Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z dní plných ciest

08. 07. 2007
5
16
1937
Autor
lukášj

Z dní plných ciest

 

po večeroch

popíjam s mojou

budúcou ženou

dňom plávame

hlbokou vodu

brodíme sa potôčikmi

dýchame riedky vzduch

medzi roztrúsenými skalami

 

milujeme sa v unavených večeroch

 

nové horské boty

sa jej šmýkajú

na vlhkých skalách

 

dám jej pusu na líce

keď nevládze do strmého kopca

a aj pár kecov o pevných stehnách –

kalerábov ako vraví

 

v zelenom ponči

v trojhodinovom daždi

vyzerá fakt dobre

 


16 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
Fajné***

zlyvkus
08. 07. 2007
Dát tip
mne sa to dobre citalo, to znamena tip:)

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
...a horici slehacka!!!))))))))

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
ja teze, martinez a necicko pro naseho dzusaka milyho: visd, ja jsem byl tady naproti v hospe, tam klavir, a mne nekdy premluvej, pac zpivam, no ale musej do mne narvat par panaku ...a ja netusilm jaky budou este ty testy, no, a bavcha, voni vedej, mrchy, ze ja miluju zmrzku, nic jinyho sladkyho do mne nedostanes...tak dycky dali pohar...na to trichu slehacky, a ja vyzah po poeti kouskach desitky SVIJANY vosum absintu...mne se tak libilo, jak to horelo...!!!)))No a pak mi volali z ty nemky, a ja, nastesti, pac s hlasivkama uz neumim pracovat, jen sipal, takze mysleli, ze JEN hlas... vivat nase zdravotnictvi, absint a sanson!!!)))

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
no právě že je, Honzyku... a zdravím tě :o)

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
ja myslel, ze kalerab je kedlubna, zelenina teda...ta zelena:)))))))) ...text lukase hladivy, moc preju mu to....velka, verlka pohoda z toho de, mozna proto jiskerka tam zapadla hluboko moc..:))

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
hej - vďaka :o) už to máš u sebe... fajo - já ráda :o)

fajo
08. 07. 2007
Dát tip
boty..? inak také príjemne oddychové dielko..) ďak,marti;-)

Sarinka
08. 07. 2007
Dát tip
tiež ďakjem...Toto spojenie som ešte nepočula :-)

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
ááá, díky!!! juyce, james juyce mě zachránil! dáš si martini s vodkou nebo radši ten absint? Sarinka, koncovky sú mi jasné - ja len či to nie je preklep dáky... ;o)

Sarinka
08. 07. 2007
Dát tip
Marti, podľa koncovky kalerábov skôr ide o tie kecy.

Skafararix
08. 07. 2007
Dát tip
Fajn...lahka a udaca priamo. Zaujala...z poslednych tvojich urcite najlepsia kamarat:). Najma "moja buduca zena" ma dostalo...tolko viery hahaha.

martinez
08. 07. 2007
Dát tip
je to milý a příjemný... jen nechápu tu koncovku -ov a aj pár kecov o pevných stehnách – kalerábov ako kecov kalerábov nebo stehnách kaleráboch? občas o tu jazykovou bariéru škobrtnu... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru