Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRAJINA OHNĚM ZROZENÁ

30. 07. 2007
10
27
5240
Autor
vesuvanka

Pozvánka na výstavu


27 názorů

vesuvanka
04. 08. 2007
Dát tip
kouzelná_květinka - Janinko, díky za milé zastavení a přání. I Ty se měj moc krásně :-)))

ať se vydaří...!! Přeji hodně návštěvníků Janinko... Měj se mocinky krásně.

vesuvanka
02. 08. 2007
Dát tip
Nano Feroce - díky moc za nahlédnutí a milá slova :-)))

jt
31. 07. 2007
Dát tip
super - dík moc *

vesuvanka
31. 07. 2007
Dát tip
jt - děkuji za nahlédnutí i zájem. To bude skvělé :-))) výstava bude přístupná ve všední dny pondělí - pátek od 11 do 14,3O (sobota, neděle je zavřeno) a v říjnu bude ještě přístupná některé dny, kdy bude v kavárně večerní program, ten bude sestaven koncem září - dám Ti sem avízko. Přeji krásný den :-)))

jt
31. 07. 2007
Dát tip
hola hou - báječně - tak to vidím, že Tě/Tvoje věci konečně zastihnu - ještě nevím kdy, ale - nejpozději v říjnu to rozhodně zvládnu .. :-))

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
Diano, zapomněla jsem uvést otevírací hodiny kavárny, kdy bude výstava přístupná - v pondělí-pátek od 11 do 14,30. Ráda bych Tě poznala a 20. 8. (úterý) bych mohla přijít. Měj se moc hezky :-)))

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
etna - děkuji, to je skvělé. Zapomněla jsem uvést otevírací hodiny, takže výstava bude přístupná ve všední dny, pondělí - pátek od 11 do 14,30, v sobotu a v neděli je zavřeno. Kdyby Ti to vyšlo, dej mi, prosím vědět, kdy přijedeš, ráda bych se s Tebou setkala (pokud to nebude středa, středy mám zadané). Měj se krásně :-)))

etna
30. 07. 2007
Dát tip
děkuji za pozvání během srpna pojedu na výlet do Prahy :)

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
Diana - děkuji, to je moc prima, Tvůj zájem mě potěšil :-))) Přeji krásný večer

Diana
30. 07. 2007
Dát tip
tentokrát mi to, myslím, vyjde, mám totiž 20.8. jednání v Praze. strašně se těším! A když vidím tvůj obrázek na plakátě, tak se těším ještě víc. :-)

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
sestricka.slunicko1 - neni zač. Přeji krásný zbytek dne :-)))

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
Muessa 3 - těší mě Tvůj zájem, díky :-))) avox - díky za upozornění - výstava bude přístupná pouze ve všední dny pondělí - pátek 11 - 14,30 hod a ve dnech konání koncertů ještě odpoledne od 17,30 - v srpnu je to 7. 8., na září a říjen bude program postupně připraven. hai_mal - děkuji zájem a milé přání i tip :-))). Svoje internetové stránky nemám, ale mohu Ti poslat několik obrázků, které tu a tam vkládám do Písmáka - pošlu Ti zprávu. Zdravím Vás a přeji krásný zbytek dne :-)))

hai_mal
30. 07. 2007
Dát tip
Chápu to dobře, že se jedná o výstavu tvých prací Vesu ? Vím, že maluješ akvarely a moc krásně. Chtěla bych tam být, ale bohužel to nejde. Nebudou ty akvarely dostupné někde na netu aspoň ? Pro ty z nás, kdo do Prahy nemůžou. ...a držím moc palečky aby výstava měla úspěch, já vím, že bude mít, ale přesto :) Tipík pro štěstí * :)

avox
30. 07. 2007
Dát tip
Dušinko, ještě provozní dobu bych prosila, nebo při mé smůle přijedu zrovna, když bude zavírací den! škemri škemry(?) :-))

Děkuji moc:o)

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
dadíková - jasně, dáme si spolu kafe, budu se těšit :-))) avox - potěšil mě Tvůj zájem, díky :-))) sestrička.slunicko1 - děkuji za zájem a milá slova. Pokud někdy jezdíš do Prahy a měla bys náhodou cestu, dej mi vědět, vysvětlila bych Ti to, případně se s Tebou sešla někde na nádraží a zavedla Tě do kavárny Přeji všem krásný den :-)))

To bude zajisté moc prima...Nevím,jak to provést,abych mohla tu výstavu vidět...Jsem daleko...a nenašla bych kavárnu Pod Vesuvem:o( Akvarely budou nádherné!!!Moc krásně maluješ,vesuvanko milá..,jestli mohu...Janičko..Hezký den přeji a moc úspěchů:o)*

avox
30. 07. 2007
Dát tip
Ráda bych se tam podívala, budu se snažit, napíši do pamatováčku, nalepím si na ledničku... a pozvánku pro jistotu stahuji na plochu mého počitadla :-)

dadíková
30. 07. 2007
Dát tip
dáme si tam kafe spolu jo? mrk mrk

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
dadíková, těší mě, že se Ti líbí, díky za zájem, to by bylo prima, přeji krásný den :-)))

dadíková
30. 07. 2007
Dát tip
vesu já myslím, že to někdy vyjde, když výstava bude mít tak dlouhé trvání... jinak teda, oheň se ti vyvedl :)

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
Marcelko, děkuji za zájem a přeji dobrou noc :-)))

Marcela.K.
30. 07. 2007
Dát tip
Otevřela :-) Jestli budu v té době v Praze, určitě se tam podívám...nakonec už vím, kde to je :-)Dobrou noc, Jani :-)

vesuvanka
30. 07. 2007
Dát tip
snad se pozvánka otevře zde:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru