Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zaživa stažen

21. 07. 2007
10
18
3256
Autor
ruprecht

 

zaživa stažen


úplňkem rtů
mi vyhrnuješ kůži
až do sedmého nebe

18 názorů

Radši jdu pryč, se tě bojím!

Teda, to je síla! By mě zajímalo, co máš v té chvíli jazyku :)))

vedlo mě to k úvaze: zaživa sta žen, a zamrtva kolik?...to jen abych odlehčil to erotické dusno :o) líbí...

Fart
23. 07. 2007
Dát tip
ježíš ... snad nezhřešíš ... (*) .. když nabídneš jí žluči číš ... *- .. a do dna .. yeah .. ;-)) sorrah nominah ... butyl- allah ..

Fart
23. 07. 2007
Dát tip
tak jo ..

Fart
23. 07. 2007
Dát tip
ježíš ... snad nezhřešíš ... (*) .. když nabídneš jí žluči číš ... *- .. a do dna .. yeah .. ;-)) sorrah nominah ... butyl- allah ..

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
tak ja se teda koukam.. a nestacim se divit:) skvely tohleto

Marcela.K.
22. 07. 2007
Dát tip
*

jt
21. 07. 2007
Dát tip
yeah .. ;-)) TIP

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
..jo, a FORMALNE snad az dokonaly, jak to slovo nesnasim, podobne jako fer(!!!(-------

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
...slim, ze vod kazdyho skoro, ale pokud narazis na mou az prehnanou cistotnost (cistim si zuby i po vobede v hospe, se mi smejou)...a ted premejslim, ze ty dredy pudou do prdele, vono vypada super, ale meje se blbe....a lezi na nicjh silene...zase byl teda napad, ale ja mel uz vlůasu moc, a kamoska ptremluvila, jenze to mne delali tady u nas v Bomtonu(ucej se u L´Oreal)...tak , no nic, co to tady kecam??)---- fakt dobry...! A neni jen moment...zejo....pro mne takto treba, ja mam rad podobny veci, protoze uplnek rtu...a tak a pak si treba muzu predstavit, jak rano vstanou a tak...:)))

ruprecht
21. 07. 2007
Dát tip
od tebe potěší... :-)

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
btw to "sedmy nebe", jak casto lidi pouzivaj, tady sedi uzasne....!!!!:)

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
...jak to, ze takova nadhera predkozkova to unikla oku memu...? Dilo sic nijak avantgardni, avsak mile a smyslne , az mokre minimalisticke....no krasa! Imaginaros vyberos od redaktora na dlazbe upiciho!!! *********************** ty voe, fakt super!!!!!!.............

Adri
21. 07. 2007
Dát tip
krásné je to, stručné a při tom rozsáhlé :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru