Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konce prej bývaj ubrečený...

10. 07. 2007
1
8
1653
Autor
hašigora

...já nepustila z pod víčka jedinou kapku...

        Asi jsem statečná nebo co to je...nikdy jsem neplakala.

                                       Ani když jsem si tenkrát zarazila tuhu z tužky do ruky...a vyndavali mi ji sichrhajskou...

            Ani když jsem si rozsekla čelo a měla jsem děsnej strach, že mi ho budou šít...šili mi ho....ale já neřvala....

                    Ani když mě přepad úchylák....neplakala jsem ale zvracela...psychicky jsem zvracela ještě dva roky... akorát..

 Akorát tenkrát, když mě máma zradila...říkala, že jsem její a že mě nikomu nedá...a potom přišel on a a zničil mi duši...a mozek....bil mě...                     ...zničil mě...
                ...a já poprvé plakala...ne bolestí...ne lítostí...plakala jsem bezmocí....a moje matka stála ve dveřích a dívala se....teď vím, proč se nedokázala odlepit od těch futer, ale měla to dokázat...měla to dokázat kvůli mě! Já byla její dcera a ona mě měla chránit, ale místo toho mě vystrčila z pod křídel na mráz, kde stál on a šklebil se na mě s holí v ruce...    
                            ...ale já se nedala....nešla jsem k psychologovi, nezhroutila jsem se...a vím, že teď může přijít cokoli a já budu

                                                                                                                                                                                                                    připravená...


       

  děkuju tomu zasranýmu zmrdovi, že mě připravil na život a děkuji své matce, že mu v tom                                                                                                                                                     pomohla...a taky děkuji svému mozku a duši, že to všechno zvládli...:o)


8 názorů

Jakubisko
13. 01. 2009
Dát tip
:( ty víš... * * *

Ay´Le
11. 07. 2007
Dát tip
asi jako rabb..si neumim predstavit co bys musela bejt abys z toho byla pripravena spis nez zhroucena troska;)

Daly
11. 07. 2007
Dát tip
*zrada:)

Daly
11. 07. 2007
Dát tip
jj, zrady rodičů je nelepší škola života.. ale ten začátek se mi moc nelíbí..

hašigora
11. 07. 2007
Dát tip
rabbe...dik...a deset, deset....o)

Rabb
11. 07. 2007
Dát tip
kurňa, hašiš, to bych chtěl vidět, jak by tě takovej zážitek připravil do života.. to by tě spíš tak psychicky zničilo, že bys pro obyč svět nebyla použitelná.. ..s takovýma mindrákama, že bys k sobě žádnýho chlapa už nepustila a z matky by se stala bestie, která se vyprdla na svou malou holčičku.. tím pádem bys ztratila důvěru v autority, kterými matky určitě, alespoň teda v prvních fázích života, jsou.. ..ještě jsi měla napsat, kolik té holčině v dílku bylo let.. pro představu.. je něco jinýho, když se to stane osmileté dívence nebo dvacítce, že..

hašigora
10. 07. 2007
Dát tip
kuju...vole:o)

Pipka
10. 07. 2007
Dát tip
Kéž by matky byly matky.....a jejich děti směly plakat v jejich náručích.... Napsala jsi to...tak jak to napsal život...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru