Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

druhý poločas

17. 07. 2007
7
13
2677
Autor
ruprecht

 

druhý poločas


svatý Petr

natahuje sítě

do kterých vstřelím

svůj poslední

gól


13 názorů

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
dobryyy i kdyz na takovy reci.. dycky casu dosti:)

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
nonono....krysa stredniho veku...?Ja vim, von i patron rybaru, mozna tedy i siti...../veskerych/--- ale i tak:))*

avox
21. 07. 2007
Dát tip
ůůůůůů tak to je tedy optimismus! Co řekneš za 20 let?

Marcela.K.
18. 07. 2007
Dát tip
...a blbý řeči jsem ti napsala raději do vzkazů :-)...abych ti to tu náhodou nezkazila...

Marcela.K.
18. 07. 2007
Dát tip
Budeme... Až budem sedět na obláčku ty s gejšou a já s ginem budu ti pinkat hvězdy dlaní nalévat čistým vínem Budu ti šimrat tvoje ego tulit se jako kočka když budeš chtít tak posedíme a svatej Petr počká Dáš mi ten šátek co ti sluší a já ti věnuji své uši... Budeme spolu na obláčku beránci budou kolem nás smích cinkat bude z nebe na Zem na všechno budeme mít čas na pohlazení které hřeje na zavináče který značí že zachumlals´mě do naděje no a pro dnes ...ti to snad stačí...23.4.2007 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ A teď si to klidně smaž... reprízo :-) Pošlu ti pohled z Kroměříže :-))

ruprecht
18. 07. 2007
Dát tip
Jaruš, jsou prázdniny... reprízuju... :-)))

Marcela.K.
17. 07. 2007
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru