Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uchem jehly

17. 07. 2007
8
15
1904
Autor
Idefix
Uchem jehly naslouchám
šelestu rtů,
kapce stékající po zdi,
šustění šatů,
růstu trávy.


Uchem jehly
vstupuji do ticha...

15 názorů

Montrealer
19. 10. 2007
Dát tip
uchem jehly se marně snažím už hodinu prostrčit nit. slyším blbě, vidím blbě, blbě mi to i myslí, a v sobotu mám jet na propustku. bojím se už od středy lidí v autobuse a v metru, že mě budou pozorovat, že budu svým ošuntělým oblečením nápadnej, že budu z těch lidí nervózní, a že se budu muset z už Kobylis vrátit do léčebny, že až na Pankrác vůbec nedojedu.

Idefix
18. 10. 2007
Dát tip
:-)))

Montrealer
18. 10. 2007
Dát tip
čo hovorítě ? ja vás něpočujem ! nie uchom ihly, ale naslúchadlom značky Widex vstupujem do sveta tých, všetko slyšiacich čudákov...:o)

Idefix
21. 08. 2007
Dát tip
Díky !

Yentl
17. 07. 2007
Dát tip
Krásné *

Markel
17. 07. 2007
Dát tip
jemné, naslouchací - T

Baziliška
17. 07. 2007
Dát tip
u nás ve městě je na mostě ucho jehly, kterým se za nocích při návratu z tahu protahují studenti...takový skoro iniciační obřad:))

Idefix
17. 07. 2007
Dát tip
Jiná slova v češtině jsou také stále stejná, jenom se kombinují. Myslím že je to báseň,kterou nikdo nenapsal,takže originální je. Ale díky.

konec je úžasnej, ale líbí se mi /možná díky tomu konci/ celá *

Hezký závěr,ale možná bych v první fázi básně hledal lepší výrazy..myslím,že se určitě nějaké najdou..

Berušidlo
17. 07. 2007
Dát tip
Krásné, co dodat ... tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru