Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prelud

11. 10. 1999
3
0
1920
Autor
Kyslik

...ani neviem

Keď si ľudia kvôli mne brali život, tak to nijako neznižuje moju hodnotu. Ty si dobre vedela, prečo si si ma vzala za muža, ako som ja vedel, prečo som si Teba vzal za ženu. Ty si so mnou oklamala svoje najlepšie priateľky, nemohla si dobre aj sama seba so mnou oklamať. Keď si mi prinášala za obeť večer svojho života, mala si za to celú moju mladosť. Nikdy som nechcel zdať sa vo svete niečím iným než začo ma považovali a nokdy ma vo svete nepovažovali za niečo iného, než som. Ty si také zvláštne dievča - myslím, že pochádzaš z iného sveta, Ty si také zvláštne dievča, fakt Ti nerozumiem ani slovo, Ty si také zvláštne dievča, najradšej by som Ťa ... * ... alebo s Tebou, rád by som Ťa obrátil hore nohami. Ty si také zvláštne dievča, chcem byť s Tebou. Myslím, že sa za.... .................. Myslím, že sa zamilovávam do Teba. Strašne rás by som sa dotkol oblohy, tak ma vezmi do náručia. Je tisíc vecí, tých 1000 vecí Ti už nikdy nepoviem. Nikto Nikdy Nikoho Nepozná ani Nemiluje Si len strata času si ako slimák na podlahe, si na nič, a ***, keď rozmyslím si, že kvôli Tebe nenávidím, chcem Ťa rozdrviť. Pobozkaj ma na rozlúčku...
Pepo
21. 12. 2001
Dát tip
Páči sa mi. ***tip

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
dobré! a s tými hviezdičkami eroticky provokujúce :-)) T.

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
TAhle tvoje báseň na mě nejvíc zapůsobila z těch, co jsem četla. Mám strašně ráda slovenštinu a budu tě číst. Slovenština má mnohem hezčí melodii než čeština. Tím ovšem nehaním češtinu, má zase něco jiného.

Bára Braun
02. 03. 2000
Dát tip
Páči Mistr Kyslik ale je to pravda trocha brutálné a kruté no ale už radšej čuším a tiše souhlasím s Bibšenkou...tak jest

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
A zpěvná, úplně slyším hudbu ... hejky, ale ta nenávist a zlost na konci není na místě, měla by být na začátku, měl bys ji vypsat a na konci básničky být už smířený... nějak tě to spíš rozhorluje ...

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
opravdu moc dobré

Bibša
16. 10. 1999
Dát tip
Tý Brďó, jedna ze skutečného života, a pravdivá a těžká a silná a bojovná a smutná a .... dost dobré!

Print
12. 10. 1999
Dát tip
Naprosto skvělý!!! Ještě se mockrát vrátím. A rád!:-)

Anonym
11. 10. 1999
Dát tip
Dobre,moc dobre :-)
Akorát s tým rozdrvením to nepreháňaj :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru