Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tady a teď

31. 07. 2007
6
8
1283
Autor
Fenix

Minulost. Přítomnost. Budoucnost. Před týdnem jsem dostala růži. Minulost. Teď krásně kvete a voní, je přítomná jako každý úder do klávesnice počítače. Za týden zvadne. Tak to jde celý náš život. Všechny nás spojuje nějaká minulost, přítomnost a všichni hledíme do budoucnosti. Minulost a vše již prožité, ať zlé či dobré, nás neopouští, je naší součástí a skrze ni můžeme užívat dne, okamžiků a všeho, co právě žijeme. Dalo by se říct, že minulost je něco mrtvého, jenže není. Je sice nevratná, ale nemůžeme zavírat oči před tím, co nás kdy potkalo, stále to působí. Vše přítomné vnímáme nejintenzivněji, neboť je to živé, aktuální a současné. Mnozí se děsí toho, co je čeká. Budoucnost může být dobrá, špatná, nebo dokonce žádná, když nás jaksi nečekaně přejede poránu auto či tramvaj. Takže čichejme k růžím, než uvadnou, užívejme dne, než jej požere nenasytná noc, čiňme tak, abychom nelitovali ... ať si jednou můžeme říct, že to všechno stálo za to.


8 názorů

A žijmme pro to abychom své životy prožily a ne přežily :-))

Daryll.x
05. 09. 2007
Dát tip
budeme radsi davat pozor na silnicích... T

marge
16. 08. 2007
Dát tip
jj, moje řeč /snad mě zítra nezajede tramvaj/ :-)*

IVO
01. 08. 2007
Dát tip
Carpe diem...*T

hai_mal
31. 07. 2007
Dát tip
...a víš co ? - Zítra bude vlastně taky dnešek:)

Fenix
31. 07. 2007
Dát tip
určitě ... přítomností tvoříme zítřky ! Je to tak. A zítra bude dnešek minulostí.

hai_mal
31. 07. 2007
Dát tip
To nejlepší co můžeš udělat pro svou budoucnost je to co děláš dnes :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru