Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na balkóně

19. 07. 2007
3
24
3518

Kvečeru oblohu halí červené paprsky odcházejícího slunce...

Poslouchám hvízdající vlaštovky,
a přitom hlavu skláním
k zemi,
tam,kde zas lidé švitoří.
Letní vzduch,prosycen silnou touhou
"žít naplno" a jiná hesla,
kde dole platí,
černé ocasy
zlehounka
oblohu křižují.
Dnešní stav,
aktuální názor,
mlčení - tupých hlav.

Vše se jen tak nezmění

Raději obracím /hlavu svou/
k nebi

24 názorů

U našeho paneláku lítaj jenom vlaštovky...

Baziliška
20. 07. 2007
Dát tip
/s výhradami/* a rorýsi, ne vlaštovky, sakra...:)

Rabb
20. 07. 2007
Dát tip
no je.. :-)

Dobrý no :-) (a není to snad pravda?)

Rabb
19. 07. 2007
Dát tip
modré nebe uklidňuje.. je takový... modrý.. :-)

Lady_clash
19. 07. 2007
Dát tip
řekla bych, že docela dobrá volba :)

Lady_clash
19. 07. 2007
Dát tip
řekla bych, že docela dobrá volba :) a tip*

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
..takto o sobe mluvis od svych peti let,Thalco, kdy nas rodice sobe prislibili...ach, kdy tohle skonci??? ..pritom vonis jak kvet sakury, kdyz se teda povede, zejo:))))

Nevím,esi jsou to opotřebované motivy,napsal sem to během chvíle přesně tak,jak jsem cítil..Každý to jistě bude vnímat jinak,ěnkdo jako krčmovou politiku,někdo jako něco jiného..každopádně děkuji za názor..

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
o, diky, medvidku muj animovany...jen skotac si, skotac, dokud paska nepretrhne se:))))))))

:D dobré..jinak ta panková je taky zajímavá..

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
mNě se libi, ma lepa Thalco...a nezapomen, vecer jedeme k hrabeti Johanessovi na party...saty mas dole v hale...pro tentoktrat zvolil ten nesika Laffita rudej samet.....se mi este zaparis....)))) Tvuj knize honzyk:)))

aha,tak to rozhodně kouknu;)

To mě těší..

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
..ve mne ne...ja tu mam punkovou basnicku pod nickem joňok...mrkni, esi chces...prej jedina na pismoni, no nevim:)))))))

:-) Já nejsem takovej radikál,radši mám ty mírové cesty - punk is dead,aspoň ve mně.

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
.. ja vim, ze "tupe hlavy"...ale ja bych, a to je ten rozdil, na ne hodil cihlu radsi, nez svou sisatou to hlavu, nyni vlasatou az beda, k nebi obracel....este by si nahore mysleli, ze jim nabizim kvalitku na paruky:::)))

Už sem trochu na tvůj popud upravil prolog,už to vypadá lépe..

díky moc za názor,ta něha je tam jen tak naoko,jsou v tom uplně jiné věci taky..ale díky

Honzyk
19. 07. 2007
Dát tip
...tu nehu ti nikdo nesmi vzit...nikdo... pro mne vsak "prenezneno"....a "Kveceru" hodil bych dohr. mozn.(?(... cau...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru