Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sem tam se odvážím

25. 07. 2007
9
18
2590
Autor
darksky
Mám rád osahané knížky, pravdu ostrou jako žiletka, zelené oči, líbání na krk a pruhované košile. Sem tam se odvážím mít rád i tebe. Třeba když ti marmeláda z koblihy vyteče na nové triko a ty konečně spadneš ke mně dolů, vztekáš se a roztomile sprostě nadáváš, všechna ta eR, Ká, Č ti drnčí v krku, až je to skoro k smíchu, ale nesměju se a radši ti ho sundám, pod nějakou hloupou záminkou samozřejmě, stáhnu ti ho přes hlavu a hodím někam pryč a ty pod ním nemáš nic nic nic nic nic nic a v hlavě mám najednou taky nic nic nic a prázdno. Slova nějak vyschla už v krku a hodinky z nočního stolku v podstatě křičí. Dusno! Mezi těla, rty i ruce snaží se vklínit, ledabyle, pokus o vzduchoprázdno. Jsi jen ty, černobílá, vlnící se skoro-šachovnice, stále se opaluješ s horním dílem a já medvědí hora plná instinktů. Kdo uteče, vyhraje. Ty jsi, ale zdá se, kapitulovala už před bojem. Sem tam se odvážím mít tě i trochu rád.

18 názorů

darksky
21. 09. 2010
Dát tip
je dobře když se "příběh" dokáže prokousat časem a vždy něco říct. máš nějaký smutno či jsi měla nějaké procitnutí? :D

Milly
16. 09. 2010
Dát tip
Darksky......? :-) Mám dojem, že teď ji chápu (asi zase) víc, než posledně....... (Sem tam se odvážím mít tě i trochu rád.)

Milly
27. 04. 2009
Dát tip
Že jsem sem třeba klikla, neznamená, že jsem to tu četla. .-) Rádo se stalo.

darksky
27. 04. 2009
Dát tip
milly diky jsem myslel ze uz jsi to cetla :)

Milly
26. 04. 2009
Dát tip
Mě to ba. .-) Barevný a logický obrázky.. "Sem tam se odvážím mít Tě i trochu rád." -t-

darksky
02. 08. 2007
Dát tip
rimmere tva navsteva a tip me opravdu tesi :) diky

Rimmer
01. 08. 2007
Dát tip
Uf. Nestojíš o hlubší kritiku. Líbí se mi to, *TIP* :) Ale opálené díly se mi nelíbí. Ani horní, ani dolní.

Natasha_
27. 07. 2007
Dát tip
Já jsem čtenář - mně je jedno, jak to souvisí s realitou. A ten text je prostě jen tak nahozený sled situací, což mě neba.

darksky
27. 07. 2007
Dát tip
natasha... zadna automatika slepe placnuta na papir... a v realu jsou to co se tyce dojmu tydny sberu informaci :)

Natasha_
27. 07. 2007
Dát tip
Ani se nedivím, žes to nečekal. Je to dost snadné psaní, takhle navršit dojmy za minutu.

darksky
26. 07. 2007
Dát tip
dekuju dalsi trojce tíípujících necekal jsem to :)

romale
26. 07. 2007
Dát tip
faňové

martinez
26. 07. 2007
Dát tip
já též odvážně típnu :o)

darksky
26. 07. 2007
Dát tip
diky vsem dadik tesime zase jeden tip od tebe :D

dadíková
25. 07. 2007
Dát tip
jo fajn*

Juro
25. 07. 2007
Dát tip
hmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru