Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

těsto

07. 07. 2007
14
17
1570

pod utěrkou těsto na lívance

kyne

snad budou do oběda

nahlédne do spíže

když bude třeba

pomyslí si

nasbírám hlemýždě

 

uhladí si květy k bokům

pohyb mimoděčný z hodin tance

než se zaoblily

pro ty mé dva usmrkance


s úsměvem složí ruce v klíně

život se zakulatil

pohyb mimoděčný odněkud zdaleka


jestli přijde 

na večer přežehlím si ty modré šaty

jsem v nich jak zakletá

pomyslí si

a pak ještě

s mimoděčným pohledem dovnitř mísy

že někdy se člověk načeká


17 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
***!

Do začátku s'mě docela rozesmála... sbírání hlemýžďů jsme skutečně jednou takhle ze zoufalství zkusili - na rozkaz starší generace ovšem (co počít s exotickým apetýtem, když křepelčí vajíčka eště ve výkladu neměli), a to šustění v kyblíku by se docela dobře mohlo promítnout do nejbližší noční můry. to že jsem potom strávila pět let coby vegetariánka budiž na revanš. ;) K básni: "uhladí si květy k bokům" - krásné, metaforické "život se zakulatil" - to co cítím z celé básně, klid, spočinutí (lehká obezita rozhodně dovolena :) "jestli přijde" a celé dál - na poprvé konejšivé, na podruhé jsem začala váhat kdo vlastně přijde, na potřetí mi začalo cosi smrdět z kuchyně. sakra. (dneska taky peču :) Tak asi tak za osm a něco málo.

NePoe_ta
12. 07. 2007
Dát tip
Chlapi v hospodě povídali; představa sladkosti co je mlaskat nutí, když vidí hrušku jako k zakousnutí. :)

Dáša
10. 07. 2007
Dát tip
juj, ta je krásnáááá! moc a moc a moc... květy k bokům ... pro ty mé dva usmrkance ... nááádhera ...a ty veršíky tam pásnou jak ulitý ...

guy
09. 07. 2007
Dát tip
jo *

satannáš
08. 07. 2007
Dát tip
příjemná T

Rabb
08. 07. 2007
Dát tip
*

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
.......ani nemukam...Butch:)))) ***

dadíková
08. 07. 2007
Dát tip
aha...dobře.:)

krásná*

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
dadi - záměr jsem postřehla... stejně mi to vadí - dyž si nějaký slovo řeknu víckrát, stane se že pro mne ztratí smysl nebo mi začne připadat moc divný... no a stalo se aj tu :o)

Oldjerry
08. 07. 2007
Dát tip
Ta je prima, mámo ! To je poezie jaké rozumím a kterou mám rád. Lidská, vlastně obyčejná a sakra dobře napsaná. A co teď? Holčička ?

ouha, netušila jsem, že by to mohlo být tak nesrozumitelné... ano, "mimoděčný" je tam 3x a není to proto, že by mi došla slovní zásoba:) Rozhodne díky za názory a tipnutí! a ještě pro jamese: snad jsi to s tou paralelou myslel ironicky.

dadíková
08. 07. 2007
Dát tip
mimoděčný bude záměr ale....:) fajn*

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
mimoděčný je tam 3x a mně to vadí dost... jinak líbí, je to plynule ženské *

IVO
07. 07. 2007
Dát tip
Co dodat? To je na T* bez přívlastku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru