Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

povzdech

20. 07. 2007
9
11
2792
Autor
ruprecht

 

povzdech


stěží mi pomůže

když do basy

budeš denně

posílat

houslové

klíče


11 názorů


Je i basový, ne? ;)

to je pěkně vypilované :o)***

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
mila hricka:) takovy ja rada.)

Marcela.K.
22. 07. 2007
Dát tip
*

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
.......tady prepad mne vyjemnely smich....takovej ten vnitrni, jen tvuj.... ....navic to, co jsem napsal, myslim, ve mne vyvolal ten silenej nedostatek soukromi v podobnejch zarizenich..musi bejt sileny..... ja bydlel na koleji jen dva roky, nez jsem cos sehnal, a silenost, byt kluky mel jsem rad a spolecny trhani vyvesnich stitu CHOMUTOV 126 km a zvoneni na zvonky ve vilach.... . jedny ze vzpominek nejkrasnejsich, pominu-li prednasky myho milacka Milanka Machovce, to fakt byla, nekecam, laska...von teda ma syna, (mel), ale , no nic, zase jsem se rozpovidal, vis, ja byl minulej tejden s tou krvi na tech kapackach, a tam teda taky huba jela mi, ale pak dali mi, jak tomu rikaj, "kladivo", tu posledni kapacku, po ktery s napetim personal nemocnice vcetne vratnyho (nyni recepcniho) ceka, zda jedinec "ozije", a nemluvil jsem od nedele rano, kdy mne "napichli" az do pondelka vecer....no, pak jsem si to sice vynahradil, ale porad jistej deficit tam je,dnesni ranni unos do Varvazova rano se nepoved (a vozem!!!:))...tak to mj. vodsiras ty, ale snad ti to neva, a nakonec, vdyt ani cisti nemusis, ze ano?:)))---no, tak ja du zase vocumovat dalsi z tvych minimalistickych zazraku, ale musim rict jedno: PROC K TOBE LIDI TAK MALOU LEZOU, HERGOT???:) nechapu uz zas........

avox
21. 07. 2007
Dát tip
pošlu ti klíč basový, nikdo se to nedoví, zkrátka jeden klíček F svobodně zazní tvůj zpěv... :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru