Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Lauru

Výběr: salomesr, Zuzulinka, jt, domin.go, sidonia, Print
21. 07. 2007
39
73
6114
Autor
Pablo_honey

Miss u

na Karláku

kapky vodotrysku měří

co na dálku zůstalo

ze včerejší noci

a kdo nám dospí nový den

když ve stejnou chvíli

každému jinak další večer

městem se prochází


Lauro, mívám tě pod jazykem


mívám tě za žebry

deset tisíc slov hluboko

a malý vesmír z já a ty

tolik kdyby

co nemělo kam

odletět


73 názorů

Anetté
31. 08. 2008
Dát tip
Přesný.) Nešlo by to líp***

Print
08. 10. 2007
Dát tip
Beze slov...

gemina
22. 09. 2007
Dát tip
pořád stejně dobrej

Danilo
31. 08. 2007
Dát tip
*.... hned jsem si představila, že to někdo říká mně.. krásný.

MilanH
31. 08. 2007
Dát tip
***

Pablo_honey
08. 08. 2007
Dát tip
pěkně pilar:) to přece bejvá, když tě někdo tak trošku vykolejí. moc se to pak nezdá:)

Pilar
08. 08. 2007
Dát tip
není to ani tvoje typicky drsné ani tvoje Beránčí.je to mimo a nezapadá a moc se mi to nezdá.

tentokrát jen prošla kolem mě, zas sem černá ovce :)

katka77
03. 08. 2007
Dát tip
jo *

mívám tě za žebry deset tisíc slov hluboko :-)

deckart
27. 07. 2007
Dát tip
Docela hezký, teda mě se to líbilo. Sice mi nevyhrkly slzy jako Maracaibo, ale i tak se mi to líbilo.

Pablo_honey
27. 07. 2007
Dát tip
dík no:)

Natasha_
27. 07. 2007
Dát tip
V tom ke kýči svádějícím žánru vyznání se Ti povedlo z toho docela pěkně vybruslit :)

Pablo_honey
26. 07. 2007
Dát tip
Nice. But I met Laura when I was working for the United Nations in Vienna. We shared the same Wombats hostel. Actually I don't like Laura Dern at all:)

Pablo_honey
26. 07. 2007
Dát tip
actually, Laura is from California

Damien
26. 07. 2007
Dát tip
tak tady jsem už byl a řek, nebudu se vopakovat, bylo by to průhledný

Pablo_honey
26. 07. 2007
Dát tip
don't understand. that's you, laura? or what?

Pablo_honey
24. 07. 2007
Dát tip
SOS -> přesně:) byl to úžasnej večer. Fronta-> díky za tuhle i další kritiky. theuška, craerassy, wooxy, dadíková -> díky.

Craerassy
24. 07. 2007
Dát tip
pro mě až ta druhá sloka..ta se dotýká, v té první mi chybí ty moje slavný obrázky:-)

Theuška
24. 07. 2007
Dát tip
Taky mne chytla... Jako vsechny holky :)*

Na náměstí Ka-Ka-Ka-Kárlovjé-yeah-yeah-yeah /vz/ ..no, chtěla jsem říct, že je štěstí, žes tam nedostal šutrem po hlavjé-yeah-yeah-yeah :o)

wooxy
23. 07. 2007
Dát tip
a kdo nám dospí nový den když ve stejnou chvíli každému jinak další večer městem se prochází jinak je to pro mě moc milostný asi (jakože na to zrovna nemám náladu, ale dobrý)

dadíková
22. 07. 2007
Dát tip
*

Pablo_honey
22. 07. 2007
Dát tip
ted uz to chapu. preju hodne sil:)

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
...ja nevim, ale mozna nechapes, protoze ctes jen sam sebe...ja jen s tebou o svou radost chtel jsem se podelit....(i z virtualu se da vycist dost)...ale, jak jsem rek: nic.... mej se honzyk..

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
..no, ja byl prave na Karlaku minulej vikend na kapackach a zadarilo se, jakomzazrakem, a tak za sidky "lidsky" pripsal jsem, co pripsal..:)----ale to nic.

Pablo_honey
22. 07. 2007
Dát tip
honzyk, nechápu, cos napsal.

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
cetls, co napsal jsem ti..? Dyk to je jako z nejaky pohadky!!))

Pablo_honey
22. 07. 2007
Dát tip
dík všem, obvzláště Seniorovi, že ocenil onu upachtěnou kancelářskou poetiku, která mě tak fascinuje.

Friday
22. 07. 2007
Dát tip
malý vesmír z já a ty pablo dobrý. ale tenhle verš...

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
mandar... jak se ti libej novy? naposlouchat treba, co... neni na obstacle 1 a 2... ale tohle taky pude:)))

G_B_Show
22. 07. 2007
Dát tip
prepare for new battle!


Mandarínek
21. 07. 2007
Dát tip
Hodně dobrý, zněj mi k tomu Pioneer to the falls..a rozumněj si..

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
...A SI predstav, ze ja lezel na Karlaku....!!!)))))))))))))))

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
...se jak blb radim za sidulku, jo, cejtis, a to je moc dobre, moc.......pro mne, sobecky muzu napsat, ale co: ja utek hrobnikovi udajne z lopaty, na kapackach minulej tejden tri dny, ale uz OK...jsem prej zvire nebo pohadkova bytost...sidka napsala OK.....dik honzyk...:))

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
odrovnavajici lidskost

eulálie
21. 07. 2007
Dát tip
asi jsem neodhalila ten klenot, který tam vidí ti ostatní.. ale ničím se mi nezahryzla do krku jakoby proplula, snad i příjemně, ale zase ticho. žádná chuť ty jo nu což snad jindy

SENIOR
21. 07. 2007
Dát tip
*taky = tady. Snažím se dávat na chybičky už pozor.

SENIOR
21. 07. 2007
Dát tip
Tato kancelářskošedivostní poetika není mou osobou zrovna uznavána, obrazno chabé spíše přemyšleným přemýšlením vypachtěné na světelno boží, stejného upachtěnobrazství vyžaduvné od čtenářstva. Hrubozrné násilí místo talentovaného rozletiva nebude mou redaktorskou osobou příliš tolerováno a od části redakce upuštěnské zde svého lacinného rádobyzlatého výběru se je mnou průrazně distancováno. To už by snad měl dostat raději i ten dero za poslední povídku (3+) Taky 4.

jt
21. 07. 2007
Dát tip
jirka> je to škoda, ale - těžko říct, co bude za měsíc, co s Tebou udělaj britové, co bude za rok .. upínám se k tomu asi tam .. ;-) a btw - tohle neni špatná cesta .. *

nemam rad ked niekto hovori o upadku vacsiny - casto to znamena upadok jeho vlastny:)

Zas tak hluboko nekleslo To řemeslo. Ale zlatej výběr? Když jsem před časem napsal, že Písmák je TV NOVA českých literárních serverů, tak jsem tu byl za idiota. Asi budu i dál, ale tohle mě v tom utvrzuje. Básnička pěkná, ale nikoliv mimořádná. HOWGH A ještě si s klidem tipnu Nezlatě. UT

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
nebo nemám... já si to asi spletla.. :-)

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
Norsko, to, že se mi to nelíbí, je důkaz úpadku- nebo to, že se to líbí těm ostatním? :-) A hele, klíč pod rohožkou- ten mám, tuším, v oblíbených...

důkaz úpadku Písmáka a celé jeho slavné redakce nic proti Tobě, Pablo :-) Tvé Norsko

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
domi, hele, to znám.... :-))) Ještě mám taky pár starejch oblíbenejch, co jsem nedala- a chystám se..... :-) Tak přesně to je na věc do Výběru- když Tě něco tak moc chytne a nepustí- tak se nekroť, jen tam dávej fakt věci, u kterejch se zastavuje dech- a odnesou Tě někam jinam.. a tak.. Jo, Pablo, to bude ono asi!!!! :-) Není to spontánní- a takový moc obrazy k přemejšlení.... nebo tak..... to mě nechytá..... :-) jt: hele, já se nezastávám- jen konstatuju fakta.. :-)

Pablo_honey
21. 07. 2007
Dát tip
díky všem. laura si zlatej zaslouží. honzo, možná je to trochu komplikovaný, ale včera jsem seděl před tou "fontánou" na Karlově náměstí a ten začátek se nabídl úplně sám. a zbytek je výsledek toho, že už neumím psát moc spontánně. je to loudavý,ale víc sem nad tím přemýšlel. nad slovama. verbální masturbace v té staré ukecané podobě už sou asi fakt pryč:)

domin.go
21. 07. 2007
Dát tip
milly: no to je fakt budu se krotit tak na začátku sem prolez seznam oblíbenejch....takže tak 8-10 véček sou víceméně starší věci,který by,podle mýho,neměly zapadnout....:))

jt
21. 07. 2007
Dát tip
milly> nezastávej se ho .. ;-) domin.go> fajn fajn fajn .. :-)

domin.go
21. 07. 2007
Dát tip
nenaváděj:)) jo...bolí to a zároveň...a kdo nám dospí nový den...je to silný v tom jaká je to výpověď...a zároveň je to napsaný skoro profesionálně,není tam jediný zbytečný slovo...a dohromady to dává neuvěřitelně dobrej text,kterej vcucne a nepustí...a po dočtení dvacet vteřin zírání na monitor s otevřenou pusou...asi tak a šup s tím do goldu avi:)

Milly
21. 07. 2007
Dát tip
Tohle je trochu mně neznámý jazyk... ne ten, co by mluvil přímo ke mně. Aspoň teď. jt: ale domi. dává Výběry skoro denně... mi přijde- se koukni do seznamu... .-)

jt
21. 07. 2007
Dát tip
domin.go> a můžeš i Véčka - občas si vzpomeň .. ;-)

jt
21. 07. 2007
Dát tip
myslím, že by to mohlo bejt napsaný čtivějc - ale - tim, jak je to podivně formulovaný to zase aspoň brání takovýmu tomu zhltnutí - neni to žádnej hambáč ale pořádná večeře při svíčkách kámo - skvělá atmosféra - člověk by dal jen Véčko a Téčko a šel pryč, aby nerušil a .. časem se ještě párkrát vrátil .. moc dobrá ..

Zuzulinka
21. 07. 2007
Dát tip
velmi ta přímomluva dotýkavá, ačkoli Laurou mě nikdo nezve*

ano

ruprecht
21. 07. 2007
Dát tip
světýlko v tunelu grafomanství... :-) *

domin.go
21. 07. 2007
Dát tip
si skvělej nevim co k tomu víc...nějakou hlubší kritiku...je to moc krásný

Pablo_honey
21. 07. 2007
Dát tip
moc pekna reakce, drakokote:) díky taky vsem ostatnim!

Drakokot
21. 07. 2007
Dát tip
jemný, čistý... ale zároveň to není ta co ve mně zůstane, protože atmosféru dost výrazně určuje prolog, to mě mrzí, pak nic jako rytmus, nějakej obrat, nic ve mně nezůstává, jen jak to hezky přechází z řádku na řádek, pro ni zasvěcenej text, pro mě nakonec jen takovej letmej dotyk ničeho zásadního...

u2 sou má srdeční záležitost a dílko je krásný *

maracaibo
21. 07. 2007
Dát tip
Pablo, to je úžasná básnička! Skoro mi slzy vyhrkly z očí... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru