahoj, Lukasi! Uz tesim se na tu horkou cokoladu,mjsime jit nekam, zejo...a budeme kecat jak Kopcem a vevercak--- a vubec v, ale nemuzu na vulgar úparty, prpotoze 14. a 16., tzo maj rozdeleny nepravidelne, du na kapaka, ale vidys, jak lepsuju se, ne..? dadiku, cau a diky, ty si moje holka taki, zejo? Uz lepe a odpo Domina rekbne vislkedki z Chomolki!--:)

pozorovateI
05. 07. 2007
Dát tip
vello, honzyk neni malej kluk

:))

salomesr
05. 07. 2007
Dát tip
ahoj, honzyku:)

zlyvkus
05. 07. 2007
Dát tip
ble no to je teda, ja som ešte taky vybľuty zo včerajška, že ako čitam čitam toto a som to normalne zobral važne...a potom mi pomaly začne dochadzať...ta diky hej a avi Alici musi byť

ty drž se Františku a schovávej morfium ....no nikdy nevíš kdy se nám bude hodit

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..jo, kucí...todle je Starprc, to je Blejlandoooo...ja sem este musel vstat, bych videl vas, :))DDD

krev
04. 07. 2007
Dát tip
vopatruj se jendo !!!

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
no tak cau, ja du a hezky piste...a nezapomente, ze laska nezwytezy vzdicki...))))))))))cau. honz-Ice.

Háber
04. 07. 2007
Dát tip
no dobree, v škole som sa vedel len ja dotknúť jazykom nosa... a všetci mi to závideli, že vraj vyjedám šušne:))) ALe nevyjedal som!!!

avox
04. 07. 2007
Dát tip
:-)) zdravím, zdravím, až do úplného uzdravení! :-))

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
..No, haber, todle reknu zejtra na vizite!!!)

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
... haber, neutazer, ve skole jen ja a Puksa, nejblbejsi ze tridy, sme umeli hejvat usima a delat kralika, to si vyprisuju!!!!!!!!!!DDDDDDD

Háber
04. 07. 2007
Dát tip
...jo a Lewis Carrol bol vraj pedofil, no keď som dnes videl fotku jeho Alice ako ju odfotil, keď mala 6 rokov, začínam o tom pochybovať, či to naozaj nie je pravda

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
..vsecko lepsi, nez nemocnice.... u mne: 1. doma 2. smetigro 3. bar, kde maj absint 4. v aute, kdyz rychle se jede 5. kdyz muzu trhat cizi hrusky''''§§§§§...a kldyz sem nemocnej, tak pekne si muzu posilat avii, komiu chci, treba i velky velle, vid, Vellino, hele, nedeles j se!!!))))

Háber
04. 07. 2007
Dát tip
to sa musíš smiať ušami!!! To nevieš???:)))

dadik
04. 07. 2007
Dát tip
Františku směj se to je Ok, ale za chvílu tě zaženu do postele, to jsme si nedomluvili teda... .)

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
Habere, ja nemohju se prilis smaty...mne brali vzorky z plic, svine, ale uz lepsi..:)))))-------ty mi davas!!)

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
..cau cau....este chvili s vami posedim, burta vopercu a lerhnu....bacha, Vella, mas ho spalenej....kolikrat ti mam rikat, ze si burta, svyhoi mas hlidat,,,??))))

Háber
04. 07. 2007
Dát tip
do ritkaloviec, terazky som cital diskusiu a zabudol som, co si napisal v diele, aha, kralicek, takze Ty tiez oslavujes Alicu v krajine zazrakov no ma dnes 145 rokov tak preto, chapem...:)))

Oldjerry
04. 07. 2007
Dát tip
Honzykovko - já tě velice tlustě zdravim a přeju, abys už byl zase normálka na place prudce zdravej a plnej dobrý mysli s platným nickem a smazanou nevůlí...

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
...se tes, Vella:))))))))))))..jiz citim chveni tveho chripi na dalku....:))))

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
hzele, Vella, ja ti vychytam blechy jednpou, to se teda tes...! Esi neuru, a jako ze ne, tak si te chytime s klukami od nas ze Zidovskejch peci, a pockej, pocklej!!!!!

Honzyk
04. 07. 2007
Dát tip
..cau, kamosi...hezky tu tancujte, jasny...? dadik vas uz naucil kroky, honzyk si de lehnout za chvilicku,, aby ho Domina nezpraskala zase zejtra...ta pozna vsecko....ale halt, na honzyka, jak vona rika, asi 48 let, drdol silenej a masle(!!!!)...:..a to se podrzte: "Jo, vy umelci a novinari, vy byste furt jen chteli(!!!), aby vam bylo dobre.... A BACHA : takovejch by bylo!!!!---))))....a zadny teda kamaracofty, ted na ni delam Ransforfa, takovou tu drzku na stranu, vona rika: Co to zase mate s usty, Frantisku?"....jsem ji rekl, ze me prijmeni , po otci, ktery tloukl mne, vyvolava u mne lehkou nevolnost"-...a ja ji rikam: delam na vas Ransdorfa!!!,,,,a VONA, A NEKECAM: No, ten, krava, to v tom Bruselu tou drzkou taky nevytrhne...a na mne: LEHNOUT!!!!! ..sestricky vas videly v recepci, kde mate ten mpobil? nemam" Hele, ze se mnou piudete na lekatrsky pokoj!!!!... TAL DAM, NO....MY TAM NESMIME NAHORE VYZUVANET, JASNY..:)))

dadik
04. 07. 2007
Dát tip

sidonia
04. 07. 2007
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru