Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní toulání...

15. 07. 2007
9
14
1669
Autor
Yentl

Z cesty k... kolem... po nejvyšších španělských vrcholcích.

Tak veliké akáty

podél francouzské dálnice.

***

Krávy se pasou -

jakoby tam naše stany

vůbec nestály.

***

Nevnímá mě.

V klidu dál otrhává

lístky máty.

***

Cinkot cepínů -

ledovec na hoře se

ani nepohne.

***

Víno se vaří -

kus skořice naráží

do stěny ešusu.

***

Zase večer -

vodu v hrnku barví

lístky máty.

 


14 názorů

Amálka
25. 08. 2008
Dát tip
pěkné, horalsky poetické, řekla bych yentlovské ;-)*

Zvrhlík
22. 02. 2008
Dát tip
děsně se mi líbí sousloví: cinkot cepínů

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
já se v haiku nevyznám.. ale navodilo asi, co mělo.. a skořice.. a máta.. !

Tajuplná
16. 07. 2007
Dát tip
vystizne , pravdive a ohromujici....byla jsem u toho a musim rict, ze me to opet vratilo do mist, ze kterych jsem se nerada vracela...ta mata je uzasna a na Perdido se taky neda zapomenout :-)...davam tip ....

Paulart
16. 07. 2007
Dát tip
Výborně! Dávám ti veliký tip! Nejvíc se mi líbí "Krávy se pasou", "Cinkot cepínů" a "Víno se vaří". Cesta tě osvobodila k vynikajícím dílkům.

Yentl
16. 07. 2007
Dát tip
Jo ach tak :o), tož děkuji za "překlad", úplně se stydím, že plavu v tak blízkém jazyce. Skalnímu lezení se nevěnuju, ale se sedákem a helmou se kamarádím, takže ferátky klidně jo :o). Ale teď ve Španělsku jsme chodili přechody, se stanem a jídlem na několik dní na zádech se moc lézt nedá (byť teda lana jsme taky potkali).

Dero
16. 07. 2007
Dát tip
Poslední dva texty jsou zároveň dobrými haiku. * Zbylé miniaturky voní Hispánií, Francií, jedna dokonce Alpami! Úsměv.

Yentl
16. 07. 2007
Dát tip
Ležím? Teď nebo když jsem hleděla na ty akáty? To jsem pololežela a poloseděla, prostě se kroutila za okýnkem v autě :o). A těch akátů tam bylo strašně moc, pořád nekončily... a já poprvé v životě viděla, že to může být tak vzrostlý a honosný strom.

.dunaj.
15. 07. 2007
Dát tip
to prve ma oslovilo - lezies ci to len tak?

Yentl
15. 07. 2007
Dát tip
Děkuji. Také mám Španělsko ráda, zdá se mi postižitelné, stále jen ochutnávám. Dnes jsem se vrátila domů, vybaluji... a myslím na to, že bych ráda zase balila.

martinez
15. 07. 2007
Dát tip
ledovec osvěžil, víno se skořicí a máta zavoněly... španělsko miluju - za náladu *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru