Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic

21. 05. 2001
7
0
3093
Autor
sidi


vyňal jsem ji z pozadí
očistil z kouře
potlačil hluk
pozdvihl bradu
natočil hlavu
vypjal plátno
rozvrhl skicu
nakreslil první křivku
krátce se zamyslel
nad paletou barev
upravil lem sukně
aby vynikla ženskost
usmála se
přivyklá dotykům
s uměleckým záměrem

a vstoupila do tramvaje
myslela jsem, že zamrzne v půli pohybu je fajn číst takové věci, s tím, že slovo "takové" tu nebude rozpitváváno *

Wiki
25. 02. 2002
Dát tip
Wopi, když vyrveš kousek věty z konceptu, tak nemůžeš dělat žádný statistický průzkum a ten vzorek dotazovaných by musel být statisticky reprezentativní - a vůbec, ...je to moc hezká báseň :-)

Wopi
25. 02. 2002
Dát tip
aha, tak on je to teprve koncept... :))) a nevytrháham nic z kontextu, to bych dělal, kdybych to bral z prostředka, ale první věta je (mimo netrpělivé čtenáře detektivek) to, na co člověk nejdřív narazí, je to místo, kde se rozhoduje, jestli bude čtenář pokračovat - a jak už jsem řekl, málem jsem tak neučinil... a je možné, že těch, co nepokračovali, bylo mnohem víc. Poezie není zrovna oblast, kde přesně platí rčení "konec dobrý - všechno dobré".

Wiki
25. 02. 2002
Dát tip
týýý jo, to je zase blamáž,jsem se přeťukla v tom fofru, nooo..... bývá dobrým zvykem neusuzovat ze svého prvního klamného dojmu, ale dočíst až do konce

sidi
25. 02. 2002
Dát tip
Wopi, slušný čtenář neskáče autorovi do řeči, počká až tento domluví. :-( Že jo Wiki ? :-) To za prvé. A za druhé: 'Čistému vše čisté (Wiki), Wopimu vše chlív.' :o)))

Wopi
25. 02. 2002
Dát tip
vše ne, buď v klidu, je tu hodně básní, které jsou opravdová poezie už od začátku... přitom se to klidně dalo naformulovat líp, tohle je jen básnické lajdáctví (to říkám na základě toho, že vím, že máš na to napsat věc i bez tak slabého začátku)

Wiki
25. 02. 2002
Dát tip
omlouvám se všem zúčastněným za rozpoutání ošklivé debaty, to jsem opravdu nechtěla :-(

sidi
25. 02. 2002
Dát tip
Wiki přeháníš. A čtouce zpětně začal jsem já. :-)

Wiki
25. 02. 2002
Dát tip
neber všechnu vinu na sebe .-))

Wiki
23. 02. 2002
Dát tip
sidi a Ty bys mi ty smazané neposlal ?? :-) tedy tady je přece na první pohled jasné, že se jedná o pozadí obrazu, jak může někoho (Wopiho) napadnout něco jiného ??!!

Wopi
23. 02. 2002
Dát tip
Ach jo, Wiki, zkus si udělat malou anketu a 50 lidem řekni větu "vyňal jsem ji z pozadí" a napiš mi statistiku, kolika lidem napadne "obraz" a kolika... ehm... no dyt víš. A jestli ten obraz bude u víc než 15 z těch padesáti, tak se Ti na příštím Písmáckým srazu veřejně hluboce ukloním. Ale nevěřím, že by jich byl vůbec dvojciferný počet. Tak.

kafka
23. 07. 2001
Dát tip
Aha! :)) *!

zolli
10. 07. 2001
Dát tip
Maže marně mám je v compu....bříško mého PC je chrání před rozpíjením barev.

sidi
30. 05. 2001
Dát tip
No konečně trocha bázně před mojí osobou. Dobrá, dobrá, já ti teda tu koloběžku nezabavím, páč jsem od přírody hodnej až lidumil. (Je to pravda i když mi to nikdo nevěří)

Chachá, teď se zase směju já, mimochodem Šílko, neměla by ses ty jako děvče smát chichi, nebo hihi ? – Ale Ramona ti v žádném případě moje veršování přeposlat nemůže, protože je nemá. Plete se, vymýšlí si, ba nebál bych se říct že rovnou lže. (Tak, tím jsem jí oplatil toho prevíta).

Ale poradím ti, jestli to veršování fakt chceš obrať se na bystrého chlapce. :)))

Ramona
30. 05. 2001
Dát tip
sestřičko Šílená, takže sidi dal svolení, chceš i povídky ? :-)
~ ~ ~

Šílená
29. 05. 2001
Dát tip
chlá chlá sidi:o)))) Ramonko: ale že mu to sluší když se rozčiluje;o)! jo a sestřičko...můj e-mail má hladový uši na ty sidiho smazaný básně;o)....předem děkuju sidi....ehm....nevadilo by ti to? (odvolávám tu natvrdlotinu:o))) jsi bystrý chlapec....(ehm...taky se trochu bojím o tu koloběžku:o)))

Ramona
28. 05. 2001
Dát tip
Díky Wopi, vždyť to je pro mě a Šílku pocta. Ale zároveň je to důkaz, že neznáš sidiho ostatní básně. Smazal je, prevít. Spoustu krásy ten malíř zničil, byly hezčí než tahle báseň. Stejně je ale mám, a pořád čtu jako pod tekoucí vodou
~ ~ ~

sidi
28. 05. 2001
Dát tip
Tak natvrdlý jo ?! a prevít ano ?!?! a čtvrtinkový básník dokonce ?!?!?! :-((( Výborně !!!

Počkejte až na vás někde natrefím, seberu vám koště i kolobku. A budete mít po ptákách, éééé ... chci říct po létání a ježdění. :))

Krel
27. 05. 2001
Dát tip
hezký obraz, moc hezký.

Janis
27. 05. 2001
Dát tip
*!

Wopi
27. 05. 2001
Dát tip
Laďa: mě to taky napadlo jako první... dokonce jsem kvůli tomu málem nečetl dál - nebýt to ohodnocené Ramonou a Šilkou, tak jsem to přeskočil. A možná to i pár lidí udělalo, co já vím. Nepovažuju to za šťastný první verš.

Šílená
26. 05. 2001
Dát tip
Ramonko sestřičko moje...víš... Sidisiasi myslel že si to udělala omylem:o))) je trosicku "natvrdlej" ale jinak dost dobrej basnik:o)))!!!

Sidi ...ehm...neber tu natvrdlost osobne jsem jen ted trosicku rozverneji ladena nez normalne;o))) a vubec nemel sis to cist...psala jsem to Ramonce;o)

sidi
25. 05. 2001
Dát tip
Ramona:
Aha. :-(

Šílená
25. 05. 2001
Dát tip
Ouuuu dobré....moc dobré ...mým očím alespoň tahle odpolední skica moooooc chutnala....

Ramonko...."dala jsem si sama sobě avízko":o)))))))))) já si dávám záměrně u některých děl také avízka...protože sechci vracet... zrovna teď si sem nafoukaně vpíšu svoje jméno...

Ramona
24. 05. 2001
Dát tip
.. jen v barvách navlečená vstoupila do tramvaje
~ ~ ~

sidi
24. 05. 2001
Dát tip
Ramona:
Jsi snad i báječná malířka že tě to dokonce nadvakrát zaujalo? - Díky.
:-)

Ramona
24. 05. 2001
Dát tip
vrátila jsem se, protože, dala jsem předtím sama sobě avízo ;-)
~ ~ ~

Sala
23. 05. 2001
Dát tip
úplně ji vidím jak se ohlédla a nanečisto zamávala... první věta na paletě křivkou evokuje (.........) álež nic :-)))))))))))))))) ***!

Print
23. 05. 2001
Dát tip
Eh!! *!

Laďa
23. 05. 2001
Dát tip
No mě dost zarazilo: "vyňal jsem ji z pozadí", ale asi na tom nic neni. :-) Je to hravé "nic".

sidi
23. 05. 2001
Dát tip
Ladi o tom pozadí co máš na mysli to skutečně není, jak jsi doufám zjistila po pár řádcích a ne až na konci. :) Dokonce mě ani nenapadlo jako druhý nebo třetí možný výklad když jsem to psal. - Asi naše automatické asociace chodí jinými cestičkami. :o) Dík.

učedník
22. 05. 2001
Dát tip

jůůů a jujky :o)

čeníšek :o)

:-))*

Ramona
21. 05. 2001
Dát tip
z ničeho nic, se mi líbí na konci všechno /upravil lem sukně aby vynikla ženskost usmála se přivyklá dotykům s uměleckým záměrem / ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru